Strona 2 z 6
					
				
				: 2006-12-09 17:14
				autor: tofil
				Basf_Wrocław pisze:Tofil - pewnie źle podpiąłeś moduł 

 Proste, że w naszych modułach pali się tranzystor. Wymiana tranzystora w aparacie nie jest prosta ze względu na małą ilość mijsca. Dlatego robimy moduł zewnętrzy, który dodatkowo strasznie trudno skatować 

 
Pomijając fakt, że zawodowo jestem elektronikiem dodam, że moduł podłączałem 3 razy i zrobiłem go 2-krotnie. Tranzystor zmieści się w aparacie, ja tak mam. 
Powodzenia chłopaki 

 
			
					
				
				: 2006-12-10 11:39
				autor: crupek
				Udało mi się go przyholować dzisiaj rano do wrocka. Tylko teraz mam nowy problem. 
- nagle podczas holowania włączyła sie kontrolka ABS chyba nawet podczas hamowania i w tym momencie zaczęła skakać wskazówka prędkoścoimierza po czym spadła na dół i nawet juz licznik kilometrów nie kręcił.
Czy przyczyną może być rozładowany akumulator ??
			 
			
					
				
				: 2006-12-10 12:09
				autor: RX
				Witam,
Jak mi się rozładowało aku to zapaliła mi się kontrolka ABS. Nie jechałem to nie wiem jak z zegarami.
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2006-12-10 12:15
				autor: Basf_Wrocław
				Crupek ty go na biegu holowałeś czy jak ? Naprawmy go opchnijmy jaknajszybciej i kupuj mojego 

 
			
					
				
				: 2006-12-10 12:23
				autor: crupek
				Nie co Ty oczywiście że na luzie:)
I to co napisał RX to mnie nawet pocieszyło 

i że jak będę miał naładowany akumulator to będzie wszystko w porządku:) 
Właśnie go ładuje 
 
P.S 
Dzisiaj ma przyjechać BASF i MISIEK swoim nowym autkiem:) obadać mojego
 
			
					
				
				: 2006-12-12 11:49
				autor: crupek
				
			 
			
					
				
				: 2007-10-14 17:19
				autor: el_talerzos
				Witam - mam podobny problem - probek nie chce odpalić - sprawdzaliśmy, iskra jest, kręci normalnie - moje pytanko czy jak moduł padnie to iskra jest czy nie? 
I przy okazji czy jest możliwość żeby ktoś mi przysłał na PW schemat jak wypieprzyć immo bo może to też tego wina.
			 
			
					
				
				: 2007-10-14 17:51
				autor: Basf_Wrocław
				Jak moduł pada to czasem iskra jest czasem nie ma. Jeśli masz immo to najpierw się go pozbądź, a potem myśl nad modułem. Wysyłam na pw info.
			 
			
					
				
				: 2007-10-14 18:11
				autor: Robert
				Zajrzyj jeszcze tu: 
 http://clik.to/fordprobe
 http://clik.to/fordprobe - a nuż naprawisz...
 
			
					
				
				: 2007-10-15 01:38
				autor: crupek
				Witam niedługo wracam z USA. w koncu po 4 miesiacach:)
U mnie jak padł moduł, to iskra była, ale bardzo słaba!
			 
			
					
				
				: 2007-10-15 23:23
				autor: _/Damian\_
				Witam!
Do crupka!
Jeśli to nie tajemnica to powiedz kiedy wracasz i czy mógłbyś się rozejrzeć za uszczelkami do drzwi czy sprężynami obnizającymi do V6?
Jeśli to nie problem to Proszę odezwij sie do mnie na gg 9897633 lub 7994859.
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2007-10-15 23:39
				autor: RX
				Hey,
Sprężyn do V6 taniej niż w Polsce to raczej nie dostaniesz. Wielokrotnie padał na forum link do Jamexów. Co do uszczelek to w Polsce nie ma co szukać i USA jest dobrym kierunkiem.
5,
			 
			
					
				
				: 2007-10-16 00:06
				autor: crupek
				Damian wracam za 3 dni. ja tu nawet nie mialem kiedy sobie co kupic do probka praca 13/14 godzin dziennie. po za tym mieszkam na takim zadupiu w New Jersey że nawet nie ma gdzie paczki wyslac. a bez samochodu to wiadomo. też przykro mi ale nic nie dam rady zalatwic.
			 
			
					
				
				: 2007-10-16 00:12
				autor: _/Damian\_
				Ok:)
Cóż może innym razem...
Rozumiem i Dziękuję za chęci.
Mam jednak Prośbę, gdy następnym razem będziesz wybierał się za Ocean to Proszę daj znać.
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2007-10-17 14:45
				autor: el_talerzos
				Witam ponownie - udało mi się stwierdzić następujące fakty - po wyjęciu filtra paliwa - filtr jest drożny, jednak rurka łącząca pompę z filtrem nie podaje paliwa (przy próbach "odpalenia" powinno lecieć paliwo a tu nic - więc mam nadzieję, że tylko pompa siadła jednak trzeba ją jakoś wydostać.
I tu moje pytanko, gdzie jej szukać - w baku czu w jakimś innym miejscu i jak najłatwiej ją wydostać - niby jest na forum temat demontaż pompy paliwa, lecz nic konkretnego tam nie ma.
Jakby ktoś miał jakieś wskazówki dzięki z góry za pomoc.
pozdrowionka
			 
			
					
				
				: 2007-10-17 14:54
				autor: Robert
				el_talerzos pisze:I tu moje pytanko, gdzie jej szukać 
Tu jej szukać: 
 http://www.fordprobe.pl/forum/search.php
 http://www.fordprobe.pl/forum/search.php
Wpisz 
pomp* paliw*, szukaj wszystkich słów w II generacji a znajdziesz m.in. wątek "gdzie znajde pompe paliwa???"
 
			
					
				
				: 2007-10-17 15:07
				autor: Basf_Wrocław
				Niestety trzeba opuścić bak 

 
			
					
				
				: 2007-10-17 16:06
				autor: RX
				Witam,
Talerz sprawdź bezpiecznik pompy paliwa pod machą, może tylko on być winny - ja tak raz miałem 
 
5,
 
			
					
				
				: 2007-10-17 19:34
				autor: Basf_Wrocław
				A czujnik wstrząsowy ?
			 
			
					
				
				: 2007-10-17 21:18
				autor: el_talerzos
				Witam ponownie - bak wyjęty pompa chodzi ale brak napiecia do pompy (kontrolka się nie świeci) i myślimy dalej. 
Pytanko kolejne - czy czujnik wstrząsowy jak jest zrąbany to odetnie paliwo?
I czy immo odcina paliwo?
I ostatnie - jak jeżdżę na gazie to komputer gazu zatrzymuje pompę  paliwa czy pompa chodzi cały czas?
Jak nic nie wymyślimy to podłączymy na krótko bo jakoś muszę do Kalliego się dotargać
jutro kolejny dzień czyli załamka część druga 
 
 
Pozdrowionka
 
			
					
				
				: 2007-10-17 21:42
				autor: RX
				Witam,
Sprawdzałeś ten bezpiecznik? Wcale bym się nie zdziwił jakby on strzelił... mówię Ci - u mnie to było to, tylko i wyłącznie bezpiecznik!
co do immo - może odcinać paliwo.
5,
			 
			
					
				
				: 2007-10-17 21:53
				autor: el_talerzos
				No sprawdzaliśmy wszystkie bezpieczniki i nie są przepalone - jutro mamy zamiar wyszukac bezpiecznikow od gazu - moze tam tkwi przyczyna
I dokładnie sprawdzic pompe bo moze tylko buczy a nie pompuje
Pozdrowionka
-------------------------------------------------------------
Wreszcie usterka wykryta i naprawiona - okazało się że kable łączące czujnik wstrząsowy na kostce są przegnite i sobie mimowolnie odpadły 
 
 
Strachu było  co niemiara, ale już problem za mną
Dzięki za wsparcie i sugestie co do przyczyn
Pozdrowionka
 
			
					
				
				: 2008-02-04 20:28
				autor: diabel 81
				
			 
			
					
				
				: 2008-02-04 20:49
				autor: HellHound
				Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry, jak nie pali to z powodu że czegoś zabrakło. Sprawdź wszystko po kolei. Iskra piszesz jest(jak to sprawdziłeś?), więc sprawdź czy pompa podaje paliwo. A mechanikowi może chodziło o kompresję w silniku, za słaba i może nie palić, też możesz dla spokoju to sprawdzić.
			 
			
					
				
				: 2008-02-06 11:45
				autor: Basf_Wrocław
				Hellhound - Musi być jeszcze kompresja 
