Strona 13 z 17
					
				
				: 2007-07-29 14:05
				autor: RX
				Witam,
Jak najdalej od wlotu Subaru! Wlot Subaru jest do Subaru i tylko do Subaru! Umówmy się - w Subaru ten wlot jest do intercoolera który sobie stoi wlotem do góry i idealnie to pasuje i działa. Tutaj wlot subaru będzie za kija nie pasował - stylistycznie, bo jeśli chodzi o funkcjonalność to żaden wlot tutaj nie będzie spełniał jakiegoś specjalnego zadania.
Drzymek a to np.:
http://www.furious.pl/article/corvette_ ... _turbo.jpg
 
Pzdr.
 
			
					
				
				: 2007-07-29 14:31
				autor: Drzymek
				
hhmmmm... Vetta z VTG (chyba).
Auto przyjeżdża na lawecie na wyścigi. A Lukask będzie nim jeździć po drogach...
Maska musi być w jakiś sposób zabudowana - wlot Subaru to tylko jeden z pomysłów...
 
			
					
				
				: 2007-07-29 14:47
				autor: RX
				Hey,
Spoko, mi po prostu nie podchodzi ten wlot zupełnie. Kojarzy mi się z Golfami z wlotem Subaru. A pomysł z turbiną mi się podoba, chociaż chyba wolałbym, żeby było dokładnie tak jak w tej Vettcie - turbo i stożek w stronę jazdy, ale nie wnikam bo nie znam się na samej konstrukcji - u Lukasa na prawdę jest spoko. Może po prostu garba tam nałożyć? Takiego jak w Eclipse? Albo wylot taki wypluwający powietrze na szybę przednią?
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-07-29 15:40
				autor: Drzymek
				Garb mógłby bardzo fajnie wyglądać 

 
			
					
				
				: 2007-07-31 01:04
				autor: davidlive
				Drzymek pisze:Garb mógłby bardzo fajnie wyglądać 

 
Tylko teraz  powiedzcie mi czemu ma służyć wystawanie tej turbiny?? 
 
  
 .
Bo sądzę że jednym z zamysłów było dodatkowe chłodzenie  
 
   
 
pozdro
 
			
					
				
				: 2007-07-31 01:26
				autor: TYKWA
				davidlive pisze:
Tylko teraz  powiedzcie mi czemu ma służyć wystawanie tej turbiny?? 
 
  
 .
Bo sądzę że jednym z zamysłów było dodatkowe chłodzenie  
 
   
 
pozdro
 
z tego co sie orientuje to głównym zamiarem osadzenia w ten sposób turbinki , jest rozpruwanie czterech liter powolnym przechodniom , których to Lukas nie znosi 

 
			
					
				
				: 2007-07-31 12:37
				autor: Drzymek
				
			 
			
					
				
				: 2007-07-31 13:41
				autor: davidlive
				
no to 
poco wam garb  
 
  
  zostawcie tak jak jest albo dajcie wlocik od subaru , będzie ich wciągał w plasterkach  
 
   
 
pozdro
 
			
					
				
				: 2007-08-01 11:53
				autor: lukasz16m
				Moim skromnym zdaniem najlepszy byłby wlot 
napewno nie subaru, 

 .Garb na masce tylko spowodowałby ze pod machą robiło by się piekielnie gorąco,a wlocik wymusi 
wętylacje,co napewno nie zaszkodzi silnikowi a wręcz przeciwnie 
 
  
 
			
					
				
				: 2007-08-05 11:33
				autor: Drzymek
				Lukask, mógłbyś podać szczegółowe wymiary intercoolera?
szerokość*wysokość*grubość?
			 
			
					
				
				: 2007-08-06 08:40
				autor: TYKWA
				Lukask , móglbys mi podac szczególowe dane , z wyliczenia dolotu do turbiny , dlugosc , grubosc , wage srubek i jeszcze wydech tzn szczególowe dane kolektorów , tak samo grubosc , wysokosc i gdzie zaginac itd.
			 
			
					
				
				: 2007-08-06 09:33
				autor: Lukask
				To są ściśle tajne dane  

 i poza tym nie chcę mieć na sumieniu jakiegoś biednego klubowicza który pociął belkę i się zabił przez to.
 
			
					
				
				: 2007-08-06 10:43
				autor: Drzymek
				Nie wydaje mi się żeby wymiary intercoolera były jakimiś niewiadomo jak cennymi informacjami. bez łaski...
klubowicze... 
 
   
  
 
			
					
				
				: 2007-08-06 13:57
				autor: davidlive
				Drzymek na allegro było kila intercoolerów identycznych jak ten który ma lukask , taki za ok 400 niby do 400 km , może tam cos wyczytasz o wymiarach .
pozdro
			 
			
					
				
				: 2007-08-06 14:01
				autor: TYKWA
				davidlive pisze:Drzymek na allegro było kila intercoolerów identycznych jak ten który ma lukask , taki za ok 400 niby do 400 km , może tam cos wyczytasz o wymiarach .
pozdro
przeciez Drzymek i tak nie zalozy tego coolera , trzymajác sie zasady nie usuwania belki ani jej czésciowemu wycinaniu  

 
			
					
				
				: 2007-08-06 16:40
				autor: davidlive
				A co mnie tam belka obchodzi , chciał wymiary to mu pomagam załozyć.
(jak to mój kolega mawia "co konia obchodzi jak się wóz przewróci")
 
 
   
 
pozdro
 
			
					
				
				: 2007-08-20 13:03
				autor: lukasz16m
				Lukask-mam do ciebie pytanie,chciałbym zrobić wydech przelotowy z rury 2.5" ale gdzie ją dostać i ile kosztuje już nie wiem gdzie szukać proszę cię pomóż 

 .Lisiu mnie kusi swoim zestawem ale ja bym chciał zmontować coś sam 

 .Dj jakieś namiary,z góry dziękuje! 

 
			
					
				
				: 2007-08-20 14:10
				autor: Lukask
				U ciebie w okolicy tylko Lisiu może wiedzieć gdzie co i jak ja kupowałem rury w Warszawie z Kaliim i jesli chodzi o ceny to on pewnie ci powie bo ciągle je kupuje ja już nie pamiętam co ile kosztowało 

 
			
					
				
				: 2007-08-29 21:46
				autor: lukasz16m
				A powiedz mi czy zostawiałeś seryjny zbiornik  paliwa? Bo z tego co przeczytałem to odchudzałeś autko i jestem ciekaw czy zbiornik też wyrzuciłeś.Ja przerabiałem teraz wydech na 2.5", 

 ,ale przy spawaniu kolanek myślałem że mnie szlag trafi 

 Mam jeszcze 2m rury i tak myślę wyrzucić serie zbiornik i założyć coś o połowę mniejszego,a rury będę mógł puścić wtedy prosto.Co ty nato?  

  Mniej przeszkód na drodze będą miały spaliny. 

 
			
					
				
				: 2007-08-29 21:58
				autor: OLEY
				
			 
			
					
				
				: 2007-08-30 08:09
				autor: Lukask
				Zostaw zbiornik w spokoju zdjęcie 100 kg wagi da ci może 0,2 sekundy na 400 metrów więc gra nie warta świeczki, jesli nie zamierzasz tylko na 400 latać:)
			 
			
					
				
				: 2007-08-30 09:37
				autor: Drzymek
				Lukask, gdzieś czytałem że 100kg wagi to około 0,5sekundy do 100km/h.
To było chyba nawet w GT, robili testy G-techem, samochód ważył coś koło 1300kg (czyli waga Probkowa).
			 
			
					
				
				: 2007-08-30 10:51
				autor: Bogdan9999
				Lukask czyli powiedz mi teraz jaki był sens 
wyzucac wszystko ze środka ?? 

 
			
					
				
				: 2007-08-30 11:33
				autor: Lukask
				Bogdan był bo ja nie latam na co dzień tym autem i dla mnie ma to znaczenie a Łukasz16m będzie na pewno latał. Jeśli 100 kilo to 0,2 sekundy lub jak pisał Drzymek 0,5 sek to 200 kilo daje nam już od 0,4 - 1 sekundy i teraz policz ile trzeba włożyć kasy i ile koni wyciągnąć więcej żeby urwać od 0,4 - 1 sekundy w aucie. Redukcja masy jest najtańszą drogą do polepszenia osiągów.Tylko pamiętajcie ja nie piszę o przyśpieszeniu do 100km/h a o czasie na 400 metrów.
			 
			
					
				
				: 2007-09-03 07:50
				autor: radek1
				Zobacz stronę moto kopytko tam znajdziesz wyścigi i czasy w Starachowicach na strefie jest to dawny tor próbny stara może na wyścigi trzydziestego pojawił byś się swoim bolidem.