Strona 19 z 28
					
				Re: Lukas007
				: 2015-06-18 16:30
				autor: Prezes5G19
				Wydaje mi się że przeguby też cza by mocniejsze zaaplikować no i oczywiście sprzęgło wytrzymujące taki momęt z jakimś zapasikiem.
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2015-06-18 23:03
				autor: Lukas007
				Sprzeglo mam takie, ze da sobie rade 

 Polosie nie robia problemow przy mocach w granicach 400km. Wszystko zalezy od tego jak auto bedzie uzywane.
 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2015-06-19 18:09
				autor: Bogdan9999
				Półosie i przeguby są akurat pancerne jeśli chodzi o te auta.
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2015-06-19 21:42
				autor: Lukas007
				Troche kosmetyki z zewnatrz i pod maska 

 Wylecialo jeszcze troche zbednego balastu, jakies mocowania na grodzi, zmeczona juz mata "wygłuszajaca", seryjny boost controller itp. Zostalo zaslepienie calkowite EGR wlacznie z wyrzuceniem calego zaworu no i koncowe mycie silnika z syfu jaki sie nazbieral przed uszczelnieniem pokrywy i wymiana o-ringu aparatu.
 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2015-06-20 21:45
				autor: S.H.A.R.K
				Bo diabeł tkwi w szczegółach  

  Pięknie !
 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2015-06-22 10:57
				autor: KrecioPL
				Miodzio!
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2015-07-07 15:57
				autor: Lukas007
				-- oryginalny post 2015-06-23 21:56 --
Porównanie tego co było rok temu z tym co jest teraz na EMU. Nie kręcony wyżej bo turbo na dużym dolocie jeszcze bardziej się zapycha i nie daje rady. Jakiś pogląd jednak jest, różnicę w jeździe czuć i to mocno, głównie z racji na dodatkowe 40-50NM między 3500 a 4500rpm.
-- dodano 2015-07-07 15:57 --
Jeszcze nieco poprawiona komora. Odmalowany kolektor, oslony, pas przedni i kilka innych drobnych elementow.
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2015-07-08 17:49
				autor: kicker
				Fajnie to wygląda. Widze że umyłeś zbiorniczek wyrównawczy od wewnątrz 

 Szkoda że kreski tak lecą powyżej 5000 obr, no ale na jednym wałku lepiej nie będzie, ciekawe co inne turbo na to poradzi. A jak z trakcją? Kombinujesz coś z kontrolą startu? Bo zdaje się że emu ma tą opcję.
 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-04-01 23:29
				autor: Lukas007
				-- oryginalny post 2015-07-08 18:57 --
Tak swiatło padło, ze wyglada na umyty 

 Co do innej turbiny to teoretycznie powinno byc lepiej, bo bedzie przynajmniej trzymac doladowanie do konca, a nie do 4500rpm. Nie widzialem kresek Probe na innej turbinie wiec ciezko cos przewidziec. Co do trakcji to beda inne opony na przodzie i ograniczenie mocy/momentu po biegach. Jak to nie wystarczy to zamowie szpere ...
-- dodano 2016-04-01 23:27 --
Czas cos napisac w 2016 roku 

 Probas żyje, jeździ i nawet dostał w prezencie rozpórke 
 

 
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-04-02 09:50
				autor: marek08
				Za ile ta rozporka i skad? Przydalaby mi sie wlasnie jeszcze na przod, bo z tylu mam 

 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-04-02 17:02
				autor: Lukas007
				Kupic sie nie bardzo da do jedynki. Ta jest robiona. Pierscienie 6mm grube + rura 25x1.5mm + dwa kolanka. Wszystko z kwasówki.
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-04-02 20:31
				autor: marek08
				Tak myslalem, ze robiona 

 Dzieki
 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-04-02 20:39
				autor: Stig
				Ale on wyglada pod maska, klasa Lukasz 

 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-08-15 14:10
				autor: Lukas007
				W związku z tym, że stara skrzynia się poddała, w aucie siedzi już nowa (czyt. sprawna). Przy okazji powierzchnie koła zamachowego i docisku zostały zabielone i wyrównane. W efekcie sprzęgło chodzi w sposób całkiem cywilizowany jak na spiek. Założony został nowy simmering na wale i łożysko. Skrzynia zalana Mobilem ATF 220. Dodatkowo w końcu znalazł się czas na porządki z hamulcami - na tylnej osi nowe tarcze, łożyska i klocki. Do tego nowe przewody hamulcowe z Cu pod autem.
			 
			
					
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 00:53
				autor: Lukasz
				dał byś cynk na te podwójne sprężyny zaworowe
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 01:29
				autor: Lukas007
				Wziąłem ostatni komplet do F2T. W razie czego możesz na eBay'u poszukać sprzedawcy allenw4899 i dowiedzieć się kiedy ewentualnie planuje wznowienie sprzedaży.
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 04:32
				autor: Bogdan9999
				Sprężynki dobra a nawet bardzo dobra sprawa będziesz mógł zakręcić wysoko bez obaw 

 Kolektor jakiej grubości ma ścianki ? 
Zbroisz sie widzę 

 Jakie turbo ?
 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 06:08
				autor: Lukas007
				Sprężynki bardziej ze względu na brak mocy na wysokich obrotach i w moim odczuciu, pływanie zaworów.
Kolektor z eBay'a, jedyny gotowy pod F2T. Jakość taka sobie, poprawi sie spawy ewentualnie, a przede wszystkim zrobie solidne mocowanie turbiny do bloku, żeby go odciążyć. Do jazdy raz na rok na zlot wystarczy 
 
Turbosprężarke kupie w Polsce, T3/T04 od FTWL Motorsport. Chińczyk, ale daje rade bezawaryjnie w dużo mocniejszych autach niż moje (
będzie).
 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 09:53
				autor: marek08
				Fajnie, ze cos ruszylo 

 Ciekaw jestem tego kolektora, bo ma raczej negatywne opinie, ale ja jestem zdania, ze najlepiej samemu sprawdzic i sie przekonac 

 A turbo od FTWL to bardzo dobry wybor, kilku znajomych lata na tych turbinach (z czego jeden na t04) juz dosc dlugo i spisuja sie bardzo dobrze. Powodzenia w modach i czekam na jakies szczegolowe relacje z prac 

 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 16:29
				autor: Bogdan9999
				Czyli słupka nie zamierzasz ruszać ?
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 16:42
				autor: Lukas007
				Nie. Poskładam tylko głowice na nowych uszczelkach. Jakoś w drugiej połowie marca 17' temat powinien się ruszyć. Póki co czekam jeszcze na nowy czujnik stuku. Ze starego leje sie olej (z pod przewodu), wiec dla pewności wole zmienić. Zwłaszcza, ze udało mi sie znaleźć oryginał.
			 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 16:52
				autor: marek08
				Mysle, ze nawet bez ruszania slupka tutaj mozna zrobic zadowalajace moce 

 W Stanach jest kilka projektow Probe na seryjnch F2 z mocami 400-500whp, jeszcze inny koles kreci ten motor do 7200tys obr na seryjnych sprezynkach, tlokach itp. Mysle, ze na poczatek jest to wystarczajaco 

 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 18:05
				autor: karakan
				@Lukas007 - prowadzisz ewidencję ile już w niego kasy włożyłeś? 

 
			
					
				Re: Lukas007
				: 2016-11-27 19:21
				autor: infernoblade
				Wydaje mi się, że przy takich projektach ilość włożonej kasy przestaje być ważna. Ja na przykład przestałem liczyć gdy kwota przerosła 10 tyś, a było to już dawno temu 

 Teraz nie mam pojęcia ile włożyłem już w samochód i czasami wolę tego nie wiedzieć  
