Tarcze indiglo

Tylko dla osob POWAZNE zainteresowanych zakupem!!! Jakimi tarczami indiglo do Igen. jestes zainteresowany?

GT m/h
7
8%
GT km/h
40
47%
LX m/h
1
1%
LX km/h
1
1%
GL m/h
6
7%
Wogole nie jestem zainteresowany - zaznaczylem to pole by zobaczyc wyniki
30
35%
 
Liczba głosów: 85

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Nie wiem jak to jest ze wskazowkami ale z tego co sie orientuje to one sa podswietlane bezposrednio przez zaroweczke w zegarach. Musicie sami sprawdzic bo ja nie mam takich zegarow w Probku :roll:

Wrzucam dodatkowe projekty a w sobie gdybajcie i zastanawiajcie sie, potem jakies konkretne okreslenie kierunku pracy i jak juz wszystko ustalicie to zrobie gotowca.

Powodzenia.
1
Obrazek

2
Obrazek

3
Obrazek

4
Obrazek
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

nr 1 jest świetny :D
tylko wyskalowanie w kilometrach oczywiscie
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

OK!

Panowie, weźmy pod uwagę że będziemy też jeździć autem w dzień (i to może nawet w przeważających ilościach) i dlatego projekty że całe zegary są białe to przynajmniej jak dla mnie odpadają (no chyba że klub ja zaakceptuje)

Według mnie opcja 1, albo 2 , ale raczej 1.
Tylko korekty:

1. skala w km/h
2. napis Probe zamiast x1000
3. może zlikwidować te cieniutkie paseczki na dole obr. i prędk. ?
4. inna czcionka, bo ta jest niewyraźna (60 wygląda jak 80, 30 jak 90, itp)
5. i nie wiem czy przebieg (ten na dole) nie będzie drażniący na dłuższą metę (odseparowane wszystkie kratki), czy nie lepiej byłoby go zrobić tak jak na górze?

Te poprawki i mamy zegary marzenie...
takie jest moje zdanie, a teraz niech się ini wypowiadają...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
SieMA
Posty: 663
Rejestracja: 2005-05-31 15:27
Galeria: viewtopic.php?t=5617
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: SieMA »

Projekt nr.1 z poprawkami jak pisałem wcześniej, ale czcionkę Probe ja bym zostawił-jest bardzo stylowa, fajnie pasuje, a na licznik i tak sie raczej nie patrzy:P

IM SZYBCIEJ UZGODNIMY, TYM SZYBCIEJ BĘDĄ:)

do Wingera sie uśmiechniemy, zrobi 100%gotowy projekt, uśmiechniemy się do Szymona, wyśle projekt do firmy a oni wrzucą to pod maszynę i trata ta ta, mamy indiglo:)
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

To ja troszkę namieszam. Jedyneczka fajna, ale wolę dwójeczkę i jak dla mnie to w milach. I w probku i w moto :twisted:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Jak dla mnie to 1 ale w km czcionka może być ale czy te kółeczka przy wskazówkach nie są za małe ?? Przecież ten plastyk od wskazówek je w całości zasłoni. I dla mnie może być.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

Ja też się wziałem sie do roboty do konca tygodnia przesle wam projekty. Ale wingerman odwalił kawał dobrej roboty. Bardzo ładna koncepcja i z tonem wszystko jest poukładane. Najlapszy projekt 1. Tylko w km by było dobrze to zrobić.
No i Panowie najważniejsze jak my wyciągniemy wskazówki z tychliczników żeby ich nie uszkodzic i jak je wsadzić zeby głupot nie pokazywały ze jade niby 60 a tu 80.

Pozdrawiam

Tomek
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Bogdan9999
ale czy te kółeczka przy wskazówkach nie są za małe ?? Przecież ten plastyk od wskazówek je w całości zasłoni.
Otwory pod wskazowkami celowo sa tak male by zaslonily je te okragle plastiki od wskazowek a swiatlo wydobywajace sie z tych jasnych pierscieni mialoby podswietlac same wskazowki i nie wychodzic na zewnatrz.
Niestety, osobiscie nie wiem jak jest rozwiazane podswietlanie samych wskazowek w waszych licznikach, lecz mam nadzieje ze ten pomysl sie sprawdzi.

ADTOM
No i Panowie najważniejsze jak my wyciągniemy wskazówki z tychliczników żeby ich nie uszkodzic i jak je wsadzić zeby głupot nie pokazywały ze jade niby 60 a tu 80.
Jak poszukasz sobie na forum to zobaczysz ze znajdziesz odpowiedzi. :twisted: :? Tu jak wiesz walkujemy temat tarcz a nie montarzu czy demontarzu wskazowek.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

znowu plama upsss ;)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

ADTOM niemniej jednak poruszyles wazna kwestje.
Wiecej znajdziecie tu a leniwi moga udac sie na skroty.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

Norrrrmalnie nie wytrzymam z Wami :twisted: Czy juz nikt nie pamieta jak pisalem o tak wycinanych otworach, aby mozna bylo tarcze nalozyc BEZ SCIAGANIA WSKAZOWEK :?: Adtoma jeszcze jestem w stanie zrozumiec, ale Winger :shock: Za kare zrobisz kiedys to o co Cie wczoraj prosilem :twisted: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Simones
ale Winger Za kare zrobisz kiedys to o co Cie wczoraj prosilem
W drugim linku ktory podalem jest do pobrania plik z zegarami, niech ktos go sobie wydrukuje (jakby co to moge to ten plik .cdr zamienic na .jpg) i przylozy sobie do tarcz, bybyla 100% pewnosc co do wielkosci i rozmieszczenia otworow.

Tzn.? mam zdjac majtki? :roll: :D
nie czytalem nic na temat tych otworow o ktorych piszesz (chyba dla tego ze mnie te tarcze wogole nie pasuja) :twisted:
Choc moze sie myle :D

Obrazek
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

http://cgi.ebay.de/Ford-Probe-GT-Plasma ... otohosting

pojawily sie niedawno znowu w necie. 6 farb itd, tak jak w tych ktore pokazywalem wczesniej. mi sie podobaja.
pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

:D

jak dla mnie I jest ok. tylko nie pasuje mi przeskalowanie licznika.
Wolę jak zamkam licznik niż jak zostaje jakaś jego część, której Probe nie daje rady ;)

pozdr.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

No wlasnie diabel tkwi w szczegolach. Pragne zwrocic wasza uwage, ze samo przeskalowanie to nie problem, klopoty zaczynaja sie z przelozeniem slimaka w skrzyni bodz jakis zebatek w zegarach. Oto przyklad licznika w km/h. jesli porowna sie go do licznika w Mph to wychodzi na to ze do Probe euro powinny byc osobno robione tarcze.

Obrazek
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

nr 3 jest spox.
wracając do cyferek na prędkościomierzu, proponuję skopiować je tak jak są w oryginale. Różnie to później bywa z wyskalowaniem.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
SieMA
Posty: 663
Rejestracja: 2005-05-31 15:27
Galeria: viewtopic.php?t=5617
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: SieMA »

ZENiTH pisze:nr 3 jest spox.
Tak, ale zenith niewiem, czy wiesz, że to co w nocy świeci ładnie na jakiś kolor (tarcza duża) w dzień wygląda przemax fatalnie. Więc im obramówek mniej, tym estetyczniej w dzień, kiedy się dużo jeździ.
wracając do cyferek na prędkościomierzu, proponuję skopiować je tak jak są w oryginale.
też tak sądzę. Niestety mogłem wingerowi udostępnić jedynie zdjęcia zegarów z przeskalowaniem do mph, ale myślę,że jak nałoży się na to skalę z kmh to powinno grać? :roll: [/url]
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
Gość

Post autor: Gość »

Po I firma Moman zdaje sobie sprawe z roznych wersji auta i zwiazanych z tym roznic w tarczach. Nie stanowi to zadnego problemu w produkcji i nie ma wplywu na cene, trzeba poprostu przygotowac oddzielne projekty, choc wiem ze to klopotliwe, ale niestety innej drogi nie ma. Jedynie fajnie byloby gdybysmy ograniczyli sie tylko do jednostki km/h i nie cudowali juz z mph, no chyba ze odwrotnie :roll: Po II wskazowka zdaje sie jest pomaranczowa, a swiatlo jakie ja podswietla jest biale, jezeli wiec zmiana koloru wskazowki, to najprawdopodobniej zmiana jej samej, tudziez modyfikacja, bo jak wyszloby np. niebieskie swiatlo z pomaranczowym filtrem to nie wiem :? ale tego inaczej sie nie sprawdzi jak organoleptycznie. Po III Winger to co przedstawiles na 2 ostatnich zdjeciach, to przedewszystkim roznica wynikajaca z tego, ze biala tarcza jest od GL, a czarna od GT. Pytanie jeszcze jak sie ma do tego LX ale przypuszczam, ze wychylenia beda takie same jak w GT.
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

W takim razie zawieszam moje dzialaniadot. projektu. Ustalcie ostatecznie czy chcecie MPH czy km.
Zeby rozwiac wszelkie watplwosci co do kalibracji prosze o zaladowanie do Obrazek strefy zrzutu zdjec tarcz GT, LX, GL, podajac model Probe i rocznik (moze i rocznikowo tez sa jakies zmiany) :roll:
Troche zakrecone te nasze modele #-o

Jak juz to wszystko bedzie to bede dzialal dalej.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

Chyba nikt nie ma watpliwosci co do miazdzacej przewagi zwolennikow km/h? Rocznikowo nie zmienialy sie tarcze pod interesujacym wzgledem, wiec pozostaje tylko kwestia LX.
KTO MA LX I MOZE CYKNAC FOTKE TARCZ :?:
Nie damy Ci juz spokoju Winger :twisted:
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Simones
Nie damy Ci juz spokoju Winger
dajcie :wink: Tarcze
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

Nagle nikt nie ma LX-a :shock: :?: :? Pomozcie nam jeszcze troche PLEASE :!:
Awatar użytkownika
SieMA
Posty: 663
Rejestracja: 2005-05-31 15:27
Galeria: viewtopic.php?t=5617
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: SieMA »

może najpierw zróbmy ankietę,bo się okarze, że każdy kto chce zamówić tarcze to ma wersje GT.
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Jeden będzie miał zegary od GL najprawdopodobniej 8)
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Gość

Post autor: Gość »

Dokladnie, ja bym wyslal tylko do GL i GT, bo nie widzialem, zeby ktos chcial do LX-a, ale myslalem o projekcie dokladnie takim samym jak w Corrado, tylko czcionka cyfr ta ukosna - nie probe bo nic nie widac, a poza tym jest bardziej elegancka niz ta z corrado. Czcionka probe jest dobra tylko do liter. Taki byl wybrany, zatwierdzony i na taki bylo duzo chetnych, kombinowanie teraz z innymi nie wiem czy ma sens, a napewno nie ma przynajmniej bez porownania Corrado vs inny.
EDIT:
Wogole nie wiem kto i na co zamiescil ankiete, ktorej wynik juz znam i bylo to wszystko walkowane, spedzilismy z Drzymkiem kilka dni na dopracowanie szczegolow, wszystko bylo jasne, wyslane do firmy wszystkie instrukcje i brakowalo tylko wykonania tego, to znowu zaczynamy sie cofac i wszystko od nowa. Czy ktos jest w stanie mi odpowiedziec dlaczego nie moze zostac tak jak bylo skoro wszyscy byli za :?: :?: :?: Dlaczego zaczynamy wszystko od nowa :?: Dlaczego pojawila sie jak fatamorgana ta ankieta, skoro zdecydowana wiekszosc chce km/h :?:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”