
A najlepiej jest przejeżdżać wąską uliczką między kamienicami i dać mocno w palnik o 2.00 w nocy



w nocy malo jezdze.... az takim sadysta nie jestemDrzymek pisze:Pytlar, coś czuje że nadajemy na tych samych falach...![]()
A najlepiej jest przejeżdżać wąską uliczką między kamienicami i dać mocno w palnik o 2.00 w nocy![]()
![]()
to jest to!!!
nio a mając v6 nie trzebaDrzymek pisze:Sqad, ja wiem że najprzyjemniejszy jest ryk z pod maski (a szczególnie amerykańskie wielkie V8 ). No ale jak się ma skromne 4 cylindry, to trzeba sobie to jakoś zrekompensować (chodzi o dźwięk, bo moc rekompensuje turbo)
To wlasnie u mnie jest dokladnie tak samo zrobiony wydech i identyczne wrazenia jak Twoje , z tym ze dla mnie osobiscie podoba sie dalsza cicha praca silnika i fajnie zaczyna basowac tak od 4,5 tys w góréyork_2006 pisze:a ja kupilem od kolegi nowisa prawie swiezy uklad zaczynajacy sie od lacznika elastycznego przed katalizatorem.co prawda nie kwasowka ale rury w bardzo ladnym stanie i na prawde calkiem przyzwoicie zrobiony.wywalilem kata (srodkowego pozbylem sie juz jakis czas temu) i na koncu mam tlumik zdaje sie orginalny seryjny od gt z dwoma rurkami wylotowymi.szczerze mowiac myslalem ze bedzie troszke glosniej choc wiem ze nie ma sie co spodziewac cudow z seryjnego tlumika.ale ja go nie slysze wogolejedynie jak opuszcze szybe i wychyle sie to slysze lekkie bulgotanie ale jak odbija sie dzwiek np. od sciany budynku czy innych samochodow
Nie wiem jak u Yorka , ale napiszé jak jest u mnie.Drzymek pisze: York, a jak z osiągami? Poprawiły się?
Pojawil sié , pojawil , a jakzeRonin pisze:TYKWA a nie pojawił Ci się rezonans na wydechu w przedziale ok. 2700-3100 obr./min.?
Sebastian mozesz cos wiecej napisac o tych wykresach ??Sebastian pisze: widzialem wykresy z katem i bez...dlatego lepiej mojego zostawie
Zasyfiony raczej nie , Kat prawie nie istnial , spokojnie na wylot szlo przejrzec przez niego, a tlumik srodkowy tez wygládal spoko, chyba ze blokowalo go cos czego nie idzie zobaczyc. Bardzo mocno odczulem utraté mocy w czasie jazdy z przepalonym tlumikiem srodkowym, auto sie zamulilo.Ronin pisze:TYKWA, może miałeś zasyfiony układ wydechowy, stąd poprawa osiągów? Ja osobiście też po wywaleniu kata odczułem ciut lepsze wkręcanie na obroty. A ten metaliczny rezonans faktycznie ładnie brzmi na zewnątrz(zwłaszcza w połączeniu ze stożkiem).