Strona 2 z 39
: 2004-05-13 12:18
autor: Wojtecki
BIENIAS - GDP pisze:Wojtecki pisze:ale przy tym przebiegu, to jeszcze spokojnie mozesz zmienic gestosc oleju... tylko pamietaj, coby Ci przed zalaniem silnika nowym olejem najpierw wyplukali dokladnie stary...
o ile to ten przebieg...

znając życie to albo czysty fuks że kupiło się furę niekombinowaną albo ciofka ciofka była robiona...

i jak zwykle... tym razem niestety... masz racje - dosc prawdopodobna jest cofka... jednak zuzycie autka da sie ocenic nie patrzac na licznik... mysle, ze Kolega to zrobi...
: 2004-05-13 17:43
autor: V-incent
Wojtecki pisze:BIENIAS - GDP pisze:Wojtecki pisze:ale przy tym przebiegu, to jeszcze spokojnie mozesz zmienic gestosc oleju... tylko pamietaj, coby Ci przed zalaniem silnika nowym olejem najpierw wyplukali dokladnie stary...
o ile to ten przebieg...

znając życie to albo czysty fuks że kupiło się furę niekombinowaną albo ciofka ciofka była robiona...

i jak zwykle... tym razem niestety... masz racje - dosc prawdopodobna jest cofka... jednak zuzycie autka da sie ocenic nie patrzac na licznik... mysle, ze Kolega to zrobi...
a może kolega ma wersję USA i licznik przebiegu w milach

a nie kilometrach

: 2004-05-13 21:24
autor: Young
Raf pisze:Na temat oleju zostało napisane już chyba wszystko, użyj opcji "Szukaj":
http://www.fordprobe.pl/forum/search.php
Co do stwierdzenia jaki olej masz obecnie, to bez badań laboratoryjnych jest to niemożliwe.
Witam
Ostatnio przeglądałem stronkę
http://perso.wanadoo.fr/olivier.p24/huile.htm
Jest tam napisane cos o olejach ,i rzuciła mi się w oczy wzmianka o oleju 5w50 jako "DANGER" ,niestety nieznam francuskiego i z tresci niewiem o co chodzi, ja osobiscie uzywam mobil1 5w50 i jest to najlepszy olej jaki mialem zalany do tego silnika ,moze wy wiecie co z tym olejem jest nie tak?
: 2004-05-14 07:40
autor: Gość
dzieki za porady!co do przebiegu to jest on napewno w km a nie w milach!aha i calkiem mozliwe ze mam fuksa co do takiegoprzebiegu!jestem drugim wlascicielem w polsce a ogolnie trzecim na swiecie!pewien niemiec jezdzil tym 3 lata po krajui lekko go stuknol z przoduw 2000r tak ze polakkupil to i zalozyl tylko zderzak z przodu i przyjechal tym do Polski!ico najwazniejsze kupil to gosc 48-letni!na celnych papierach to auto mialo 40000km!a zegaryto ja ostatnio rozkrecalem bo zarowka odpodswietlenia byla spalona i nic nie wskazywalona tozeby one kiedykolwiek byly odkrecane!wiec chyba jest tyle ile jest bo silniczek jak zyleta!

[/img]
: 2004-05-14 07:48
autor: Gość
jemsik6 pisze:i co najwazniejsze kupil to gosc 48-letni!
no i co z tego

mój tato ma 54 lata i zapewniam cię że drugi raz nie chciałbyś się z nim przejechać...

: 2004-05-14 07:53
autor: Gość
nie bylbymtaki pewien kto zkim nie chcialby sieprzejechac!aleniebede ruszal takich tematow poniewaz nie lubie sieprzechwalac! moze kiedys spotkamy sie na jakims zlocie to wam co nie co pokaze co potrafie!mlody moze wiecej!!
: 2004-05-14 07:55
autor: Gość
aha niewiem czy wolalbys kupic auto po jakims cycku ktory tylko sie powyzywal na aucie??czytez od starszego goscia ktory wie co robic z autem!!
: 2004-05-14 07:55
autor: Gość
uuuuuuuu następny młody gniewny ścigant , gdzieś niedawno ktoś się tu też przechwalał

i czemu krzyczysz

nie wyspałeś się

nikt cię tu nie obraża a skaczesz jak kangur na grillu...
: 2004-05-14 08:07
autor: Gość
sorrki ze tak to odebrales ale ja jest calkiem spokojny!a pisalem cijuz ze chwalic sie nie lubie!

mialem wczesniej juz dwie probowki jedna z 91r 2.2 z podjarana turbina(to mialo buta) i przez chwile 90 rowniez 2.2turbotylko juz bez przerobek-tym sobie tylko poszalalem miesiac czasui sprzedalem-ta probowka miala bradz udzial w wyscigach ale...teraz mam trzecia najnowszy model 97r szkoda tylkoze nie2.5 ale mam zamiar2.0 podkrecic turbina!poprostu wiemco te auta potrafia z siebie wydusic jak sie do nichodpowiednio podejdzie!
Re: zmiana oleju
: 2004-05-15 09:49
autor: Grzech
Witam Was! dopiero rozglądam sie za Probkiem bo chcę go kupić, ale dopiero we wrześniu.Jeżeli nie jest tajemnicą to jaka była jego cena?Pozdro dla wszystkich klubowiczów!!
: 2004-05-18 17:56
autor: Wojtecki
jemsik6 pisze:a pisalem cijuz ze chwalic sie nie lubie!
dobrze, ze to piszesz, bo pomyslabym jeszcze, ze lubisz
jemsik6 pisze:poprostu wiemco te auta potrafia z siebie wydusic jak sie do nichodpowiednio podejdzie!
ja tez wiem... jezdzic potrafia, jezdzic... wiem też, ze jakbys nie "dusil" autka, to zawsze znajdzie sie taki, co Cie objedzie (szczegolnie jesli "dusisz" 2,0, ktory generalnie najmocniejszy nie jest)... wiem też, ze jak sie wchodzi w jakies towarzystwo, to nie warto cffffffaniakowac, madrzyc sie, puszyc, puszczac baniek nosem, bo smiesznie to wyglada...
: 2004-05-19 10:44
autor: Gość
ok ok spokojnie panowie! juz nie bede!! wielkie SORRKI dla tych co urazilem!
OLEJ
: 2004-10-05 23:06
autor: Gość
Mam pewien problem który mnie nurtuje od jakieś prawie roku czyli od
czasu kiedy kupiłem samochód, a mianowicie olej w silniku.
Wiem że temat już był poruszany wielokrotnie ale chciałbym go poruszyć
raz jeszcze.
O tóż co jakiś czas klepie mi jeden zawór, w odstępach bardzo
nie regularnych go słychać i co mnie zastanawia czy można to
wyeliminować olejem czy jest to może awaria mechaniczna w postaci
awarii pompy oleju.
Czy istnieją może na rynku oleje mineralne 0W - 60 albo chociaż
10W - 60 bo syntetyki widziałem, tyle że boje się że mi uszczelki rozpuści.
No i oczywiście na koniec wasze opinie na tem olejów które są najżadsze
najgęstsze no i generalnie rzecz ujmując najlepsze.
Pozdrawiam i sory za poruszenie tego tematu
: 2004-10-05 23:15
autor: Sh(.)(.)ters
Kto wiatr sieje, ten zbiera burzę.
Wspomnisz moje słowa Sqad, bo zaraz się zacznie

.
Pzdrv
: 2004-10-06 00:08
autor: MiH
ojej!!!

znowu olej!!!
: 2004-10-06 00:12
autor: Gość
KUJAWSKI KUJAWSKI KUJAWSKI!!!
: 2004-10-06 00:42
autor: Mr. Cynk
.
: 2004-10-06 07:45
autor: Yaneeck
a ja tez się do wymiany przymierzam i chętnie podyskutuje
Mam LOTOS semisyntetic, niestety nie wiem ile xxWxx
Chcę wlać znów pół-syntetyka 10W30 lub 10W40
To dobry pomysł ?
Ile oleju wchodzi do probe II 2.5 ?
: 2004-10-06 10:22
autor: nikosnikos
O ile dobrze pamietam to 4,2l razem z filtrem.
: 2004-10-06 10:36
autor: MiH
: 2004-10-06 10:47
autor: Gość
To ma być totalnie spokojna dyskusja więc bez jakiś katastroficznych
prognoz prosze.
A co do oleju to wydaje mi się że (z tego co się dowiedziałem)
iż im wyszy drugi współczynnik tym lepiej olej zachowuje sie w dużych
temperaturach.
: 2004-10-06 11:12
autor: kollek
jak olej to tylko ten z pierwszego tłoczenia

.
Squad mi tez zawory klepią od czasu do czasu. Radę mam na to jedną. Wymiana hydropopychaczy. I nie widze tu możliwości stosowania gęstszych oleji czy moto dokotrów. Jak coś jest zepsute to trzeba to wymienić.
: 2004-10-06 11:21
autor: Raf
Do 2.5V6 wchodzi 4l razem z filtrem, ja kupuję 4l i po zmianie jeszcze mi trochę zostaje.
Ja stosuję syntetyk 0W40 dlatego że 5W30 Mobila jest trudno dostępny u nas.
Drugi człon oznaczenia oleju mówi o jego lepkości w temperaturze pracy, im olej bardziej lepki tym większy stawia opór.
Sprawdź w instrukcji obsługi, zdaje się że fabryka zaleca do twojego (turbo) 10W40.
: 2004-10-06 11:27
autor: nikosnikos
Raf pisze:Do 2.5V6 wchodzi 4l razem z filtrem
To jednak mnie pamiec zawiodla o te 0,2l

Czlowiek sie starzeje-glowa nie ta sama

: 2004-10-06 12:43
autor: MiH
taaak taaak Nikos, taaak taaaaak.....
