Strona 2 z 4
: 2007-01-18 21:29
autor: ad81
Wypróbuje tą metodę z przepustnicami
A co do odpowietrzania układu to nie wiem jak odpowietrzyc ten silniczek szukałem i znalazłem sposób z wężykiem(z białymi paskami) ale u mnie nie ma takiego więc nie wiem czy mam odpowietrzony układ a i wyskoczył mi kod 9
: 2007-01-19 12:20
autor: york
wydaje mi sie ze jest ale nie koniecznie z paskiem (ja mam bez) pozatym jesli spelniles elementarne zasady odpowietrzania ukladu chlodzenia to powinni byc oki.sprawdz tylko wezyki ktore wchodza i wychodza z tego calego zespolu zaworow (bo fakt faktem silniczkiem krokowym to to nie jest).jesli nagrzewaja sie (te wezyki) wraz z plynem chlodniczym to powinno byc oki...
: 2007-01-19 22:06
autor: ad81
I już obroty się wyrównały 650 (błąd wystąpił przy montażu)
: 2007-01-19 22:15
autor: skorik
Może napisz coś więcej...
: 2007-01-25 01:21
autor: ad81
Pomylone zostały sprężynki te co są w środku jedna większa a druga mniejsza (zostały zamienione miejscami i to wystarczyło).Proboszcz zapalił ale objawy tego to opisywałem jak wyżej. Teraz ok.

: 2007-03-08 07:19
autor: pytlar
ad81 pisze:Pomylone zostały sprężynki te co są w środku jedna większa a druga mniejsza (zostały zamienione miejscami i to wystarczyło).Proboszcz zapalił ale objawy tego to opisywałem jak wyżej. Teraz ok.

jakie sprezynki??
bo mam problem!! rozbieralem te ustrojstwo zeby sie dostac do tego czegos od ssania zeby zobaczyc czy mi sie nie zawiesilo przypadkiem i przez to nie zlopie mi tyle paliwa... ale odziwo po sprawdzeniu wszystko dziala jak nalezy, wiec zlozylem tak jak bylo!! w miedzyczasie odrazu sprawdzilem termostat, i te czujniki co sa zaraz obok powykrecalem i przeczyscilem je z osadu...
po odpaleniu zrobila sie tragedia, czyli trzyma 3tys obrotow, pozniej zchodzi do ok 1,8tys i faluje sobie co sek tak o ok 100obr!!
o co moze mu chodzic?? bo juz rozbieralem to ustrojstwo przy przepustnicy 2 raz i nie wiem co tam moze byc zle??!! tloczek od tego ssania tam jest, jedna sprezynka tam w srodku jest i tyle ktora wciska nie wiem co i tyle...
a i jak odlacze czujnik temperatury (ten nad przeplywomierzem z 2 kablami) to obroty przestaja falowac ale urosna jeszcze wyzsze i tak je trzyma!!
ja juz nie wiem co to moze byc... jak ktos wie neich najlepiej sie odezwie na gg (najlepiej w dzien bo wieczorem nei mam neta...) i mi wytlumaczy lopatologicznie

albo pisac na forum;]
: 2007-03-08 15:20
autor: davidlive
pytlar pisze:ad81 pisze:Pomylone zostały sprężynki te co są w środku jedna większa a druga mniejsza (zostały zamienione miejscami i to wystarczyło).Proboszcz zapalił ale objawy tego to opisywałem jak wyżej. Teraz ok.

jakie sprezynki??
bo mam problem!! rozbieralem te ustrojstwo zeby sie dostac do tego czegos od ssania zeby zobaczyc czy mi sie nie zawiesilo przypadkiem i przez to nie zlopie mi tyle paliwa... ale odziwo po sprawdzeniu wszystko dziala jak nalezy, wiec zlozylem tak jak bylo!! w miedzyczasie odrazu sprawdzilem termostat, i te czujniki co sa zaraz obok powykrecalem i przeczyscilem je z osadu...
po odpaleniu zrobila sie tragedia, czyli trzyma 3tys obrotow, pozniej zchodzi do ok 1,8tys i faluje sobie co sek tak o ok 100obr!!
o co moze mu chodzic?? bo juz rozbieralem to ustrojstwo przy przepustnicy 2 raz i nie wiem co tam moze byc zle??!! tloczek od tego ssania tam jest, jedna sprezynka tam w srodku jest i tyle ktora wciska nie wiem co i tyle...
a i jak odlacze czujnik temperatury (ten nad przeplywomierzem z 2 kablami) to obroty przestaja falowac ale urosna jeszcze wyzsze i tak je trzyma!!
ja juz nie wiem co to moze byc... jak ktos wie neich najlepiej sie odezwie na gg (najlepiej w dzien bo wieczorem nei mam neta...) i mi wytlumac
zy lopatologicznie

albo pisac na forum;]
Załączam sie , mam doklandie tak samo tylko obroty utrzymuja sie na 1800 teraz z każdym dniem jest coraz gorzej

: 2007-03-08 19:01
autor: pytlar
siedzialem w garage, wyciagnelem termostat - wszystko jak powinno byc, wycaigalem krokowca - też nic nie pomogly jego ogledziny i sprawdzanie...

pozniej odkrylem ze jak odlacze przeplywomierz to obroty spadaja na ok. 1,5tys i nie faluja nic...
uklad chlodzenia odpowietrzony wiec ja juz nie wiem co to moze byc...
podejrzewam jeszcze ten czujnik co jest zaraz obok tego od temperatury - ten co go nie mozna odczepic bez rozcinania:P
niech ktos pomoze to tak nie da sie jezdzic:/ bo jak chce wolno jechac to szarpie silnikiem bo ten chce jechac szybciej:P
: 2007-03-08 23:22
autor: york
pytlar a lookales na przepustnice?w szczegolnosci ta druga?
pozatym popatrz czy sie zamykaja jak nalezy.jesli to nie to to cos z czujnikami.a jak rozumiem wykluczasz czujnik temperatury?wymieniales?
: 2007-03-09 06:18
autor: pytlar
ogladalem przepustnice - obie sie domykaja do konca!!
sprawdzalem bledy i wyskoczylo mi: 08, 09, 10...
a i silnik zaczal mi sie duuzo szybciej nagrzewac!! przejade 2-3km i juz jest w 1/3 skali!!
: 2007-03-09 15:24
autor: skorik
Któryś błąd jest od czujnika temperatury, cieczy chłodzącej z tego co pamiętam. I jeżeli szybciej ci się nagrzewa to może masz zapowietrzony układ chłodzenia?
: 2007-03-09 18:18
autor: davidlive
Dobra koledzy skoro wiemy mniej więcej który to czujnik, to teraz gdzie go kupic, ile takie coś kosztuje , i ma może ktoś jakieś symbole tego czujnika .
http://www.fordprobe.pl/upload/files/1_830_211.jpg
Znalazłem ten czujnik w strefie zrzutu ale nic więcej tam niema

jeśli chodzi o dane .
: 2007-03-09 21:02
autor: skorik
Jeżeli to ten czujnik to w
tym temacie masz podane zamienniki.
: 2007-03-09 22:30
autor: york
koszt tego czujnika to cos kolo 40 zl (przynajmniej u mnie)
: 2007-03-10 19:31
autor: pytlar
ten czujnik juz zamowilem i kosztuje 28zl u mnie. Jest to czujnik temperatury ktory wysyla sygnal do komputera. Wazne ze jest zielony;)
a uklad odpowietrzalem, wiec to tez nie to.
: 2007-03-10 19:37
autor: Adamkat
a z tymi falujacymi obrotami nie jest tak ze odpowiedzialna za to jest przepustnica? przynajmniej u mnie byla w tym wina!
: 2007-03-10 23:41
autor: davidlive
Więc teraz jedno proste pytanko , czy wymiana tego czujnika coś pomoże????
: 2007-03-11 11:10
autor: pytlar
davidlive pisze:Więc teraz jedno proste pytanko , czy wymiana tego czujnika coś pomoże????
w poniedzialek sie przekonam bo gosciu zapomnial zamowic w piatek

: 2007-03-11 20:05
autor: york
jesli to ten czujnik jest przyczyna to jak najbardziej bedzie poprawa
PS;u mnie po wymianie jak reka odjal...
: 2007-03-11 21:40
autor: davidlive
york pisze:jesli to ten czujnik jest przyczyna to jak najbardziej bedzie poprawa
PS;u mnie po wymianie jak reka odjal...
Ooooo a to ciekawe , a ile za niego dałeś i w jakiej firmie kupiłes , podeslij mi jakieś symbole .
: 2007-03-11 21:56
autor: Robert
davidlive pisze:...podeslij mi...
Ale po co?
Przecież i tak nie przeczytasz. Nie czytałeś ode mnie, nie czytałeś od Voodoo, nie czytasz tego, co Ci podał na tacy Skorik, więc po co się starać i Ci cokolwiek podsyłać?

: 2007-03-12 08:30
autor: davidlive
Robert pisze:davidlive pisze:...podeslij mi...
Ale po co?
Przecież i tak nie przeczytasz. Nie czytałeś ode mnie, nie czytałeś od Voodoo, nie czytasz tego, co Ci podał na tacy Skorik, więc po co się starać i Ci cokolwiek podsyłać?

Jak to nie czytam ???
Czytam , skorik mi podesłał ale pytlar wymienia teraz i jak mu to pomoże to kupie taki jak on zakłada .
Nie chce sie znów wkopać .
: 2007-03-15 21:42
autor: davidlive
koledzy potrzebne mi szybko foto tego czujnika , razem z wpięta wtyczka .
Poucinałem kable i teraz nie wiem gdzie który idzie , prosił bym o pospiech.
No chciałem je zmienić bo strasznie sztywne były , no i teraz niewiem jak to ma iść.
: 2007-03-16 06:06
autor: pytlar
to po co je ucinales??;>

: 2007-06-26 13:40
autor: davidlive
Może lekko odświeżę temacik , i podzielę się więdzą .
A mianowicie , borykałem się ostatnio z objawami wyżej opisanymi a na dodatek było coś takiego że przy skręcie w lewo obroty rosły.
Znalazłem przyczyne naszych zmartwień
Jest to czujnik który znajduje sie przy tym kółku na które nachodzi linka od gazu, taki mały czarny z jednym pinem .
fota z galerii bogdana
Są dwie mozliwości obroty rosną bo albo:
- czujnik padł
-albo po prostu macie za bardzo napięta linke , i czujnik nie jest wciśnięty , i podaje sygnał że obroty są wysokie .
Niby błachostki i możecie nie wierzyć ale czy nie warto wziąśc te 2 klucze 12 i iść sprawdzić ???
pozdro for all