Strona 3 z 6
Re: MiczuTG
: 2016-10-07 21:09
autor: MiczuTG
Świece ngk dedykowane. Wcześniej były jakieś Bosch i czuć różnicę znaczną. Ciężko było je wykręcić, przeczytałem żeby na ciepłym silniku kręcić i dopiero wyszły.
Re: MiczuTG
: 2016-10-07 21:13
autor: Benet
No patrz. Ja mam motorcrafta, które szły na pierwszy montaż. Wcale bym się nie zdziwił jakby 20 lat tam już siedziały

Re: MiczuTG
: 2016-10-07 21:15
autor: MiczuTG
Ćśśśś

Jajca to będa jak filtr paliwowy wymienię. Już zapowiadam - będzie unboxing filtra. Obstawiajcie zakłady - ja stawiam na kolor coś koło ciemnego brązu.
Re: MiczuTG
: 2016-10-07 23:40
autor: cuba27
Jaki dokładnie model świec NGK kupiłeś?
Re: MiczuTG
: 2016-10-08 08:49
autor: MiczuTG
NGK VLine 11
Re: MiczuTG
: 2016-10-08 17:31
autor: cuba27
Podobno 11 są do Probe USA z elektryką forda czyli z osobną cewką zapłonową a 14 są do Probe z elektryką Mazdy czyli EU. Ale fizycznie nie wiem czy sie różnią bo szczelina jest w obu taka sama
Re: MiczuTG
: 2016-10-08 18:13
autor: MiczuTG
Ja myślę że są ok, bo jak zamawiałem to właśnie facet mówił że ma jakieśtam i jakieś, mówię żeby dał te lepsze - no i dał te.
Re: MiczuTG
: 2016-10-08 18:48
autor: cuba27
Vline 11 można dorwać made in Japan a 14 niestety tylko France.
Re: MiczuTG
: 2016-10-10 09:55
autor: KrecioPL
Spotkałem się z tym samym w V6 - w katalogach mazdy były wpisane świece o innej ciepłocie niż w katalogach forda...
A silnik ten sam, osprzęt ten sam.
Re: MiczuTG
: 2016-10-10 14:06
autor: cuba27
Czyli decyzja jest prosta trzeba brać te made in Japan:)
Re: MiczuTG
: 2016-10-10 19:55
autor: MiczuTG
Jak na razie bardzo dobrze się sprawują. Jednak jest jakość
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: MiczuTG
: 2016-11-05 23:19
autor: S.H.A.R.K
I jak tam działałeś już coś ?

wrzucaj fotki
Re: MiczuTG
: 2016-11-06 00:07
autor: MiczuTG
Będzie, chciałem zebrać najpierw troche gratów, żeby wszystko kompleksowo za jednym zamachem zrobić. Myślę że coś koło świąt powinnny być zdjątka.
Re: MiczuTG
: 2016-11-17 12:02
autor: MiczuTG
Re: MiczuTG
: 2016-11-17 15:05
autor: marek08
Mialem takie felgi w Explorerze

Re: MiczuTG
: 2016-12-06 09:22
autor: MiczuTG
Dzięki wszystkim za cierpliwość. Mały update.
Idea jest taka żeby lampy podniosiły się nisko, tak tylko żeby światła wystawały. Ma ktoś pomysł jak to zamontować?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: MiczuTG
: 2016-12-06 12:02
autor: -michal-
To jeszcze nic nie drgnęło
Zdjęcie chyba sprzed 2 miesięcy
Wchodząc w Twój temat, aż miałem wypieki na twarzy myśląc sobie, że pooglądam efekty Twoich modów, a tutaj taka konsternacja
Żeby tylko się nie skończyło jak w większości różnej maści projektów

(jeśli jednak, to pisz pw, może odkupię te lampki).

Re: MiczuTG
: 2016-12-06 12:10
autor: MiczuTG
Wypraszam sobie! Dzisiaj rano robione. Lampki dopiero co przyszły. Ciężko mi kasę zebrać szybko na dużo rzeczy, więc wolniej to idzie. Musiałem akumulator wymienić i parę rzeczy więc pewne mody musiały poczekać po prostu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: MiczuTG
: 2016-12-06 12:18
autor: Benet
Jaki w końcu ten aku wziąłeś? I skąd Ci się udało wtytrzasnąć lampy USA w swoim kolorze nadwozia

Re: MiczuTG
: 2016-12-06 12:21
autor: -michal-
Będę śledził temat czy nie próżnujesz

MiczuTG
: 2016-12-06 14:49
autor: MiczuTG
Aku wziąłem jednak deka 65. Lampy trafiłem właściwie fartem na alledrogo.
Podbijam pytanie a to jak to zamocować. Myślałem o jakimś kształtowniku aluminiowym w miejsce starego klosza na którym powieszę te nowe
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: MiczuTG
: 2016-12-06 18:53
autor: infernoblade
Działaj, działaj. Też bacznie obserwuję twoje poczynania, robi się ciekawie

Re: MiczuTG
: 2016-12-06 21:59
autor: cuba27
MiczuTG pisze:Dzięki wszystkim za cierpliwość. Mały update.
Idea jest taka żeby lampy podniosiły się nisko, tak tylko żeby światła wystawały. Ma ktoś pomysł jak to zamontować?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Najprościej skracasz cięgna. Trudniej montujesz krańcówkę podpinasz pod przekaźnik zeby odcinało Retre przy osiągnięciu zadanego otwarcia
Re: MiczuTG
: 2016-12-06 22:24
autor: infernoblade
cuba27 pisze:Najprościej skracasz cięgna.
Zawsze się zastanawiałem co to da? Cięgno skrócisz, ale silniczek dalej będzie robił swój obrót. Jak byś nie skrócił nigdy nie będzie dobrze, jak skrócisz o połowę to lampa ładnie się kawałek otworzy i równie pięknie schowa w jednym cyklu. Czy to ja może czegoś nie ogarniam? Możliwe, że jestem w błędzie, ale dla mnie tylko opcja z krańcówką ma sens, albo lampy cały czas lekko otwarte z wyciągniętym bezpiecznikiem. Ciekawe, nie pamiętam jak to ma Stig ogarnięte.
Re: MiczuTG
: 2016-12-06 22:55
autor: cuba27
Stigu ciął cięgna. Tylko rośnie przez to obciążenie silniczków i głośniej chodzą