Strona 2 z 9
					
				
				: 2005-07-29 12:56
				autor: Maciucha
				Sqad pisze:
Możesz podać nr katalogowe bosala?
ale to już było
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ght=bosala[/quote]
Tak, ale te są do GL
 
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 15:25
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 15:39
				autor: Maciucha
				
Kupiłeś pewnie płóciennika, polskie i aluminiowane.
 
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 15:58
				autor: Gość
				Aluminizowane tylko pewnie ocynk.
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 16:12
				autor: Bogdan9999
				No akurat ją spawałem bo miałem jedną rzecz do niej do przyspawania i ocynku nie miała.
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 17:21
				autor: Gość
				To jeśli rzekomo, pokryte bylo jakimś stopem aluminium, to w miejscu gdzie spawałeś powinno popękać, no chyba że robiłeś to specjalnie dobrany drutem aluminiowym, albo alumin pro, ale to inna bajka. A domyślam się że robiłeś to drutem miedzianym
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 19:41
				autor: Bogdan9999
				Ja tego osobiście nie spawałem bo migomata nie mam tylko mój wujek a on już wie czym spawać i nic nie pękało A rurka na była aluminizowana sam mówił.
			 
			
					
				
				: 2005-09-04 13:21
				autor: Barti
				Witam. Nie chcę robić nowego tematu więc pytam się tutaj. Przy dzwonie ucięło mi końcowy wydech. Chcę założyć dobry, trwały , lekko sportowy wydech ( ma nie buczeć od samego dołu lecz lekko mruczeć przy wysokich obrotach, ma po prostu nie męczyć). Czy możecie mi doradzić co wybrać i gdzie zakupić? Pozdrawiam serdecznie!!!
			 
			
					
				
				: 2005-09-04 20:41
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				wydech GT
				: 2005-09-05 09:13
				autor: diabolo
				Ja osobiście jeździłem z katalizatorem na początku , potem go wyrzuciłem i wstawiłem strumiennice - uwierzcie mi strata kasy. Natomiast teraz od jakiś 2 miesięcy wyrzuciłem wszystko za wyjątkiem ostatniego tłumika (i to nie najwyższych lotów - mam LORBI) i powiem wam ze poza ładnym basem i trochę głośną (ale miłą dla ucha) pracą układu przy wchodzeniu na obroty i podczas schodzenia z obrotów nie widać - aczkolwiek niedługo wybieram się na hamownie to napiszę wam jakie są wyniki. też jak ktoś ma trochę czasu i nie chce niepotrzebnie tracić kasy proponuje wywalić wszystko i zostawić ostatni tłumik , a jak nie będzie się podobać to później dodawać resztę......
			 
			
					
				
				: 2005-09-05 11:18
				autor: Sqad
				Jeśli wstawisz jakąkolwiek puszke rezonansową gdzieś na wydechu to nie uzyskasz takiego przyrostu jak na idealnym przelocie (sama rura).
			 
			
					
				tłumik I gen
				: 2005-09-19 13:18
				autor: raven
				w związku z tym, że Żenia odstąpi mi swój super seryjny tłumik pragnę zapytać czy on Żeniowy (Żeniony ??) tłumik od LX bedzie chciał wisieć i pasować w moim GT ??
			 
			
					
				
				: 2005-09-19 13:27
				autor: Pelot
				jak nie będzie chciał wisieć w co wątpię,to zawsze można podspawać
			 
			
					
				
				: 2005-09-19 14:32
				autor: Mr. Cynk
				pomijając fakt, że LX nie ma turbiny i ma tylko pojedyńczy wylot...   nie pamiętam już jak jest ze średnicami....    ale generalnie zawsze cośtam można udrożnić, nie? 

 
			 
			
					
				
				: 2005-09-19 22:07
				autor: cevinek
				Ale wydaje mi się że nie jest to doby pomysł....GT ma o wiele większe ciśnienie wylotu spalin i przez założenie tłumika od LX możesz odczuć spadek mocy nie mówiąc już o możliwości uszkodzenia KATALIZATORA (cofanie spalin) 
\\
Przynajmiej tak mi się wydaje ....
			 
			
					
				
				: 2005-09-19 23:40
				autor: raven
				
ale wiecie ze LX ma podwójny wylot z tłumika??
edit: bynajmniej tez Żeniowy ma bo widziałem jego fotki (w szafroku zresztą)
prosze nie dyskutować na temat szlafroka.
 
			 
			
					
				
				: 2005-09-20 10:39
				autor: RX
				Witam,
To seryjny tłumik od innego modelu - ja bym się nie ładował. Wziąłbym jakiś sportowy, pisałeś, że nie chcesz głośno? Kup z regulacją głośności.
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2005-09-20 13:03
				autor: Ostry
				RX pisze:Witam,
To seryjny tłumik od innego modelu - ja bym się nie ładował. Wziąłbym jakiś sportowy, pisałeś, że nie chcesz głośno? Kup z regulacją głośności.
Pzdr.
http://www.toptuner.com/go/_category/in ... d_row=long
polecam...! "burczy", ale dyskretnie...
ps. nawet fajna ta stronka...i nawet nie droga!!!
 
			 
			
					
				
				: 2005-09-20 13:56
				autor: RX
				Witam,
Ciekawe tłumiki. Jak coś to na allegro można dostać KM'y i Ultery za pół darmo niekiedy - warto popatrzeć.
Pzdr.
			 
			
					
				Wydech
				: 2006-02-22 17:18
				autor: swirek
				Witam. Czy orientujecie sie od czego spasuje srodkowy tlumik do Probe 2.2 GT z 1992r.? Dodam ze w katalogach(przynajmniej u mnie w Lodzi) maja tylko drugie generacje Probe. Przy okazji co moze byc przyczyna tego, ze nie dzialaja mi dlugie i podgrzewanie tylnej szyby? Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2006-02-22 17:48
				autor: Marcos
				Najlepiej puścić prostą rurę i wywalić też kata- się samochód odmuli.
Powiniem przypasować od mazdy 626 coupe z tych lat
Ogrzewanie? bezpiecznik, albo na szybie ściezki sie poprzerywały. Przycisk się zanieczyścił.
			 
			
					
				
				: 2006-02-22 18:18
				autor: cevinek
				Marcos pisze:Najlepiej puścić prostą rurę i wywalić też kata- się samochód odmuli.
 no to teraz żeś dowalił....i może jeszcze taką rurę od rynny...
Jedynym słusznym rozwiązaniem jest udać się do firmy która robi tłumiki.
Oni na podstawie:
-mocy
-pojemności 
-ciśnienia wylotu spalin
dobiorą odpowiednią długość i średnicę...
Nie mówiąc już o tym że całkowicie przelotowy tłumik jest zabójstwem dla silnika ( zaworów)
 
			 
			
					
				
				: 2006-02-22 19:05
				autor: Marcos
				cevinek pisze:
Nie mówiąc już o tym że całkowicie przelotowy tłumik jest zabójstwem dla silnika ( zaworów)
Pierwsze słyszę, Wiele osób tak miało i było zadowolonych Jakoś nie narzekali. Zabójstwo dla silnika?? Możesz napsiać dlaczego?? Chodzi oczywiście o 2,2 Turbo.
 
			 
			
					
				Re: Wydech
				: 2006-02-22 19:21
				autor: Gość
				swirek pisze:Witam. Czy orientujecie sie od czego spasuje srodkowy tlumik do Probe 2.2 GT z 1992r.?
Mazda GD 626 GT silnik 2.0 16V
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... r=05008555
albo
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... highlight=
pozdro.
 
			 
			
					
				
				: 2006-02-22 20:19
				autor: Sqad
				cevinek pisze:
Nie mówiąc już o tym że całkowicie przelotowy tłumik jest zabójstwem dla silnika ( zaworów)
Że co?? 
