odchudzanie kola zamachowego
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Kristofer
 - Posty: 178
 - Rejestracja: 2004-06-26 00:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=7979
 - Lokalizacja: Kraków Wexford
 
Dzymek , ja oddałem do z planowania u nas w Krakowie , a dokładniej pogadaj z Syrenką  
  
  bo przez niego załatwiałem.
I tak samo zawiozłem wał i koło do wyważenia od razu żeby było Git
 
Niestety nie zrobiłem fotek jak śmisznie wyglądało po kuracji odchudzającej
 , ale z planowali max ile się da.
Za koło policzyli 80 zł
			
			
									
						
										
						I tak samo zawiozłem wał i koło do wyważenia od razu żeby było Git
Niestety nie zrobiłem fotek jak śmisznie wyglądało po kuracji odchudzającej
Za koło policzyli 80 zł
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Marcos
 - Posty: 819
 - Rejestracja: 2004-03-01 17:31
 - Galeria: viewtopic.php?t=5568
 - Lokalizacja: Tychy
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
AA i jeszcze jedno powiedz tokarzowi żeby zabielił ci miejsce pod tarcze będzie wiedział o co chodzi.
No i wyważenie to masa roboty pod tym kątem że trzeba dostarczyć wał i koło,jak robiłem silnik czyli wszystko było rozebrane to opłacało mi się to robić ale jak chcesz tylko koło wymienić to ja bym nie ważył .
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Lukask
 - Posty: 1980
 - Rejestracja: 2005-10-14 14:09
 - Samochód: Bardzo szybki :P
 - Galeria: viewtopic.php?t=6860
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Brzydki to i ty byś był jak byś sie kręcił w oleju i spalonej tarczy i bóg wie co jeszcze. 
  
  
  Kalii o ten rant mi chodzi. A mam jeszcze pytanie odnośnie tego silnika FE3 czy on miał takie same koło zamachowe ?? I aparat zapłonowy chodzi mi w tym przypadku o wejście do silnika ?? Bo w moim nie ma aparatu zapłonowego  
 

			
			
									
						
							
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Czy koło zamachowe koniecznie trzeba wyważać z wałem? Bo nie uśmiecha mi się rozbieranie całego silnika 
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2006-11-05 13:31 przez Drzymek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- Lukask
 - Posty: 1980
 - Rejestracja: 2005-10-14 14:09
 - Samochód: Bardzo szybki :P
 - Galeria: viewtopic.php?t=6860
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- mika_vixen
 - Posty: 140
 - Rejestracja: 2005-11-18 18:58
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Strzyżów
 

