Strona 2 z 4

: 2005-07-19 11:09
autor: Drzymek
Odcięcie zapłonu jest Z A J E B I Ś C I E niebezpieczne!!!
Bo co, gdyby np. podczas wyprzedzania odcięło Ci zapłon i w połowie wyprzedzania auto straciło by moc? A z naprzeciwka coś się już zbliża...

: 2005-07-19 13:38
autor: Bogdan9999
Hehe skąd wiedziałeś ?? miałem juz tak nie raz ale co tam to jest tylko na ćwierć sekundy i potem spada doładowanie tylko do 6 pis !!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

: 2005-07-19 20:41
autor: Gość
A jakie to zdrowe dla silnika jest, powodzenia.

: 2006-09-28 22:48
autor: Drzymek
Panowie, odświeżam temat!!!

Po pierwsze primo: co daje ta śrubka na przepływce, co jest pokazana na zdjęciu?
Obrazek

Po drugie primo: czy ma ktoś może do sprzedania chip zmieniający mapy zapłonu i przesuwający granicę odcięcia do 16PSI?

Po trzecie primo: czy uważacie że 1bar (14,55PSi) to jest już niebezpieczne ciśnienie dla silnika i turbiny?

: 2006-09-28 23:50
autor: Bogdan9999
Po pierwsze primo: ta śrubka jest od wolnych obrotów dokładnie od ilości przepływanego powietrza nie przez przepływkę.
Po drugie primo: nie
Po trzecie primo: nie
:lol:

: 2006-09-29 06:41
autor: Pelot
Bodzio,jeżeli uważasz że takie ciśnienie nic nie powoduje negatywnego, to napisz proszę co się działo z Twoim probkiem jak mu dmuchałeś 1 bara :lol:

: 2006-09-29 09:11
autor: Drzymek
U Bodzia padło sprzęgło (tylko że on dmuchał 16psi) :shock:

: 2006-09-29 09:51
autor: Bogdan9999
pelot pisze:Bodzio,jeżeli uważasz że takie ciśnienie nic nie powoduje negatywnego, to napisz proszę co się działo z Twoim probkiem jak mu dmuchałeś 1 bara :lol:
Pękły daw tłoki :x Tak to nic więcej. :D

: 2006-09-29 19:15
autor: OLEY
Bogdan9999 pisze:Pękły daw tłoki :x
:shock: O jasny gwint!!!
I to od ciśnienia???
To chyba na tym zakończą się moje eksperymenty ze zwężkami. :cry:

: 2006-09-30 02:31
autor: Bogdan9999
Nie wiem na 100% czy to akurat od tego ale jak rozebrałem to były pęknięte. Choc sądząc po nagarze jaki był od spalin w pęknięciu świadczy o tym ze już wcześniej musiało sie to stać. Podejrzewam że musiało to stać sie wtedy gdy stał rok czasu i gosciu sprowadzajac go do Polski odpalił a pewnie pierścienie sie ciut przyblokowały. :evil:

: 2006-10-01 00:14
autor: Drzymek
Wątpię żeby mi od 1bara rozwaliło tłoki :?

: 2006-10-01 07:19
autor: Lukask
Też mi się nie wydaje zeby to było od tego :roll:

: 2006-10-01 10:41
autor: MARCO
Jak chcesz dmuchać 1 bar to musisz być pewien na 100% :

-że silnik jest całkowicie sprawny
-że układ paliwowy na pewno wydoli (sprawdź ciśnienie paliwa,i doładowanie zwiększaj powoli,monitorując AFR)
-że zapłon jest niezawodny(nowe przewody,kopułka ,palec,świece irydowe lub platynowe

Przyda się też kilka przeróbek ,ale te już masz: wolny wydech,bov
Koniecznie zmienione mapy wtrysku paliwa

Ryzyko i tak jest bo wszstko pracuje na granicy wydajności i wytrzymałości,ale u mnie na razie jest ok.
:arrow: Na co dzień latam na 0,9 bara. :)

ps. Jak chcesz chip to daj znać na pw.

: 2006-10-01 16:40
autor: Drzymek
Wszystkie wymogi spełniam:

Kable i świece iridiowe, całkowicie przelotowy wydech 2,5 cala, stożek z króciutkim dolotem, BOV, MBC, zestaw monitorujący (AFR, temp oleju i nowy Boost). Boję się tylko o sprzęgło, ale jak nie będę nim ślizgać to myślę że wytrzyma.

Moją ostatecznę przeróbką jeśli chodzi o turbo ma być właśnie 1bar - wtedy daję już spokój ze zwiększaniem ciśnienia :twisted:

: 2006-10-01 19:56
autor: MARCO
Nie strzelaj ze sprzęgła to pojeździsz.
Moje też na razie seria ,ale uważam i wytrzymuje :)

:arrow: Na twoim miejscu przeniósł bym BOV-a bliżej przepustnicy

: 2006-10-03 18:03
autor: Pelot
Drzymek pisze:, stożek z króciutkim dolotem,:
tia...jeszcze bliżej silnika,wiesz jak jest gorąco pod maską??.


U mnie na mega dolocie i usprawnieniu dolotu do coolera odcina mi paliwo bez żadnych zwężek czy tym podobnych :cry: i to już przy 4tys.

: 2006-10-03 21:33
autor: MARCO
Pelot ,chcesz powiedzieć że nie masz nawet seryjnej zwężki i odcina ci paliwo :shock:

: 2006-10-03 21:47
autor: Pelot
tak,ale nie mogę powiedzieć jakie mam teraz dokładne doładowanie ponieważ, nie ma zewnętrznego boosta.
:lol:

: 2006-10-03 22:22
autor: MARCO
Pachnie mi to awarią wastgate-a lub regulatora :?

: 2006-10-03 22:25
autor: Pelot
spróbuję obejść odcięcie,wtedy będe mógł postawić 100%diagnoze

: 2006-12-01 18:53
autor: daniel
jaka jest średnica wewnętrzna przewodu w którym jest zwężka??
u mnie przy próbie wyjęcia go widze że jest caly sparciały i trzeba by go wymienić a stuki co probek jest mi potrzeby i jak będe go wyciągał to od razu chciałbym mieć drugi

: 2006-12-01 18:59
autor: OLEY
Moim zdaniem 0,7 centymetra.

: 2006-12-01 19:57
autor: Pelot
MARCO pisze:Pachnie mi to awarią wastgate-a lub regulatora :?
żle Ci pachnie....
zdjołem stożek na zimę i wróciło do normy, przestał odcinać paliwo.

: 2006-12-03 14:45
autor: daniel
wkońcu wymieniłem wężyk na nowy, założyłem zwężke najpierw 0,8 a potem 0,65 i za cholere wskaźnik doładowania nie wychyla sie dalej niż 7psi., nie wiecie może co jest grane?? przecież otwory w zwężkach sporo sie różnią między sobą i wskazówka chyba powinna sie troche inaczej między nimi wychylac...a tu obojętne czy to zwężka seryjna, czy 0,8 czy 0,65...dodam że seryjną całkiem wyciągnołem...prosze o pomoc bo chciałbym uzyskać te 12psi a cosik nie idzie

: 2006-12-03 16:24
autor: Drzymek
Dziwna sprawa. Spróbuj jeszcze mniejszą zrobić, albo pożycz od kogoś MBC i przetestuj. Mi na seryjnej zwężce waliło 12psi (po zmianie wydechu).