Strona 2 z 2
					
				
				: 2005-05-04 19:56
				autor: Endrju
				OK sprawdzę jak z tym jest, a narazie dzięki.
To ja pędze do garażu- może tu jeszcze dzisiaj zawitam, kto wie.
pozdro
			 
			
					
				
				: 2005-05-04 20:21
				autor: Bogdan9999
				Endrju jak wrócisz to daj znać czy to coś dało !!!!!!!!!!!
			 
			
					
				
				: 2005-05-05 10:01
				autor: Jedrek
				Cylindry liczysz od paska rozrządu, a przewody zaczynając od 1-go idą w kolejności 1-3-4-2.
Najpierw ustawiasz 1 tłok w położeniu górnym, ściągasz kopułkę z rozdzielacza i sprawdzasz czy palec pokazuje na 1-szy tłok.
Jest możliwość że będzie pokazywał 3-ci bo jak pewnie wiesz na pełny cykl pracy silnika korbowód potrzebuje dwa pełne obroty.
Żeby mieć pewność, że masz ustawiony 1 tłok musiałbyś ustawić wałek rozrządu na znak, czyli ściągnąć obudowę.
Powodzenia!
			 
			
					
				
				: 2005-05-05 10:38
				autor: Endrju
				bogdan9999 pisze:Endrju jak wrócisz to daj znać czy to coś dało !!!!!!!!!!!
Niestety nic to nie dało- tylko jak sie kręci silnikiem to on tak dziwnie przyspiesza choćby chciał zapalić i czasami jest taki dźwięk- psyk - silnik staje tak choćby sie kręcił w drugą strone i za chwile znowu sie kręci normalnie. Co najmniej dziwne to dla mnie jest.
 
			 
			
					
				
				: 2005-05-05 10:44
				autor: Endrju
				Andrzej pisze:Cylindry liczysz od paska rozrządu, a przewody zaczynając od 1-go idą w kolejności 1-3-4-2...........
Spróbuje jeszcze tego bo to może poskutkować 
 
Ale to dopiero wieczorem.
Myślę Andrzej że mi sie uda taki wyczyn 

 
			 
			
					
				
				: 2005-05-05 16:14
				autor: Bogdan9999
				Endrju ile masz swojego probka chyba kupiłeś go zepsutego i jeszcze się nim nie woziłeś jak tak to współczuje !!!!!!!!!!! A co do tego kręcenia jak ci się zatrzymuje i w pewnym momencie zaczyna się kręcić jakby w drugą stronę to dam ci radę pokombinuj z tymi przewodami !!! Ale również sprawdzi czy przypadkiem nie masz coś z zapłonem a nie wykluczone że może być rozwalony aparat zapłonowy !!!!! Ale wydaje mi się że napewno coś z zapłonem !!!!!
			 
			
					
				
				: 2005-05-05 17:59
				autor: Endrju
				Jeździłem już nim i to troche dawno temu ale dopiero teraz go kupiłem- nie wnikajmy w szczegóły 

 - i wiem co kupiłem.
Super sie jeździło i chciałbym se nim znowu pobuszować.
A co w nim jest to sie dowiecie kiedyś jak go zrobie- oczywiście z waszą pomocą 
A co do tego kręcenia to on mi sie tylko zatrzymuje i nic więcej.
 
			 
			
					
				
				: 2008-09-08 17:54
				autor: seweryn
				Witam.
Mam podobny problem,tzn na gazie mi auto chodzi a ma benzynie nie.
Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompke(łącze testowe),przekaźnik też jest ok tylko,że działa jedynie przy zwartych wtykach ww łącza.
pospinałem piny w gnieździe przekaźnika 
co by podać prąd na pompe i po przekręceniu kluczyka paliwo idzie ale dalej nie chce zapalić.
Czyściłem wtryski bezpieczniki też są dobre -już sam nie wiem- czyżby komp?
Dodam jeszcze,że pospinałem kable od wtrysków bo myślałem,że może symulator od gazu nawalił ale nic to nie dało.
Gdzie się sprawdza ciśnienie paliwa? - na tej śrubie która jest na listwie?
Do wtrysków jest jakiś przekaźnik? - tak myślę,że gdyby on nie działał to może przez to pompa sie nie włącza.
...głupi już jestem 

 
			 
			
					
				
				: 2008-09-09 19:58
				autor: Xp
				sprawdz sobie przeplywomierz
			 
			
					
				
				: 2008-09-10 10:58
				autor: seweryn
				Przepływomierz jest cały, a można go jakoś miernikiem "zbadać"?
			 
			
					
				
				: 2008-09-10 11:28
				autor: Robert
				 Mr. Cynk pisze:przepływomierz. 
- najlepiej sprawdzić go metodą podmianki na inny moim zdaniem