Tarcze indiglo
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Nie wiem jak to jest ze wskazowkami ale z tego co sie orientuje to one sa podswietlane bezposrednio przez zaroweczke w zegarach. Musicie sami sprawdzic bo ja nie mam takich zegarow w Probku
Wrzucam dodatkowe projekty a w sobie gdybajcie i zastanawiajcie sie, potem jakies konkretne okreslenie kierunku pracy i jak juz wszystko ustalicie to zrobie gotowca.
Powodzenia.
1
2
3
4
Wrzucam dodatkowe projekty a w sobie gdybajcie i zastanawiajcie sie, potem jakies konkretne okreslenie kierunku pracy i jak juz wszystko ustalicie to zrobie gotowca.
Powodzenia.
1
2
3
4
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
OK!
Panowie, weźmy pod uwagę że będziemy też jeździć autem w dzień (i to może nawet w przeważających ilościach) i dlatego projekty że całe zegary są białe to przynajmniej jak dla mnie odpadają (no chyba że klub ja zaakceptuje)
Według mnie opcja 1, albo 2 , ale raczej 1.
Tylko korekty:
1. skala w km/h
2. napis Probe zamiast x1000
3. może zlikwidować te cieniutkie paseczki na dole obr. i prędk. ?
4. inna czcionka, bo ta jest niewyraźna (60 wygląda jak 80, 30 jak 90, itp)
5. i nie wiem czy przebieg (ten na dole) nie będzie drażniący na dłuższą metę (odseparowane wszystkie kratki), czy nie lepiej byłoby go zrobić tak jak na górze?
Te poprawki i mamy zegary marzenie...
takie jest moje zdanie, a teraz niech się ini wypowiadają...
Panowie, weźmy pod uwagę że będziemy też jeździć autem w dzień (i to może nawet w przeważających ilościach) i dlatego projekty że całe zegary są białe to przynajmniej jak dla mnie odpadają (no chyba że klub ja zaakceptuje)
Według mnie opcja 1, albo 2 , ale raczej 1.
Tylko korekty:
1. skala w km/h
2. napis Probe zamiast x1000
3. może zlikwidować te cieniutkie paseczki na dole obr. i prędk. ?
4. inna czcionka, bo ta jest niewyraźna (60 wygląda jak 80, 30 jak 90, itp)
5. i nie wiem czy przebieg (ten na dole) nie będzie drażniący na dłuższą metę (odseparowane wszystkie kratki), czy nie lepiej byłoby go zrobić tak jak na górze?
Te poprawki i mamy zegary marzenie...
takie jest moje zdanie, a teraz niech się ini wypowiadają...
BEAUTY...POWER...SOUL...
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
Projekt nr.1 z poprawkami jak pisałem wcześniej, ale czcionkę Probe ja bym zostawił-jest bardzo stylowa, fajnie pasuje, a na licznik i tak sie raczej nie patrzy:P
IM SZYBCIEJ UZGODNIMY, TYM SZYBCIEJ BĘDĄ:)
do Wingera sie uśmiechniemy, zrobi 100%gotowy projekt, uśmiechniemy się do Szymona, wyśle projekt do firmy a oni wrzucą to pod maszynę i trata ta ta, mamy indiglo:)
IM SZYBCIEJ UZGODNIMY, TYM SZYBCIEJ BĘDĄ:)
do Wingera sie uśmiechniemy, zrobi 100%gotowy projekt, uśmiechniemy się do Szymona, wyśle projekt do firmy a oni wrzucą to pod maszynę i trata ta ta, mamy indiglo:)
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
To ja troszkę namieszam. Jedyneczka fajna, ale wolę dwójeczkę i jak dla mnie to w milach. I w probku i w moto
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Ja też się wziałem sie do roboty do konca tygodnia przesle wam projekty. Ale wingerman odwalił kawał dobrej roboty. Bardzo ładna koncepcja i z tonem wszystko jest poukładane. Najlapszy projekt 1. Tylko w km by było dobrze to zrobić.
No i Panowie najważniejsze jak my wyciągniemy wskazówki z tychliczników żeby ich nie uszkodzic i jak je wsadzić zeby głupot nie pokazywały ze jade niby 60 a tu 80.
Pozdrawiam
Tomek
No i Panowie najważniejsze jak my wyciągniemy wskazówki z tychliczników żeby ich nie uszkodzic i jak je wsadzić zeby głupot nie pokazywały ze jade niby 60 a tu 80.
Pozdrawiam
Tomek
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Bogdan9999
Niestety, osobiscie nie wiem jak jest rozwiazane podswietlanie samych wskazowek w waszych licznikach, lecz mam nadzieje ze ten pomysl sie sprawdzi.
ADTOM
Otwory pod wskazowkami celowo sa tak male by zaslonily je te okragle plastiki od wskazowek a swiatlo wydobywajace sie z tych jasnych pierscieni mialoby podswietlac same wskazowki i nie wychodzic na zewnatrz.ale czy te kółeczka przy wskazówkach nie są za małe ?? Przecież ten plastyk od wskazówek je w całości zasłoni.
Niestety, osobiscie nie wiem jak jest rozwiazane podswietlanie samych wskazowek w waszych licznikach, lecz mam nadzieje ze ten pomysl sie sprawdzi.
ADTOM
Jak poszukasz sobie na forum to zobaczysz ze znajdziesz odpowiedzi. Tu jak wiesz walkujemy temat tarcz a nie montarzu czy demontarzu wskazowek.No i Panowie najważniejsze jak my wyciągniemy wskazówki z tychliczników żeby ich nie uszkodzic i jak je wsadzić zeby głupot nie pokazywały ze jade niby 60 a tu 80.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
ADTOM niemniej jednak poruszyles wazna kwestje.
Wiecej znajdziecie tu a leniwi moga udac sie na skroty.
Wiecej znajdziecie tu a leniwi moga udac sie na skroty.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Simones
Tzn.? mam zdjac majtki?
nie czytalem nic na temat tych otworow o ktorych piszesz (chyba dla tego ze mnie te tarcze wogole nie pasuja)
Choc moze sie myle
W drugim linku ktory podalem jest do pobrania plik z zegarami, niech ktos go sobie wydrukuje (jakby co to moge to ten plik .cdr zamienic na .jpg) i przylozy sobie do tarcz, bybyla 100% pewnosc co do wielkosci i rozmieszczenia otworow.ale Winger Za kare zrobisz kiedys to o co Cie wczoraj prosilem
Tzn.? mam zdjac majtki?
nie czytalem nic na temat tych otworow o ktorych piszesz (chyba dla tego ze mnie te tarcze wogole nie pasuja)
Choc moze sie myle
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
http://cgi.ebay.de/Ford-Probe-GT-Plasma ... otohosting
pojawily sie niedawno znowu w necie. 6 farb itd, tak jak w tych ktore pokazywalem wczesniej. mi sie podobaja.
pozdr
pojawily sie niedawno znowu w necie. 6 farb itd, tak jak w tych ktore pokazywalem wczesniej. mi sie podobaja.
pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
jak dla mnie I jest ok. tylko nie pasuje mi przeskalowanie licznika.
Wolę jak zamkam licznik niż jak zostaje jakaś jego część, której Probe nie daje rady
pozdr.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
No wlasnie diabel tkwi w szczegolach. Pragne zwrocic wasza uwage, ze samo przeskalowanie to nie problem, klopoty zaczynaja sie z przelozeniem slimaka w skrzyni bodz jakis zebatek w zegarach. Oto przyklad licznika w km/h. jesli porowna sie go do licznika w Mph to wychodzi na to ze do Probe euro powinny byc osobno robione tarcze.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
Tak, ale zenith niewiem, czy wiesz, że to co w nocy świeci ładnie na jakiś kolor (tarcza duża) w dzień wygląda przemax fatalnie. Więc im obramówek mniej, tym estetyczniej w dzień, kiedy się dużo jeździ.ZENiTH pisze:nr 3 jest spox.
też tak sądzę. Niestety mogłem wingerowi udostępnić jedynie zdjęcia zegarów z przeskalowaniem do mph, ale myślę,że jak nałoży się na to skalę z kmh to powinno grać? [/url]wracając do cyferek na prędkościomierzu, proponuję skopiować je tak jak są w oryginale.
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
Po I firma Moman zdaje sobie sprawe z roznych wersji auta i zwiazanych z tym roznic w tarczach. Nie stanowi to zadnego problemu w produkcji i nie ma wplywu na cene, trzeba poprostu przygotowac oddzielne projekty, choc wiem ze to klopotliwe, ale niestety innej drogi nie ma. Jedynie fajnie byloby gdybysmy ograniczyli sie tylko do jednostki km/h i nie cudowali juz z mph, no chyba ze odwrotnie Po II wskazowka zdaje sie jest pomaranczowa, a swiatlo jakie ja podswietla jest biale, jezeli wiec zmiana koloru wskazowki, to najprawdopodobniej zmiana jej samej, tudziez modyfikacja, bo jak wyszloby np. niebieskie swiatlo z pomaranczowym filtrem to nie wiem ale tego inaczej sie nie sprawdzi jak organoleptycznie. Po III Winger to co przedstawiles na 2 ostatnich zdjeciach, to przedewszystkim roznica wynikajaca z tego, ze biala tarcza jest od GL, a czarna od GT. Pytanie jeszcze jak sie ma do tego LX ale przypuszczam, ze wychylenia beda takie same jak w GT.
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
W takim razie zawieszam moje dzialaniadot. projektu. Ustalcie ostatecznie czy chcecie MPH czy km.
Zeby rozwiac wszelkie watplwosci co do kalibracji prosze o zaladowanie do strefy zrzutu zdjec tarcz GT, LX, GL, podajac model Probe i rocznik (moze i rocznikowo tez sa jakies zmiany)
Troche zakrecone te nasze modele
Jak juz to wszystko bedzie to bede dzialal dalej.
Zeby rozwiac wszelkie watplwosci co do kalibracji prosze o zaladowanie do strefy zrzutu zdjec tarcz GT, LX, GL, podajac model Probe i rocznik (moze i rocznikowo tez sa jakies zmiany)
Troche zakrecone te nasze modele
Jak juz to wszystko bedzie to bede dzialal dalej.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Dokladnie, ja bym wyslal tylko do GL i GT, bo nie widzialem, zeby ktos chcial do LX-a, ale myslalem o projekcie dokladnie takim samym jak w Corrado, tylko czcionka cyfr ta ukosna - nie probe bo nic nie widac, a poza tym jest bardziej elegancka niz ta z corrado. Czcionka probe jest dobra tylko do liter. Taki byl wybrany, zatwierdzony i na taki bylo duzo chetnych, kombinowanie teraz z innymi nie wiem czy ma sens, a napewno nie ma przynajmniej bez porownania Corrado vs inny.
EDIT:
Wogole nie wiem kto i na co zamiescil ankiete, ktorej wynik juz znam i bylo to wszystko walkowane, spedzilismy z Drzymkiem kilka dni na dopracowanie szczegolow, wszystko bylo jasne, wyslane do firmy wszystkie instrukcje i brakowalo tylko wykonania tego, to znowu zaczynamy sie cofac i wszystko od nowa. Czy ktos jest w stanie mi odpowiedziec dlaczego nie moze zostac tak jak bylo skoro wszyscy byli za Dlaczego zaczynamy wszystko od nowa Dlaczego pojawila sie jak fatamorgana ta ankieta, skoro zdecydowana wiekszosc chce km/h
EDIT:
Wogole nie wiem kto i na co zamiescil ankiete, ktorej wynik juz znam i bylo to wszystko walkowane, spedzilismy z Drzymkiem kilka dni na dopracowanie szczegolow, wszystko bylo jasne, wyslane do firmy wszystkie instrukcje i brakowalo tylko wykonania tego, to znowu zaczynamy sie cofac i wszystko od nowa. Czy ktos jest w stanie mi odpowiedziec dlaczego nie moze zostac tak jak bylo skoro wszyscy byli za Dlaczego zaczynamy wszystko od nowa Dlaczego pojawila sie jak fatamorgana ta ankieta, skoro zdecydowana wiekszosc chce km/h