Strona 2 z 2
					
				
				: 2005-11-01 13:42
				autor: Sqad
				Ja tak miałem w I genie nie trzeszczał ale był sypnięty 

 
			 
			
					
				
				: 2005-11-01 13:52
				autor: Eli
				Podsummowujac radzimy sprawdzic magiel. Jak ? Jedziesz do szkółki (tam gdzie robia przeglady) i proszisz zeby wsadzili ci autko na szarpaki. Zobaczymy co oni powiedza 

 
			 
			
					
				
				: 2005-11-04 14:27
				autor: Jaapko
				Okazało się że luz jest dlatego bo w piaście jest wyrobiony otwór w który wchodzi sworzeń. Wina poprzedniego właściciela który zostawił tam luz. Wymiana śruby i mocniejsze ściśniecie pomogło jednak nie jest super. Luz pozostał jednak znacznie mniejszy i jakoś da się jeździć. Jakby komuś walała się niepotrzebna lewa przednia piasta w dobrym stanie to chętnie przyjmę  

  Na maglownicy też mam luz ale bardzo niewielki.

 
			 
			
					
				
				: 2005-11-04 15:26
				autor: Sqad
				he he a ja tu z maglem pajacuje, ale też mógł być 

 
			 
			
					
				
				: 2005-11-04 15:34
				autor: Jaapko
				Lekki luz na maglu mam, w sumie mechanik mówił że to też mógłby być magiel.
			 
			
					
				
				: 2005-11-05 09:15
				autor: Alexs
				no to mowiłam,ze jakieś inne elementy układu...jak an maglu masz lekki luz to niech sobie będzie, to sie szybko nie pogorszy a wymiana magla jest pracochłonna i wcale o magiel nie łatwo, więc na razie sie sworzniem zajmij,
pozdr.
			 
			
					
				
				: 2005-11-05 20:28
				autor: Sh(.)(.)ters
				Alexs pisze:...wcale o magiel nie łatwo...
Jak to nie łatwo? Wystarczy jedna wiadomość na PW i magiel gotowy 

 .
 
			 
			
					
				
				: 2005-11-05 20:35
				autor: Alexs
				Sh(.)(.)ters pisze:Alexs pisze:...wcale o magiel nie łatwo...
Jak to nie łatwo? Wystarczy jedna wiadomość na PW i magiel gotowy 

 .
 
a no tak zapomnialam,ze w klubie probe wszystko jest, szukałam ostatnio magla do nubiry i dwa miesiące mnie sie na to zeszły a w klubie nubiry nikt nie wiedział skąd to wziąc,ile to kosztuje i nie wiem czy w ogole wiedzieli co i jak, nikt sie na forum nie wypowiedział, moze im sie bardziej z prasowaniem bielizny skojarzyło, dlatego z gory tak założyłam,ze to towar deficytowy  

 
			 
			
					
				
				: 2008-04-11 23:38
				autor: mika_vixen
				Witam.Nie wiem czy pod dobry temat się podpiąłem ,ale szukajka trochę świruje.Pytanie jest takie,czy ktoś próbował jeździć bez oleju w maglownicy.Chodzi o to ,wywalamy pompę i olej,czy da się tak jeździć.Może jakaś inna maglownica bez wspomagania podchodzi do probka.
			 
			
					
				
				: 2008-04-11 23:42
				autor: davidlive
				to zadam jedno zasadnicze pytanie , po co to robisz???
czy chodzi o osiągi ??
a co do pompy to wątpie aby dało sie tak brykac, bo może
 sie nie znam akurat w tym temacie , ale w autach bez wspomagania kiera chodzi lzej niz w tych w których to wspomaganie jest ale nie działa.
			 
			
					
				
				: 2008-04-12 02:32
				autor: piotrek
				wywal pasek z pompy i masz po sprawie  

 
			 
			
					
				
				: 2008-04-12 09:01
				autor: daniel
				davidlive pisze:to zadam jedno zasadnicze pytanie , po co to robisz???
czy chodzi o osiągi ??
a co do pompy to wątpie aby dało sie tak brykac, bo może
 sie nie znam akurat w tym temacie , ale w autach bez wspomagania kiera chodzi lzej niz w tych w których to wspomaganie jest ale nie działa.
nawet jak wspomaganie nie chodzi to idzie Probkiem jeździć zapewniam Cie 

  w mojej poprzedniej jedyneczce ze wspomaganiem byl problem....
wsumie przez dluższy czas praktycznie 
wogle go nie było i jazda normalna po mieście nie sprawiała jakiś problemów, natomiast parkowanie w ciasnych parkingach to juz kierownica w dwie rece i do dzieła 

 
			 
			
					
				
				: 2008-04-13 21:44
				autor: mika_vixen
				Wywalenie paska niewiele mi powie,bo pozostaje olej w w układzie a zlewać go i potem zalewać jak by nic nie dało trochę mi się nie opłaca.Jest dwa powody takiego założenia,pierwszy to osiągi wspomaganie zabiera trochę mocy,drugi jest taki że wspomaganie trochę za lekko chodzi a wolałbym trochę lepiej czuć kierownice podczas jazdy.
			 
			
					
				
				: 2008-04-13 21:52
				autor: Robert
				Pod fotelem kierowcy masz regulację wspomagania.
 regul* wspomag*
Może przestaw na L. 

 
			 
			
					
				
				: 2008-04-13 22:10
				autor: mika_vixen
				Robert,chyba u mnie tego niema bo nic takiego nie widziałem żeby tam było.
			 
			
					
				
				: 2008-04-14 00:22
				autor: Robert
				FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Rzeczywiście - tylko GT ją miały, więc Ty ją pewnie "prawie" masz.
 
			 
			
					
				
				: 2008-04-14 22:22
				autor: mika_vixen
				HaHa,prawie robi wielką różnice ale chyba muszę jednak sam spróbować bez tego oleju pojeździć i oczywiście bez pompy.
			 
			
					
				
				: 2008-04-14 23:03
				autor: piotrek
				Sciągasz pasek i żadnego oleju nie musisz wylewać 
pompe masz odłączoną