TURBINA DOLOTOWA
- evilbanan
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-05-11 18:12
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 93r. USA
- Lokalizacja: ok. Małego Trójmiasta
Turbo Jet
elo
Na wstępie powiem że szukałem ale nie znalazłem tego co chciałem a więc informacji na temat takiego małego dodatku :
http://moto.allegro.pl/turbinka-turbina ... ml#gallery
Czy to w ogóle się sprawdza? Ma to sens ?
Czy może lepiej upłynnić te 50 zł
pozdrO
Na wstępie powiem że szukałem ale nie znalazłem tego co chciałem a więc informacji na temat takiego małego dodatku :
http://moto.allegro.pl/turbinka-turbina ... ml#gallery
Czy to w ogóle się sprawdza? Ma to sens ?
Czy może lepiej upłynnić te 50 zł
pozdrO
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Turbo Jet
Podobno zysk 50 km i 70 Nm przy 2.0 nic tylko brać :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Re: Turbo Jet
Za te 54zł to lepiej V-Power zatankować Chyba lepszy efekt będzie....
Let The Galaxy Burn....
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Turbo Jet
[r]Jak widać - słabo.[/r]evilbanan pisze:Na wstępie powiem że szukałem ale nie znalazłem...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: TURBINA DOLOTOWA
Co do tej "turbinki", to jedno wielkie nieporozumienie.
Normalnie śmiech na sali .
Przecież ona tylko hamuje przepływ powietrza.
Normalnie śmiech na sali .
Przecież ona tylko hamuje przepływ powietrza.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: TURBINA DOLOTOWA
Dokładnie rozumiem jak by była elektrycznie napędzana ale taki wiatrak w dolocie jest nie porozumieniem chyba
Re: TURBINA DOLOTOWA
Ale jednak nie jesteś pewny napisałeś chyba.Co by jej dał elektryczny napęd? Nic.Ona raz chodzi szybciej a raz wolniej zależy od ciągu.Moim zdaniem nie jest to do końca taka pomyłka.Wiadomo,że nie doda to zaraz 10 koników ale może coś...adrian_seki pisze:Dokładnie rozumiem jak by była elektrycznie napędzana ale taki wiatrak w dolocie jest nie porozumieniem chyba
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: TURBINA DOLOTOWA
...Daje straty w mocy i paliwie, o zwiększonym zużyciu silnika nie wspomnęresko pisze:Wiadomo,że nie doda to zaraz 10 koników ale może coś...
Załóż zapchany filtr powietrza i sprawdź, czy mocy przybyłoresko pisze:Ona raz chodzi szybciej a raz wolniej zależy od ciągu
Przy zwiększonym zapotrzebowaniu i ciągu powietrza ten wynalazek będzie blokował przepływ, kiedy się już rozpędzi, to i tak nie poda więcej powietrza, bo jest nim napędzana (tak jak silnik indukcyjny - nigdy nie będzie się kręcił tak samo szybko jak pole elektromagnetyczne, które go napędza, bo wtedy pole elektromagnetyczne nie będzie przecinać prętów klatki i nie zaindukują się żadne prądy w uzwojeniu wirnika), gdy zdejmiesz nogę z gazu i silnik zejdzie z obrotów, to "turbinka" będąc rozpędzona wtłoczy więcej powietrza do komór spalania, powodując jedynie powstanie ubogiej mieszanki.
Nie wiem gdzie tu jakieś pozytywy
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: TURBINA DOLOTOWA
Nie, no, wiecie.
Może to i dobry wynalazek, ale tylko dla 2.5 V6
Może to i dobry wynalazek, ale tylko dla 2.5 V6
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: TURBINA DOLOTOWA
ja słowa chyba używam zdecydowanie za dużo Napęd elektryczny spowoduje zawsze chociażby minimalne sprężenie powietrza co mogłoby wpłynąć na podniesienie mocy. Ale takie sprężenie to można sobie darować według mnie. Ta turbina nie jest niczym wiecej jak czymś co może spowodować uszkodzenie się silnika (np odłamanie się łopatki) ja bym nigdy tego nie wsadził do auta - no ale tuning to tuningresko pisze:Ale jednak nie jesteś pewny napisałeś chyba.Co by jej dał elektryczny napęd? Nic.Ona raz chodzi szybciej a raz wolniej zależy od ciągu.Moim zdaniem nie jest to do końca taka pomyłka.Wiadomo,że nie doda to zaraz 10 koników ale może coś...adrian_seki pisze:Dokładnie rozumiem jak by była elektrycznie napędzana ale taki wiatrak w dolocie jest nie porozumieniem chyba
Ja np dość mocno rozmyślam czy gdybym zrobił dolot z kabiny mp Dezodorant do układu dolotu powietrza to czy uzyskam efekt nitro choć w jakimś sensownym odczuwalnym stopniu a nie jakeś bezużyteczne turbinki poprawiające spalanie może o nie wiem jakiś rząd po przecinku procenta ...
Re: TURBINA DOLOTOWA
Kurcze widzę,że tutaj sami wynalazcy techniczni Wiecie wszystko najlepiej chłopaki marnujecie się powinniście zacząć sami coś tworzyć Pozdrawiam.
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: TURBINA DOLOTOWA
A myślisz że co robię i z czym wiążę plany z tworzeniem tyle że bardziej elektronika niż mechanika no ale fakt faktem wyraziłem tylko swoją opinię może nie do końca zgodną z prawdą - ale ja na chwilę obecną tak to rozumie i dla mnie ma to większy lub mniejszy sens i chyba dla was teżresko pisze:Kurcze widzę,że tutaj sami wynalazcy techniczni Wiecie wszystko najlepiej chłopaki marnujecie się powinniście zacząć sami coś tworzyć Pozdrawiam.
Od mechaniki jest zupełnie inny dział Polibudy