Strona 2 z 3
					
				
				: 2005-12-14 20:48
				autor: Sqad
				Komputer, przepustnica, kolektor ssący, tłoki, nie wiem jak dokładnie z głwicą i zaworami, EGR, chodnica skrzyni, skrzynia biegów, przepływomierz, i ciort wie co jeszcze.
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 21:18
				autor: piotrek
				Mało jakie części pasują do GT z GL
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 21:49
				autor: Sqad
				Mało tego multum części elektronicznych typu wtyczki, czy też mechanicznych pod machą różni się w samych GT'kach rocznikowo
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 22:02
				autor: KALI
				Sqad pisze:Komputer, przepustnica, kolektor ssący, tłoki, nie wiem jak dokładnie z głwicą i zaworami, EGR, chodnica skrzyni, skrzynia biegów, przepływomierz, i ciort wie co jeszcze.
Ty wszystko spoko ale głowica i przepływka to jest taka sama 

 
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 22:05
				autor: ZENiTH
				doliczając do tego VAPS, regulowane zawieszenie, inną konstrukcję układu chłodzenia, dwustopniowy wentylator chłodnicy no i chyba chłodnicę oleju nie wiem czy GL takową ma, zupełnie inny układ zapłonowy, itd.
			 
			
					
				
				: 2005-12-14 22:31
				autor: Sqad
				kalii pisze:Sqad pisze:Komputer, przepustnica, kolektor ssący, tłoki, nie wiem jak dokładnie z głwicą i zaworami, EGR, chodnica skrzyni, skrzynia biegów, przepływomierz, i ciort wie co jeszcze.
Ty wszystko spoko ale głowica i przepływka to jest taka sama 

 
No właśnie nie byłem pewnien
 
			 
			
					
				
				: 2005-12-15 09:45
				autor: Mr. Cynk
				sądzę, że tłoki też się nie różnią jakoś specjalnie.. 
 
ale gdzieś jest różnica bo GT jest odprężony nie? 

 
			 
			
					
				
				: 2005-12-15 10:20
				autor: Jacek
				NIO WŁAŚNIE, GT JEST ODPRĘŻONY - PODOBNO NA TŁOKACH??
			 
			
					
				
				: 2005-12-15 20:34
				autor: KALI
				Cynki pisze:sądzę, że tłoki też się nie różnią jakoś specjalnie.. 
 
ale gdzieś jest różnica bo GT jest odprężony nie? 

 
Tłoki są takie same tylko od gt-ka jest bardziej wyżłobiony i to właśnie jest odprężenie.A i jeszcze dobrym przykładem mogą być wtryski Cyki wiesz o co chodzi  

 ..jest inna wtyczka i jest nieco grubszy w miejscu gdzie się go wkłada w kolektor sący. 

 
			 
			
					
				
				: 2005-12-15 21:44
				autor: Sqad
				Ja też wiem o co chodzi, i Kamil powiem Ci że te wtryski były też z GTka i nie pasowały. Jest bardzo dużo wtyczke i wiązek które się różnią w samych GT między 89 a 92 jest dość duża różnica.
			 
			
					
				
				: 2005-12-15 21:50
				autor: piotrek
				dobrze mówi sqad wtryski z 91 nie pasują do 89 
no chyba że wtyczki pozmieniać
			 
			
					
				
				: 2005-12-15 21:56
				autor: KALI
				Sqad pisze:Ja też wiem o co chodzi, i Kamil powiem Ci że te wtryski były też z GTka i nie pasowały. Jest bardzo dużo wtyczke i wiązek które się różnią w samych GT między 89 a 92 jest dość duża różnica.
Ty to był żarcik chodiło mi o wtryski od cynkiego dla szoota trochę miałem przerabiania 

 
			 
			
					
				
				: 2005-12-15 21:56
				autor: Sqad
				Pochlastać, poprzycinć, podszlifować, polutować, poizolować - he he he musi pasować.
			 
			
					
				
				: 2005-12-17 05:06
				autor: sebastianznak
				Lepiej może kup sobie GT
			 
			
					
				
				: 2008-07-08 11:58
				autor: Robert
				lex pisze:Witam i mam pytanie co do zamiany silników. Chcę kupić forda 2.2gt. z turbo i zastanawiam się co zrobić z 2.2lx 89 bo silnik jest po remoncie i byłem z niego bardzo zadowolony !Czy wrazie awari dam go włożyć do Gt?
wargawiesiek pisze:na pewno się różni. Ale pasować pasuje
 
			 
			
					
				
				: 2008-09-07 13:55
				autor: seweryn
				Witam
Odgrzeje trochę temat, bo szukam i szukam i ...
Chodzi mi o głowice - czy w Gl i Gt są takie same? 
Jedni twierdzą że tak, inni, że nie, ale jak to w końcu jest ?
			 
			
					
				
				: 2008-09-07 14:02
				autor: Bogdan9999
				Głowica to głowica różnica może być w wałku rozrządu. Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2008-09-11 09:51
				autor: enduro
				a ma może ktoś oba wałki -tzn. od GT i od GL żeby porównać?interesuje mnie zwłaszcza to czy wpust do aparatu zapłonowego wypada tak samo w stosunku do znaków na kole rozrządu?????czy jest jakieś przesunięcie...
			 
			
					
				
				: 2008-09-11 12:57
				autor: Bogdan9999
				Tego to nie wiem bo nie miałem z czym porównać. Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2008-09-11 15:33
				autor: Mr. Cynk
				enduro pisze:a ma może ktoś oba wałki -tzn. od GT i od GL żeby porównać?interesuje mnie zwłaszcza to czy wpust do aparatu zapłonowego wypada tak samo w stosunku do znaków na kole rozrządu?????czy jest jakieś przesunięcie...
w kwestii wałków to na 99% są takie same GL vs. GT
 oglądałem je i nie widziałem aby były jakieś różnice.  mocowanie aparatu też jest takie samo i w tym samym miejscu, zresztą kąt jeśli miałby być inny to nie tylko wałek chyba, nie?  jest zakres regulacji na samym aparacie. 

 
			 
			
					
				
				: 2008-09-11 16:22
				autor: I_Mat
				Przydałoby się, żeby z jakiegoś samochodu pasował wałek do probka gt który w porównaniu do serii byłby 'ostry' (czyli bardziej łagodny 

 ) no ale nie ma tak dobrze 

 tak jak to jest w różnych innych samochodach np. silniki alfy 2.5v6 i 3.0v6)
 
			 
			
					
				
				: 2008-09-29 17:07
				autor: oticharaszo
				Bogdan9999 pisze:Głowica to głowica różnica może być w wałku rozrządu. Pozdrawiam
wg. mnie głowica od GT ma o jeden otworek więcej tak samo uszczelki się różnią tym jednym otworkiem " chyba coś związane z turbina"
 
			 
			
					
				
				: 2008-09-29 17:51
				autor: Bogdan9999
				Oh ty otwórku pokaż mi gdzie tu go masz ? 

 
			 
			
					
				Re: Różnice w budowie silników pomiędzy GT i GL '89r.
				: 2009-06-03 16:34
				autor: Lukas007
				Witam!
Mam do Was pytanie odnośnie głowicy w Probe GT 2.2T. Chcę kupić używaną głowicę i oddać ją do obróbki (kanały, gniazda itp.). I teraz moje zapytanie: czy głowica od 2.2 115KM (Mazda 626 GD) pasuje do silnika 2.2T w Probe GT? Czym ewentualnie się różnią?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Lukas
			 
			
					
				Re:
				: 2009-06-05 01:38
				autor: archeolog
				KALI pisze:Cynki pisze:sądzę, że tłoki też się nie różnią jakoś specjalnie.. 
 
ale gdzieś jest różnica bo GT jest odprężony nie? 

 
Tłoki są takie same tylko od gt-ka jest bardziej wyżłobiony i to właśnie jest odprężenie.A i jeszcze dobrym przykładem mogą być wtryski Cyki wiesz o co chodzi  

 ..jest inna wtyczka i jest nieco grubszy w miejscu gdzie się go wkłada w kolektor sący. 

 
Czyli jak dobrze myślę wpakowanie tloków od Gl do GT podniosło by sprężanie 

  ktoś próbował ?