Strona 3 z 16
					
				
				: 2004-08-08 13:57
				autor: Gość
				Tomi, moze dowiedz sie ile taki komplet dla 2.5. Chce sobie kupic regulowane zawieszenie, ale cene mam spooooro wyzsza.
			 
			
					
				
				: 2004-08-08 13:58
				autor: Tomi
				dla ciebie wszystko 

 
			
					
				
				: 2004-08-08 14:00
				autor: Gość
				hehe, super
mam mozliwosc kupienia amorow reg. Koni za 1000 euro, a to spora roznica 

 
			
					
				
				: 2004-08-08 14:34
				autor: Tomi
				ale wiesz co? nie znasz moze indexu takich amorow? bo II nie miala regulacji wiec i znalezc bedzie ciezko... najlepiej jakbys albo mial index albo znal dokladny typ od jakiego autka to podchodzi, lub tez nie wiem jakies wymiary czy cus - na podstawie czego sie dobiera..
			 
			
					
				
				: 2004-08-08 14:46
				autor: Gość
				hehe, oczywiscie ze mam
Amory do probe ida jak do mazdy 626 GE
Monroe
tutaj link z numerami producenta.
 
			
					
				
				: 2004-08-08 15:54
				autor: Tomi
				ee ale to nie sa z regulacja... sensa track o ile dobrze szfagra zrozumialem to raczej cos na zasadzie progresow - w pewnym zakresie ucisniecia amora - ten zachowuje sie inaczej niz normalnie - czyli ze mamy bardziej miekkie autko niz zazwyczaj - ale nie w pelnym zakresie jego skoku....
			 
			
					
				
				: 2004-08-08 16:15
				autor: Gość
				No to sie zgadza. Ja musze do siebie zastosowac cos w rodzaju uniwersalnych. Przerobienie mocowan to nie jest az tak wielki problem w przypadku probe/mazdy. Wstepnie sprawdzalem mozliwosci  i takowe sa.
Jak bys sie wiecej dowiedzial, jak to moze wygladac od strony technicznej bede wdzieczny.
			 
			
					
				
				: 2004-08-20 12:28
				autor: Arnie (caruso)
				Axel jesteś hm ... niezły delikatnie mówiąc.
Też chcę spróbować zrobić samemu bo jednak człowiek ma satysfakcję.
Muszę sprawdzić tylko czy nie ciekną 
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2004-08-26 22:18
				autor: Arnie (caruso)
				Jaki mam olej wlać do tych amorków bo pojęcia nie mam
Axel jaki ty wlałeś ten najbardziej gęsty
			 
			
					
				
				: 2004-08-26 22:50
				autor: AXEL
				Wlej lux.
			 
			
					
				
				: 2004-08-27 07:39
				autor: wingerman
				Zastanawiam sie jak to bedzie zima kiedy olej zrobi sie jak zimny budyn.  hmmm...
			 
			
					
				
				: 2004-08-27 15:37
				autor: AXEL
				wingerman pisze:Zastanawiam sie jak to bedzie zima kiedy olej zrobi sie jak zimny budyn.  hmmm...
Przerabiałem to w Hyundai'u-będą jeszcze twardsze.Zawsze możesz sobie zalać oryginalny amortyzor,ale to długo nie potrzyma.
 
			
					
				
				: 2004-08-27 22:46
				autor: wingerman
				Wiem ze twardsze ale czy da sie wogole jezdzic zanim olej w amorkach sie rozgrzeje od tarcia.
			 
			
					
				
				: 2004-08-28 06:09
				autor: AXEL
				Da się,aż tak mocno nie zgęstnieje.Można poszukać oleju,który nie gęstnieje w niskich temperaturach.
			 
			
					
				
				: 2004-08-28 14:29
				autor: Arnie (caruso)
				Winger a co też będziesz próbował?
Axel ale to ma być olej przekładniowy, czy jaki?
			 
			
					
				
				: 2004-08-29 11:23
				autor: AXEL
				Ja zalałem lux.Ten olej leje się do amortyzatorów  w motocyklach.Jest przynajmniej sprawdzony,bo ja na nim jeżdżę bez problemów.
			 
			
					
				
				: 2004-08-29 17:54
				autor: Arnie (caruso)
				Dobra dzięki spróbuję
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2004-09-04 22:41
				autor: AXEL
				Znalazłem jednego amorka,jakby ktoś potrzebował i nawet w przyzwoitej cenie.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30221505 
			
					
				
				: 2005-05-31 00:21
				autor: Bogdan9999
				Axel jak możesz to napisz dokładnie gdzie wierciłeś tą dziurkę a i jaka spawarką spawałeś a i jeszcze jedno jak spawałeś to nie stopiły się uszczelki
????
bo ja mam kłopoty z amorkami
odbijają się jak piłki a i jakiej firmy jest najlepszy olej i z jakim symbolem pisałeś lux ale jakiej firmy jest najlepszy ????
Z góry dzięki !!!!!!!!!!!!!
			 
			
					
				
				: 2005-06-02 06:13
				autor: AXEL
				Dziurkę wierciłem w denku,ale nie centralnie,tylko z boku.Przy spawaniu nic się nie potopiło,to tylko mały otworek.Spawarka elektrodowa.Co do oleju,nie ma różnicy jakiej firmy,ja zalałem pierwszy lepszy.
			 
			
					
				
				: 2005-06-02 07:02
				autor: Jedrek
				
			 
			
					
				
				: 2005-06-02 20:32
				autor: AXEL
				He he  

 ,a gdzie mnie nie było?
Co do amorków to z postu wynika,że regenerowałem je w lipcu,od tamtej pory zrobiłem 20 tys. no i właśnie puściły,czyli mniej więcej na tyle można się spodziewać.Przyznam,że dostał probas przez ten rok ostro.biorąc pod uwagę ,że koszt był śmieszny(tylko olej),to w następnym tygodniu będę je robił znowu.Tym razem bez spawania,dam śrubki z miedzianymi podkładkami i silikon na uszczelnienie.Zapisze ile oleju wchodzi do jednego i za rok nie będę musiał nawet ściągać sprężyn tylko zmienię olej.
 
			
					
				
				: 2005-06-02 20:39
				autor: Gacek Wrocław
				Jak byś był tak dobry i miły, to porób kilka fotek i wrzuć do działu FAQ
 
 
			
					
				
				: 2005-06-02 22:20
				autor: AXEL
				Ok ,postaram się.
			 
			
					
				
				: 2005-06-03 08:44
				autor: KASZCZU
				Heh sam bym sobie chętnie zregenerował ale moje regulowane tylnie amorki są wylane ;( tymczasowo zamontowałem zwykłe bez regulacji... ;-(