Strona 12 z 12
					
				Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
				: 2017-09-06 12:11
				autor: S.H.A.R.K
				Pisałem już kiedyś na forum że Prismy to kopa. Każdy kto wkładał z moich znajomych to zawsze były jakieś problemy z nimi.
Ja bym oddał im to dziadostwo i poszukał jednak od Millera, bo nawet jeśli wymienią na inny komplet to będziesz miał to samo 

 
			
					
				Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
				: 2017-09-06 14:20
				autor: pawlacz
				Sklep powiedział, że mogę zwrócić, ale oni kosztu  przeróbki na siebie nie wezmą... No cóż, alternatywy za bardzo nie mam, zapłacę za ich przeróbkę i mam nadzieję, że na tym skończą się problemy z nimi. Millerów bym pewnie szukał dobre parę miesięcy.
			 
			
					
				Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
				: 2017-10-15 10:50
				autor: Probik
				Czy jest ktoś na południu kraju, kto zna się na 1 generacji? 
Proszę o namiary na konkretne nicki lub warsztaty.
Również jeśli chodzi o podniesienie mocy w 1 gen
			 
			
					
				Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
				: 2017-10-15 12:12
				autor: mysz
				Jest sporo takich osób, wystarczy prześledzić forum.
			 
			
					
				Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
				: 2017-10-15 15:25
				autor: Lukasz
				pawlacz pisze:Sklep powiedział, że mogę zwrócić, ale oni kosztu  przeróbki na siebie nie wezmą... No cóż, alternatywy za bardzo nie mam, zapłacę za ich przeróbkę i mam nadzieję, że na tym skończą się problemy z nimi. Millerów bym pewnie szukał dobre parę miesięcy.
 Weź się najpierw pochwal co kupiłeś  

 
			
					
				Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
				: 2017-10-16 12:22
				autor: KrecioPL
				Probik pisze:Czy jest ktoś na południu kraju, kto zna się na 1 generacji? 
Proszę o namiary na konkretne nicki lub warsztaty.
Również jeśli chodzi o podniesienie mocy w 1 gen
Zacytuję kolegę: 
LukaszV8 pisze:To forum to nie biuro obsługi klienta.
Kolego Probik - ostatnio Ci tłumaczyłem (przez FB) co i jak. 
Nie oczekuj, że COKOLWIEK dostaniesz tutaj na tacy, to raz.
Dwa - najpierw kup samochód, zajmij się doprowadzeniem go do "stanu używalności", naucz się jeździć tak, żeby nie zrobić nikomu krzywdy i dopiero myśl o modzeniu. Wierz mi, 147km w turbo zaskoczy Ciebie bardzo.
A! I wujek dobra rada dorzuci coś od siebie - zanim pomyślisz o zwiększaniu mocy, pomyśl o hamowaniu.
 
			
					
				Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
				: 2017-10-16 14:14
				autor: pawlacz
				Lukasz pisze:pawlacz pisze:Sklep powiedział, że mogę zwrócić, ale oni kosztu  przeróbki na siebie nie wezmą... No cóż, alternatywy za bardzo nie mam, zapłacę za ich przeróbkę i mam nadzieję, że na tym skończą się problemy z nimi. Millerów bym pewnie szukał dobre parę miesięcy.
 Weź się najpierw pochwal co kupiłeś  

 
Korbowody kute PRISM.
 
			
					
				Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
				: 2017-10-16 21:23
				autor: Lukasz
				pawlacz pisze:Lukasz pisze:pawlacz pisze:Sklep powiedział, że mogę zwrócić, ale oni kosztu  przeróbki na siebie nie wezmą... No cóż, alternatywy za bardzo nie mam, zapłacę za ich przeróbkę i mam nadzieję, że na tym skończą się problemy z nimi. Millerów bym pewnie szukał dobre parę miesięcy.
 Weź się najpierw pochwal co kupiłeś  

 
Korbowody kute PRISM.
 
  te pytanie miało być do probika,ale jak widać coś poszło nie tak i zacytowałem ciebie zamiast jego 
