Strona 2 z 2
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-13 08:38
autor: pene_czw
1)turbina pompuje, to czuć
2)sprzegło raczej ok, zmienie bieg i jedzie dalej, wysprzegla normalnie wszystko cacy
3)hamulce ...

4)zadne bledy mi nie wyskakuja, tylko czasem check engine jak jade na gazie i sie mocno nagrzeje
a ile powinien miec 2.2gt do setki ?
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-13 09:31
autor: HellHound
około 7.5 s w serii

Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-13 15:52
autor: pene_czw
1)I Ty tyle masz ok 7.5sek ??
2)fak, to mnie nie pociesza. A może ja zamiast zwężki mam coś w rodzaju "rozwężki" ??

No to poradzcie od czego zacząć sprawdzanie...
odrazu mówie ze hamulce sie nie zapiekły

Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-14 07:58
autor: Robert
Od kodów błędów - może i g... to da, ale nauczysz się je czytać na przyszłość, bo błędy się zapamiętują i najwyraźniej jeszcze tego nie robiłeś, skoro piszesz o zapalającym się checku.
Re: brak mocy!
: 2011-02-14 20:24
autor: pene_czw
Ale od kiedy go kupiłem to on tak juz przyśpieszał, a check dopiero po poł roku sie zapalił 1raz jak zamontowałem gaz.
Re: brak mocy!
: 2011-02-15 00:19
autor: Xandr
jesteś pewien że odkąd go masz tak przyśpiesza??
jaką masz instalację LPG ?
jeśli masz skróconą może mikser zwęża dolot powietrza.
Re: brak mocy!
: 2011-02-19 11:25
autor: pene_czw
Na 100% tak przyspieszał, kiedys na próbie przed kupnem w 4 jechalismy i miał 11.5 do setki. Auto stalo poł roku i myslalem ze musi sie przepalić. a we 2 (ja +dziewczyna razem 120kg) 9.5 lub 10sek miesiac temu niecały. Oczywiście na PB jechalismy,
Gaz mam sekwencje Stag 200.
Re: brak mocy!
: 2011-02-19 12:05
autor: Robert
Klubowe naklejki dodają mocy, więc może u Ciebie napis "Barbara" odbiera?

Re: brak mocy!
: 2011-02-20 14:22
autor: Eli
To ja się podzielę szczęśliwą nowiną. Vulcan jeździł coraz wolniej i wolniej, coraz mniej chętnie się wkręcał na obroty i coraz mniej równo chodził na jałowym, a coraz więcej palił. Szczytem było to jak przestał się wkręcać powyżej 3-4 tys i nie chciał przyspieszać przy ok 110 na 5. Ważnym objawem było to, że przy dodawaniu gazu spaliny wychodziły przez uszczelki kolektora. Trafna diagnostyka Lukasza, kilka godzin jego pracy z moją narracją i jego śliczne smarki (a miałem nie mówić, co za ch** to spawał

) i auto jeździ jak oszalałe. Przyczyna tkwiła w katalizatorze przez który już mało co było widać.
Re: brak mocy!
: 2011-02-28 21:44
autor: pene_czw
Katalizator to nie jest. Wiem jak to czuc bo w innym aucie to mialem
też możemy stwierdzić ze kat. jest dobry.
Wiec od czego teraz sprawdzać, co robić zeby przywrócić lub zbliżyć sie do mocy jaką mają inne 2.2GT ?
Re: brak mocy!
: 2011-02-28 22:30
autor: HellHound
Może od podstaw, kody błędu, układ zapłonowy, układ dolotowy, układ paliwowy
nie koniecznie w tej kolejności
Ile w ogóle pompuje Ci turbina?
Re: brak mocy!
: 2011-02-28 22:53
autor: pene_czw
1) kable i swiece to bylo wymieniane. juz ze 2razy w karierze.
2) błędy sie nie wyświetlają żadne
3) dolot...pekniete kolanko od przepl do turbiony ale juz ładnie zaklejone. (przed pęknięciem taka sama moc), filter wymieniany
4) turbina pompuje w sumie różnie (tak zauważyłem). Raz pompuje do czerwonego pola, a raz troche ponad połowe. Ale generalnie przyt mniejszych biegach do konca wskazówka. A myślisz ze może turbina juz słaba ? są sposoby zeby ją sprawdzić ?
Re: brak mocy!
: 2011-03-01 18:46
autor: HellHound
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Filtr paliwa?
A zapłon masz na pewno dobrze ustawiony?