Strona 2 z 6
Re: Benet
: 2016-11-14 17:32
autor: Benet
LukaszProbe pisze:Probe wymaga cierpliwości. Nie ma sie co poddawać:)
Na początku się cieszyłem, że wszystko w tym aucie to oryginał. Nawet duża część eksploatacyjnych rzeczy. Teraz sobie myślę, że na pewno łatwiej by było kupić auto już porobione. No ale z drugiej strony ta satysfakcja jak się powoli wszystko wymienia i Probek pięknieje w oczach jest nie do przebicia
Re: Benet
: 2016-11-14 17:59
autor: cuba27
No i prawidłowe podejście built not bought
Re: Benet
: 2016-11-14 18:17
autor: Benet
Ostatnio wpadł ori podłokietnik jak i również nowa szyba czołowa z uszczelką
Podstawkę na akumulator udało się w końcu zmodyfikować, maska już się domyka.
Re: Benet
: 2016-11-17 17:59
autor: Benet
Pytanko techniczne. Wymieniłem ten korek ciśnieniowy od chłodnicy i chyba przestało mi kapać płynem. Czy to na prawdę mogła być przyczyna ?
Re: Benet
: 2016-11-17 18:03
autor: infernoblade
Tak
Re: Benet
: 2016-12-06 22:16
autor: Benet
Zapraszam wszystkich do burzy mózgów. Niestety będę się musiał wykosztować na te pieruńskie amortyzatory i przyprawia mnie to już o ból głowy bo się tyle o nich naczytałem a wciąż nie wiem co mam kupić
http://www.ebay.de/itm/Lesjofors-Federn ... Swk1JWgD5H
Znalazłem takie sprężyny do V6, w ulotce jest napisane że są krótsze od oryginalnych o 15/10. Warto to kupować? Nie zależy mi na turbo glebie, chcę po prostu wymienić sprężyny bo te 20 latki to beton niesamowity już są tak uklepane. I najważniejsze pytanie jakie amortyzatory do tego? Klasycznie pojechać z KYB'em? Macie jakieś sprawdzone źródło kybów do probe a nie do 626 bo podejrzewam że się różnią długością i jak wstawię od 626 to będę miał kozę.
Re: Benet
: 2016-12-06 22:58
autor: cuba27
Jak chcesz wygodną glebę to chyba, każdy poleci Vogtlandy. A co do amorków to ciężki temat niestety.
Re: Benet
: 2016-12-06 23:01
autor: Romas
amorek gleby ci nie zrobi więc nie masz co się martwić
Re: Benet
: 2016-12-06 23:41
autor: cuba27
Romas pisze:amorek gleby ci nie zrobi więc nie masz co się martwić
ale jak będziesz miał dolny kielich cm wyżej niż w amorze seryjnym to koza gwarantowana
Re: Benet
: 2016-12-06 23:44
autor: Benet
Romas pisze:amorek gleby ci nie zrobi więc nie masz co się martwić
No właśnie ja się boję odwrotnego efektu, że zrobi mi kozę
A te Vogtlandy nie są za krótkie do seryjnego amora? Tam gdzieś czytałem, że jak się wstawi auto na podnośnik to sprężyna nie dochodzi do końca amora. Najchętniej to bym wsadził gwint i go skręcił na minimalną glębę ale nie dość że tego się u nas nie da kupić to raczej nie wydam 4 tysi za sprowadzenie z USA. Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Re: Benet
: 2016-12-07 00:06
autor: Spider33
Benet pisze: Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Nie ma opcji zeby to jeździło. Byłbyś jedyny w Polsce
Re: Benet
: 2016-12-07 00:10
autor: Benet
Spider33 pisze:Benet pisze: Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Nie ma opcji zeby to jeździło. Byłbyś jedyny w Polsce
Ja już mam temat cały obeznany co zrobić, żeby to działało dzięki zagranicznym forum. Ale kasy to z 8 tysięcy by trzeba było utopić żeby to jeździło jak trzeba. W porównaniu do podmianki kl na kl-ze to poziom trudności jest dużo dużo wyższy
Re: Benet
: 2016-12-07 00:17
autor: cuba27
Spider33 pisze:Benet pisze: Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Nie ma opcji zeby to jeździło. Byłbyś jedyny w Polsce
Spider ty latasz na Vogach i jak polecasz? Jeszcze kilka osób na tych sprężynach lata lub latało podobno najlepsze połączenie obniżenia z komfortem no i masz pewne i równe 35mm obniżenie
Re: Benet
: 2016-12-07 08:40
autor: Romas
cuba27 pisze:Romas pisze:amorek gleby ci nie zrobi więc nie masz co się martwić
ale jak będziesz miał dolny kielich cm wyżej niż w amorze seryjnym to koza gwarantowana
Ja mam centymetr wyżej od serii i jakoś jak koza nie stoi
amorki z niższym obsadzeniem kielicha były tylko w przed liftach
Benet pisze:
No właśnie ja się boję odwrotnego efektu, że zrobi mi kozę
wszystko się do jednego sprowadza
Re: Benet
: 2016-12-07 08:49
autor: cuba27
Trzeba by porównać poliftowy amor z tym z 626. Co do gleby zależy kto ma jaka definicje kozy. Dla mnie mój aktualny setup to dalej koza
Re: Benet
: 2016-12-07 09:02
autor: Benet
No ja już wiem, że jakbym zglebił to bym musiał podstawiać deski żeby do garażu wjechać
Są zawsze jeszcze amorki do mx6 może one by pasowały idealnie.
Re: Benet
: 2016-12-07 12:35
autor: Spider33
cuba27 pisze:Spider33 pisze:Benet pisze: Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Nie ma opcji zeby to jeździło. Byłbyś jedyny w Polsce
Spider ty latasz na Vogach i jak polecasz? Jeszcze kilka osób na tych sprężynach lata lub latało podobno najlepsze połączenie obniżenia z komfortem no i masz pewne i równe 35mm obniżenie
Ja latam na takim czymś:
http://www.autostyle.nl/english/h-r-low ... -35mm.html
Przyznam szczerze że porównując do serii obniżenie jest widoczne. Samochod nawet na ori zawieszeniu stał sie dużo bardziej stabilny. Jak przyklejony do asfaltu
Na dużych nierównościach czuć różnice w twardości springów ale nie jest to jakos specjalnie uciążliwe.
Re: Benet
: 2016-12-07 22:34
autor: MatiLP640
Mialem dokladnie takie same w swoim i polecam!
Re: Benet
: 2016-12-07 22:36
autor: Benet
MatiLP640 pisze:Mialem dokladnie takie same w swoim i polecam!
Te H&R tak? Cena dość wysoka
300 euro
Re: Benet
: 2016-12-08 08:21
autor: MatiLP640
Cos za cos... Moje akurat byly juz z autem wiec ich nie kupowalem ale wydaje mi sie ze to najlepsze sprezyny do Probe dostepne na rynku
Re: Benet
: 2016-12-08 09:00
autor: Romas
Ja mam Ksporty i jestem mega zadowolony, tylko problem wtym że tego modelu już nie robią :/
Re: Benet
: 2016-12-08 12:37
autor: cuba27
Romas pisze:Ja mam Ksporty i jestem mega zadowolony, tylko problem wtym że tego modelu już nie robią :/
Ksporty są do dorwania w USA
Re: Benet
: 2016-12-08 13:44
autor: MatiLP640
ale ze same sprezyny Ksporta? Pierwsze slysze ze w ogole takie istnieja... to moze byc dobra alternatywa do H&R
Re: Benet
: 2016-12-08 14:33
autor: cuba27
Proszę bardzo
http://ksportusa.com/b2c/proddetail.php?prod=LSFD05
Nawet samych gwintów do Probe jest u nich kilka rodzajów
Re: Benet
: 2016-12-08 15:00
autor: S.H.A.R.K
A ja polecam to
http://racingstreet.pl/sprezyny-sportow ... 70186.html
Jeździłem dłuższy czas, i na prawdę bardzo fajne springi.. tym bardziej że teraz kosztują prawie połowę tego co kiedyś.