: 2006-12-03 08:39
				
				KMS od 4 dni nic nowego w temacie czekamy na jakieś informacje  
			
fordprobe.pl
https://fordprobe.pl/forum/

 
  
 
 
 
 Gratulacje
 Gratulacje  
   
   
  
   
   
   
  








 
   
  
 
   
  
 
   Druga od stycznia się produkuje.
 Druga od stycznia się produkuje. 
 
Drzymek [u]NIE[/u] pisze:Czyli 2 przednionapędowych killer`ów pod Warszawą


Drzymek pisze:Czyli 2 przednionapędowych killer`ów w Polsce



 
  
 
   gratulacje
 gratulacje  
  z tym ze narazie moge  sobie tylko pomarzyć z braku kaski ale moze cos na wiosnę albo póżniej bo czeka mnie jeszcze malowanko całego autka
  z tym ze narazie moge  sobie tylko pomarzyć z braku kaski ale moze cos na wiosnę albo póżniej bo czeka mnie jeszcze malowanko całego autka miejmy nadzieje, ze jednak te marzenia kiedys sie spelniaja:] tylko niestety potrzeba do tego odpowiednich funduszy...
 miejmy nadzieje, ze jednak te marzenia kiedys sie spelniaja:] tylko niestety potrzeba do tego odpowiednich funduszy... 
miec turbine w garage to wiezcholek góry lodowejchajs pisze:A ile taki projekcik kosztuje gdzie to mozna dostac??? Bo mam turbine od s13 i tak myslem czy z ego bym cos nie wymotal ale trzeba kompa przeprogramowac jak sie nie myle.
 a koszt zapewne taki, ze sobie koljnego Probka kupisz
  a koszt zapewne taki, ze sobie koljnego Probka kupisz  ale nie ma nic za darmo!!
  ale nie ma nic za darmo!! 
 
  Z przegrzewaniem miałem od początku kłopoty, w końcu to dodatkowe 60KM, których straty trzeba odprowadzić. Ponadto intercooler częściowo przesłania chłodnicę, nie mówiąc o tablicy rejestracyjnej przed wlotem. Tym razem musimy to poprawić, zwiększyć wlot powietrza.
 Z przegrzewaniem miałem od początku kłopoty, w końcu to dodatkowe 60KM, których straty trzeba odprowadzić. Ponadto intercooler częściowo przesłania chłodnicę, nie mówiąc o tablicy rejestracyjnej przed wlotem. Tym razem musimy to poprawić, zwiększyć wlot powietrza. Myślę jak docisnąć mu przód, ale bez obniżania, w końcu jeździmy po takich drogach jakie mamy a nie chciał bym bać się każdego krawężnika
 Myślę jak docisnąć mu przód, ale bez obniżania, w końcu jeździmy po takich drogach jakie mamy a nie chciał bym bać się każdego krawężnika