Strona 3 z 4
					
				
				: 2008-03-11 07:13
				autor: Lukask
				W seryjny silnik mozna spokojnie nawet 1,4 dmuchać i uszczelki nie robią truuuuufff ani nic takiego  

 
			 
			
					
				
				: 2008-03-11 16:23
				autor: Lipex
				To wychodziłoby z tego, że można nawet 20PSI pakować. 
 
No, ale za to się pewnie zabiorę 
po zlocie mazowieckim jak się skonsultuje z większą ilością osób co się w to bawią...
Może będę szukał innego sposobu na znalezienie jeszcze kilku koników...
Ale to już zbaczamy z tematu...
Pozwoliłem sobie zatłuścić część wypowiedzi, bo kurcze nic nie wiem na temat tego zlotu. 
  
 
			 
			
					
				
				: 2008-03-13 10:00
				autor: 626 Turbo
				mam pytanie 
http://moto.allegro.pl/item325538034_ma ... boost.html 
po co to MBC ma 3 wyjścia ?? ,jak większość ma 2 ??
 
			 
			
					
				
				: 2008-03-13 16:17
				autor: Lipex
				Lipex pisze:To wychodziłoby z tego, że można nawet 20PSI pakować. 
 
No, ale za to się pewnie zabiorę 
po zlocie mazowieckim jak się skonsultuje z większą ilością osób co się w to bawią...
Może będę szukał innego sposobu na znalezienie jeszcze kilku koników...
Ale to już zbaczamy z tematu...
Pozwoliłem sobie zatłuścić część wypowiedzi, bo kurcze nic nie wiem na temat tego zlotu. 
  
 
Oczywiście chodziło mi o Mazurski... 
 
A jeśli chodzi o ten MBC to też się właśnie zastanawiam dlaczego 3 
  
 
			 
			
					
				
				: 2008-03-13 17:17
				autor: OLEY
				
sprzedający pisze:Zawory typu pressure podłącza się w linii przepływu ciśnienia do siłownika WG, zawor ma też kanał vent do atmosfery.
Może to jest odpowiedź na Twoje pytanie.
 
			 
			
					
				
				: 2008-03-13 18:12
				autor: 626 Turbo
				Zawory typu pressure podłącza się w linii przepływu ciśnienia do siłownika WG, zawor ma też kanał vent do atmosfery.
to w takim razie za co odpowiedzialny jest ten kanał 

??  tak na chłopski rozum
 
			 
			
					
				
				: 2008-03-15 12:22
				autor: Proper
				...to jest po to by odprężyć WG bo inaczej by się napompowało i klapka by się nie zamknęła a to z tego powodu ze jest kulka i sprężynka i puści ciśnienie tylko w jedną stronę.
MBC-i posiada taki dodatkowy przewód po to by można było to wyprowadzić z kabiny by nie syczało.
W zwykłym MBC jest tylko mała dziurka na korpusie
			 
			
					
				
				: 2008-03-15 15:19
				autor: Lipex
				No to by było nawet logiczne... 

 
			 
			
					
				
				: 2008-06-09 22:37
				autor: MICHAL_GT
				Witam
MAm prośbe czy ktoś może MI napisać jak podpiąć MBC (przęglądałem forum i przyznam się szczerze że mam wątpliwości ), może jakaś fota bo te na forum nic mi nie mówią  
 
Mam takie MBC
Czy mam przęciąć ten wężyk i tam mbc wpiąć ?
Dzięki i pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 2008-06-09 22:43
				autor: Lisiu
				Tak, MBC wpinasz w wężyk a najlepiej zamiast niego, przez co możesz zaworek zamocować sobie w wygodniejszym miejscu do regulacji
			 
			
					
				
				: 2008-06-10 20:12
				autor: MICHAL_GT
				Wole się upewnić z tym MBC , gdzie mam to wpiąć bo słyszałem już kilka wersji i nie wiem która jest good  
 
Mam się wpiąć w wężyk nr.1 czy nr.2 ?
pozdro
 
			 
			
					
				
				: 2008-06-10 21:30
				autor: Pelot
				1
			 
			
					
				
				: 2008-06-24 16:54
				autor: MICHAL_GT
				
  Którą strone tego MBC podpiąć w miejsce gdzie wychodzi ten cycek z turba ( ten naprzeciwko pokrętła czy ten dolny )?
 
			 
			
					
				
				: 2008-07-03 10:01
				autor: Drzymek
				Panowie, nie wiecie gdzie można kupić w Polsce takie MBC?

 
			 
			
					
				
				: 2008-07-03 11:40
				autor: Sqad
				Może na bazarze mają, albo w biedronce w dziale chińskim :] ;P
			 
			
					
				
				: 2008-07-03 14:56
				autor: Lisiu
				Drzymek a nie chcesz od Propera? TEn którego można zamontować w kabinie.
Kupiłem go ale nigdy nie założyłem.
Dałem za niego 120 z wysyłką, a 100 mogę Ci go oddać
			 
			
					
				
				: 2008-07-03 15:06
				autor: Drzymek
				Lisiu wklej mi linka do niego!
			 
			
					
				
				: 2008-07-04 14:32
				autor: Lisiu
				
			 
			
					
				
				: 2008-07-04 14:47
				autor: Drzymek
				Mam teraz to samo MBC z 2 wyjściami, też kupowane u Propera.
			 
			
					
				
				: 2008-09-11 08:48
				autor: bartek521
				Witam po naprawie auta przejechałem sie i tak czytam i czytam co sie da i jak probe fabrycznie ma 6 psi a mi wskazowka dochodzi do czerwonego pola.. to znaczy ze turbo jest podkrecone?jak moge to sprawdzoc gdzie szukac tego MBC?jak zmieniam biegi to nawet przy zmianie z 3 na 4 piszczy oponami(strzał ze sprzegła)
			 
			
					
				
				: 2008-09-12 12:27
				autor: OLEY
				Mi też dochodzi fabrycznie do czerwonego pola. Dużo zależy też od stanu turbiny...
A z tym strzelaniem ze sprzęgła, to się troszkę opanuj (zwłaszcza zmieniając biegi z trójki na czwórkę), 
bo znów będziesz często odwiedzał temat:
 
 
  Wymiana sprzęgła
 
 
			 
			
					
				
				: 2008-09-12 13:10
				autor: I_Mat
				OLEY pisze:
A z tym strzelaniem ze sprzęgła, to się troszkę opanuj 
 albo zmień opony 

 
			 
			
					
				Re: MBC-mimo regulacji doładowanie nie rośnie
				: 2008-11-08 10:37
				autor: Sebastian
				witam. wlasnie teraz szukam MBC, ktos ma moze cos dobrego, albo wie gdzie kupic? ...juz jakis sprawdzony towar 
znalazlem cos takiego, bedzie pasowac? 
http://cgi.ebay.de/40492-Dampfrad-BOOST ... 240%3A1318 
			 
			
					
				Re: MBC-mimo regulacji doładowanie nie rośnie
				: 2009-07-14 16:50
				autor: Prezes
				Ja też zdecydowałem się na kupno mbc, obecnie zastanawiam się nad tymi dwoma modelami:
http://moto.allegro.pl/item680324600_ma ... uning.html
http://moto.allegro.pl/item686414848_ma ... uning.html.
Który z tych dwóch będzie bardziej odpowiedni do Probka? 

  Jeżeli reduktor mam do 170 koni to będe musiał wymieniac go na większy, żeby uzyskac wzrost mocy na LPG?
 
			 
			
					
				Re: MBC-mimo regulacji doładowanie nie rośnie
				: 2009-07-20 20:10
				autor: Drzymek
				Chciałbym na coś zwrócić uwagę. A mianowicie, przyjęło się że mbc montujemy na wężu zamiast zwężki.
Przeglądając internet natrafiłem na następujące sposoby montażu:
Czy ktoś mógł by wytłumaczyć czym różnią się powyższe sposoby montażu i czy może któryś z nich jest lepszy od stosowanego przez nas?