Problemy ze światłami.
Witam, również mam problem ze światłami długimi. Otóż wymieniłem główny przełącznik od świateł mijania, bo był uszkodzony i teraz nie chcą mi się zapalić drogowe. Jak pociągnę przełącznik to zapalą się na chwilę i od razu gasną. Jak są zamknięte oczy to nie podnoszą się tylko migają pod maską. A czy to normalne żeby bez przekręcenia kluczyka można było włączyć światła mijania, bo u mnie można. I halogeny też się nie włączają tylko postojówki. Pozdrawiam.
			
			
									
						
							
 I GT, Black & RedJaappko znajomy miał tak samo wymienił przekażnik przełącznik i tak samo lampy mrugały ale zamknięte długich nie było
okazało się że bezpiecznik mu niełączył ( ten pod maską silnika)
albo ten nowy przełącznik masz jeszcze bardziej pokopany niż ten co miałeś wcześniej
			
			
									
						
							okazało się że bezpiecznik mu niełączył ( ten pod maską silnika)
albo ten nowy przełącznik masz jeszcze bardziej pokopany niż ten co miałeś wcześniej
Mechanika samochodowa 
Pranie czyszczenie tapicerek
			
						Pranie czyszczenie tapicerek
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
2 od strony kierowcy (RETRA) jest od silniczków reflektorów, 3 (HEAD) od świateł (odpowiednio 6 i 7 od przodu auta).
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgradeNiestety bezpieczniki łączą. Gdyby nie łączyły to albo by się oczy nie podnosiły albo długie by nie mrugały. Macie jeszcze jakieś pomysły? A może mógłby ktoś przesłać schemat instalacji świateł z serwisówki? Najlepiej całą serwisówkę ale wiem że na razie od nikogo nie dostanę. A na zlot pojadę dopiero w przyszłym roku bo mam tyle napraw w samochodzie że w tym roku nie dam rady. Chyba że znalazł by się ktoś o dobrym sercu i serwisóweczkę podesłał 
  Pozdrawiam.
			
			
									
						
							
 I GT, Black & Red- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Jedrek
 - Posty: 1134
 - Rejestracja: 2004-06-24 10:19
 - Samochód: Igen 1992 2,2GT
 - Lokalizacja: Ośno Lubuskie
 - Kontakt:
 
No to samo co Ty możesz zrobić ze swoim samochodemRaafaaell pisze:Wiecie co możecie zrobić z tym schematem na samym początku tematu ??![]()
![]()
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
			
						Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Więc jak zasugerował Jędrek: jak już zdecydujesz, którą generację posiadasz to rzeczywiście daj znaćRaafaaell pisze:Wiecie co możecie zrobić z tym schematem na samym początku tematu ??![]()
Cały temat nie ma wiele wspólnego z moim , który został zamknięty. Gratulacje.
GT z 93 roku wygląda trochę inaczej i ma inną pojemność...

Rysunek wklejony na początku przez Miśka jest prawidłowy (w rocznikach 89-92).

Tu z kawałkiem lampy (kiedyś komuś wysyłałem):
 
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
Słuchaj Robercie , już wiem gdzie tkwi błąd. Rysunek nie jest dokładny , ponieważ przekaźniki są na dole , od spodu auta , co o wiele lepiej widać na tych następnych. Jeśli wiesz , czy ktoś wspomniał o tym małym szczególe na forum , to daj linka. Więc obstaję przy poprzedniej wypowiedzi  co do rysunku. Lepiej pokazywać zainteresowanym te dwa poniższe ! Kolega Jędrek niepotrzebnie robi osobiste wycieczki - ja do nikogo nie mam pretensji , stwierdziłem tylko że rysunek jest zły. Zresztą , zdaje się , sądząc po kolorze jego samochodu , że ma w tym temacie doświadczenie 
  
  
 Moja maszyna to na pewno rocznik '93 - wszystkie papierki to potwierdzają.  I żaden składak , pewnie jakaś końcówka etc. Pozdrawiam.
			
			
									
						
										
						Odbiegając od tematu- może i Twoje auto zostało zarejestrowane 93 roku.Ale wyprodukowane zostało w 92-i tego nie da się podważyć.
Od 93 roku Ford rozpoczął produkcję nowej lini Probe- czy ładniejszej- wątpie, na pewno innej niż Ty posiadasz.
Pozdr
			
			
									
						
							Od 93 roku Ford rozpoczął produkcję nowej lini Probe- czy ładniejszej- wątpie, na pewno innej niż Ty posiadasz.
Pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
			
						2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Może 
 VIN rozwieje wątpliwości?
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
<wisi> 
  Co do przekaźnika świateł ... Powód jego wadliwego działania był mianowicie taki , że wygięła się w nim blaszka z młoteczkiem i młoteczek uderzał nie tam gdzie trzeba , poza tym na blaszce zrobił się osad - i prąd nie płynął. Wyczyściłem , wyprostowałem fachowo 
 blaszkę i jest ok. Powodem wygięcia mogła być temperatura , duże jej skoki. Pozostaje pytanie: ile to wytrzyma ?? Pozdrawiam.
			
			
									
						
										
						- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
No to proponuję szukać drugiego,dopóki ten jeszcze działa.
Nie mówię,że ten zaraz padnie,ale Przezorny Zawsze Ubezpieczony.
 
Co do VIN-u,to jest jeszcze jedno miejsce gdzie warto zajrzeć.Naklejka na słupku drzwi kierowcy,no chyba,że ktoś ją u Ciebie wcześniej zerwał,aby ukryć rocznik.
Powiem Wam jak to dokładnie jest u mnie.
1. W dowodzie rok produkcji - '93
2. W VIN-e literka N a więc - '92
3. Na słupku "sdziełano" - 10.1991
Nieźle co?
			
			
									
						
							Nie mówię,że ten zaraz padnie,ale Przezorny Zawsze Ubezpieczony.
Co do VIN-u,to jest jeszcze jedno miejsce gdzie warto zajrzeć.Naklejka na słupku drzwi kierowcy,no chyba,że ktoś ją u Ciebie wcześniej zerwał,aby ukryć rocznik.
Powiem Wam jak to dokładnie jest u mnie.
1. W dowodzie rok produkcji - '93
2. W VIN-e literka N a więc - '92
3. Na słupku "sdziełano" - 10.1991
Nieźle co?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]