Strona 2 z 10

: 2006-12-03 08:39
autor: Lukask
KMS od 4 dni nic nowego w temacie czekamy na jakieś informacje :wink:

: 2006-12-21 10:22
autor: Wuax
Tak więc bolid gotowy :D
Na próbach przeszedł moje oczekiwania, jak się wszystko podociera jadę na hamownie. Po pierwszym prototypie Kalego, można powiedzieć że V6 turbo to już rutyna :wink:
Kali, wrzuć fotki !
A teraz jak jest już co trzeba pod maską, pora pomyśleć o wizualnym liftingu. Koniecznym stało się dorobienie wlotu powietrza na masce.
Na razie myślę jak to ma wyglądać aby nie popsuć wyglądu karoserii.
No i przy seryjnym wydechu samochód jest wyjątkowo cichy, słychać tylko ten charakterystyczny dźwięk turbiny. Jestem zachwycony.

: 2006-12-21 10:39
autor: KALI
Dziś wieczorem będę miał chwilkę wkleję napewno. :D

: 2006-12-21 11:09
autor: TYKWA
No to szacunek , czekam na fotki. :D

Wuax , mam nadzieje ze bede mial okazje obejrzec na zywo Twoje Auto w Wawie :)

: 2006-12-21 13:39
autor: darel
No to mamy kolejne uturbione V6 8) Gratulacje =D> =D> =D>
Możecie zdradzić tajemnicę ile kosztuje talka zabawa?

: 2006-12-21 23:24
autor: Lukask
Gratulacje Wuax masz to o czym ja tylko śnię :) :) :) :) :)

: 2006-12-22 15:35
autor: KALI
Witam.Nie będę się zagłębiał w drobiazgowe szczegóły jeżeli chodzi o modyfikacjie bo to wierna kopia tego co było u mnie.Czyli zostały podniesione głowice w celu odprężenia,wymiana sprzęgła na spieka 6-klocków,obróbka głowic planowania wymiana uszczelniaczy,nowy pasek rozrządu i napinacz,nowe paski,olej i płyny.Do tego doszła instalka KME z oprogramowaniem już pod turbo,zegary w słupku boost,egt,afr oraz tarcze nacinane nawiercane Black Diamont + nowe kolocki .
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek

: 2006-12-22 15:55
autor: Kędziorek
GRATULUJĘ, Kalii zadziwiasz mnie;).

P.S. Mam na co pracowac teraz, na KMS 8)

: 2006-12-22 18:24
autor: Drzymek
Czyli 2 przednionapędowych killer`ów w Polsce :twisted: :twisted: :twisted:

WIELKIE BRAWA =D> =D> =D>

: 2006-12-23 09:13
autor: KALI
W tym momencie jedna :wink: :wink: Druga od stycznia się produkuje.

: 2006-12-23 11:27
autor: Robert
Drzymek pisał o Wuaxie i o sobie :twisted:
Drzymek [u]NIE[/u] pisze:Czyli 2 przednionapędowych killer`ów pod Warszawą :twisted: :twisted: :twisted:
Drzymek pisze:Czyli 2 przednionapędowych killer`ów w Polsce :twisted: :twisted: :twisted:
:wink:

: 2006-12-23 18:46
autor: Lukask
Widzisz robert wieśniaki działają a stolica tylko dużo gada :wink: :wink:

: 2006-12-23 19:08
autor: totmes (gonciu)
No piekinie, pieknie :D :D gratulacje :D
powoli ja nie moge przestac myslec o podobnych projektach mojej nuni :D z tym ze narazie moge sobie tylko pomarzyć z braku kaski ale moze cos na wiosnę albo póżniej bo czeka mnie jeszcze malowanko całego autka

: 2006-12-23 20:02
autor: pytlar
ehhh... tylko pomarzyc o czyms takim... nie dosc ze V6, to jeszcze turbo :twisted: miejmy nadzieje, ze jednak te marzenia kiedys sie spelniaja:] tylko niestety potrzeba do tego odpowiednich funduszy... :roll:

: 2006-12-24 13:04
autor: chajs
A ile taki projekcik kosztuje gdzie to mozna dostac??? Bo mam turbine od s13 i tak myslem czy z ego bym cos nie wymotal ale trzeba kompa przeprogramowac jak sie nie myle.

: 2006-12-24 13:53
autor: pytlar
chajs pisze:A ile taki projekcik kosztuje gdzie to mozna dostac??? Bo mam turbine od s13 i tak myslem czy z ego bym cos nie wymotal ale trzeba kompa przeprogramowac jak sie nie myle.
miec turbine w garage to wiezcholek góry lodowej 8) a koszt zapewne taki, ze sobie koljnego Probka kupisz :roll: ale nie ma nic za darmo!! :wink:

: 2006-12-24 13:55
autor: Sebastian
piekna sprawa, moje gratulacje.

..jedno pytanie mi sie tylko nasowa, ile taki przerobiony silniczek pojezdzi?

pozdr

: 2006-12-24 14:40
autor: maciej
Kali pierwszy raz słysze o oprogramowaniu KME do turbo ,regulacja tam się odbywa na takiej lini podobnej do paraboli.Te wtryskiwacze matrix padaja jak muchy po muchozolu.
Jak byś skrócił przewody od wtryskiwaczy do kolektora ssącego to byś miał troszke lepsze efekty na gazie .
Pozdrawiam wesołych świąt

: 2006-12-24 17:08
autor: Robert
Nie każda linia wyznaczona przez 5 punktów to parabola.
A wytrzymałość Matrixów - widocznie trafiałeś na klientów w rodzaju Sebastiana - na podstawie jego doświadczeń (patrz stopka) też można powiedzieć, że druga generacja pada jak muchy, bo wykończył dwie. Te wtryskiwacze jeździły u Kaliiego, moc była zdecydowanie większa niż seria, Kamil raczej nie jeździł z prędkością spacerową... Więc w czym tkwi problem, dlaczego jemu nie padały jak muchy? Może dlatego, że sam regulował instalkę? A może jego w ogóle rzadziej się psuje z powodu kultury obsługi auta i robienia wszystkiego na czas?

: 2006-12-24 17:27
autor: maciej
Założyłem sporo wtryskiwaczy matrix i ok.70% wymieniałem gwarancyjnie na wtryskiwacze HD .a co do paraboli to wspominałem że podobny wykres ma KME do paraboli.
Wesołych Świąt Szanowny Robercie

: 2006-12-25 09:39
autor: KALI
Ja nie narzekam na matrixa sprawowały się rewelacyjnie.Pisząc o sofcie miałem na myśli modyfikacje właśnie na owym wykresie do tego dysze 3mm i ustawienie czasów wtrysków przy odpowiedniej parti obrotów i już.
Może poprostu nie montowałeś nigdy gazu do turbo dlatego tak cię to dziwi.[/url]

: 2006-12-25 10:26
autor: maciej
Witam
Do aut z turbiną montowałem instalacje różnych firm wiem jak co się sprawuje ,nawet robiłem AUDI TT 1,8L 225KM

: 2007-01-24 10:13
autor: Wuax
No i stało się, w trakcie ostrej jazdy termostat stanął mi dęba odcinając chłodzenie silnika. Zanim się zatrzymałem temperatura skoczyła powyżej czerwonej kreski, a efekt wiadomy silnik stanął dęba :cry:
Probe znowu u Kalego, teraz robimy dół.
A co do tuningu, mam parę przemyśleń z obserwacji:
1. Dołożenie tak dużo mocy do silnika powoduje dalsze konsekwencje.
Bardzo newralgiczne staje się chłodzenie, zupełnie jak z komputerem :wink: Z przegrzewaniem miałem od początku kłopoty, w końcu to dodatkowe 60KM, których straty trzeba odprowadzić. Ponadto intercooler częściowo przesłania chłodnicę, nie mówiąc o tablicy rejestracyjnej przed wlotem. Tym razem musimy to poprawić, zwiększyć wlot powietrza.
2. Przełożenia w skrzyni biegów są zupełnie niedostosowane do nowych parametrów silnika. Co z tym zrobić jeszcze nie wiem.
3.Koniecznie na masce potrzebny jest wlot powietrza do stożka
4. Można by wyczaić jakiś układ elektryczny opóźniający wyłączanie silnika w celu schłodzenia turbiny, czekanie po jeździe aż ostygnie jest lekko upierdliwe, wyobrażam sobie to tak, wysiadam normalnie i zamykam samochód a silnik jeszcze chodzi zanim turbina nie osiągnie właściwej temperatury.
5. No i oczywiście problem notorycznego zrywania trakcji i to nie tylko przy starcie :wink: Myślę jak docisnąć mu przód, ale bez obniżania, w końcu jeździmy po takich drogach jakie mamy a nie chciał bym bać się każdego krawężnika

: 2007-01-24 10:30
autor: KALI

: 2007-01-24 11:04
autor: Wuax
I o to mi właśnie chodziło! Problem że nie mam konta w allegro i nie mogę skorzystać z opcji kup teraz :cry:
Ale myślę że coś takiego trzeba właśnie dołożyć