Strona 13 z 17
: 2007-07-29 14:05
autor: RX
Witam,
Jak najdalej od wlotu Subaru! Wlot Subaru jest do Subaru i tylko do Subaru! Umówmy się - w Subaru ten wlot jest do intercoolera który sobie stoi wlotem do góry i idealnie to pasuje i działa. Tutaj wlot subaru będzie za kija nie pasował - stylistycznie, bo jeśli chodzi o funkcjonalność to żaden wlot tutaj nie będzie spełniał jakiegoś specjalnego zadania.
Drzymek a to np.:
http://www.furious.pl/article/corvette_ ... _turbo.jpg
Pzdr.
: 2007-07-29 14:31
autor: Drzymek
hhmmmm... Vetta z VTG (chyba).
Auto przyjeżdża na lawecie na wyścigi. A Lukask będzie nim jeździć po drogach...
Maska musi być w jakiś sposób zabudowana - wlot Subaru to tylko jeden z pomysłów...
: 2007-07-29 14:47
autor: RX
Hey,
Spoko, mi po prostu nie podchodzi ten wlot zupełnie. Kojarzy mi się z Golfami z wlotem Subaru. A pomysł z turbiną mi się podoba, chociaż chyba wolałbym, żeby było dokładnie tak jak w tej Vettcie - turbo i stożek w stronę jazdy, ale nie wnikam bo nie znam się na samej konstrukcji - u Lukasa na prawdę jest spoko. Może po prostu garba tam nałożyć? Takiego jak w Eclipse? Albo wylot taki wypluwający powietrze na szybę przednią?
Pzdr.
: 2007-07-29 15:40
autor: Drzymek
Garb mógłby bardzo fajnie wyglądać

: 2007-07-31 01:04
autor: davidlive
Drzymek pisze:Garb mógłby bardzo fajnie wyglądać

Tylko teraz powiedzcie mi czemu ma służyć wystawanie tej turbiny??

.
Bo sądzę że jednym z zamysłów było dodatkowe chłodzenie
pozdro
: 2007-07-31 01:26
autor: TYKWA
davidlive pisze:
Tylko teraz powiedzcie mi czemu ma służyć wystawanie tej turbiny??

.
Bo sądzę że jednym z zamysłów było dodatkowe chłodzenie
pozdro
z tego co sie orientuje to głównym zamiarem osadzenia w ten sposób turbinki , jest rozpruwanie czterech liter powolnym przechodniom , których to Lukas nie znosi

: 2007-07-31 12:37
autor: Drzymek
: 2007-07-31 13:41
autor: davidlive
no to
poco wam garb

zostawcie tak jak jest albo dajcie wlocik od subaru , będzie ich wciągał w plasterkach
pozdro
: 2007-08-01 11:53
autor: lukasz16m
Moim skromnym zdaniem najlepszy byłby wlot
napewno nie subaru,

.Garb na masce tylko spowodowałby ze pod machą robiło by się piekielnie gorąco,a wlocik wymusi
wętylacje,co napewno nie zaszkodzi silnikowi a wręcz przeciwnie

: 2007-08-05 11:33
autor: Drzymek
Lukask, mógłbyś podać szczegółowe wymiary intercoolera?
szerokość*wysokość*grubość?
: 2007-08-06 08:40
autor: TYKWA
Lukask , móglbys mi podac szczególowe dane , z wyliczenia dolotu do turbiny , dlugosc , grubosc , wage srubek i jeszcze wydech tzn szczególowe dane kolektorów , tak samo grubosc , wysokosc i gdzie zaginac itd.
: 2007-08-06 09:33
autor: Lukask
To są ściśle tajne dane

i poza tym nie chcę mieć na sumieniu jakiegoś biednego klubowicza który pociął belkę i się zabił przez to.
: 2007-08-06 10:43
autor: Drzymek
Nie wydaje mi się żeby wymiary intercoolera były jakimiś niewiadomo jak cennymi informacjami. bez łaski...
klubowicze...

: 2007-08-06 13:57
autor: davidlive
Drzymek na allegro było kila intercoolerów identycznych jak ten który ma lukask , taki za ok 400 niby do 400 km , może tam cos wyczytasz o wymiarach .
pozdro
: 2007-08-06 14:01
autor: TYKWA
davidlive pisze:Drzymek na allegro było kila intercoolerów identycznych jak ten który ma lukask , taki za ok 400 niby do 400 km , może tam cos wyczytasz o wymiarach .
pozdro
przeciez Drzymek i tak nie zalozy tego coolera , trzymajác sie zasady nie usuwania belki ani jej czésciowemu wycinaniu

: 2007-08-06 16:40
autor: davidlive
A co mnie tam belka obchodzi , chciał wymiary to mu pomagam załozyć.
(jak to mój kolega mawia "co konia obchodzi jak się wóz przewróci")
pozdro
: 2007-08-20 13:03
autor: lukasz16m
Lukask-mam do ciebie pytanie,chciałbym zrobić wydech przelotowy z rury 2.5" ale gdzie ją dostać i ile kosztuje już nie wiem gdzie szukać proszę cię pomóż

.Lisiu mnie kusi swoim zestawem ale ja bym chciał zmontować coś sam

.Dj jakieś namiary,z góry dziękuje!

: 2007-08-20 14:10
autor: Lukask
U ciebie w okolicy tylko Lisiu może wiedzieć gdzie co i jak ja kupowałem rury w Warszawie z Kaliim i jesli chodzi o ceny to on pewnie ci powie bo ciągle je kupuje ja już nie pamiętam co ile kosztowało

: 2007-08-29 21:46
autor: lukasz16m
A powiedz mi czy zostawiałeś seryjny zbiornik paliwa? Bo z tego co przeczytałem to odchudzałeś autko i jestem ciekaw czy zbiornik też wyrzuciłeś.Ja przerabiałem teraz wydech na 2.5",

,ale przy spawaniu kolanek myślałem że mnie szlag trafi

Mam jeszcze 2m rury i tak myślę wyrzucić serie zbiornik i założyć coś o połowę mniejszego,a rury będę mógł puścić wtedy prosto.Co ty nato?

Mniej przeszkód na drodze będą miały spaliny.

: 2007-08-29 21:58
autor: OLEY
: 2007-08-30 08:09
autor: Lukask
Zostaw zbiornik w spokoju zdjęcie 100 kg wagi da ci może 0,2 sekundy na 400 metrów więc gra nie warta świeczki, jesli nie zamierzasz tylko na 400 latać:)
: 2007-08-30 09:37
autor: Drzymek
Lukask, gdzieś czytałem że 100kg wagi to około 0,5sekundy do 100km/h.
To było chyba nawet w GT, robili testy G-techem, samochód ważył coś koło 1300kg (czyli waga Probkowa).
: 2007-08-30 10:51
autor: Bogdan9999
Lukask czyli powiedz mi teraz jaki był sens
wyzucac wszystko ze środka ??

: 2007-08-30 11:33
autor: Lukask
Bogdan był bo ja nie latam na co dzień tym autem i dla mnie ma to znaczenie a Łukasz16m będzie na pewno latał. Jeśli 100 kilo to 0,2 sekundy lub jak pisał Drzymek 0,5 sek to 200 kilo daje nam już od 0,4 - 1 sekundy i teraz policz ile trzeba włożyć kasy i ile koni wyciągnąć więcej żeby urwać od 0,4 - 1 sekundy w aucie. Redukcja masy jest najtańszą drogą do polepszenia osiągów.Tylko pamiętajcie ja nie piszę o przyśpieszeniu do 100km/h a o czasie na 400 metrów.
: 2007-09-03 07:50
autor: radek1
Zobacz stronę moto kopytko tam znajdziesz wyścigi i czasy w Starachowicach na strefie jest to dawny tor próbny stara może na wyścigi trzydziestego pojawił byś się swoim bolidem.