Strona 3 z 6

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-09 20:22
autor: Pitul27
Czekam na efekt końcowy, jak to będzie śmigać.
Powodzenia!!! 😁

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-15 07:25
autor: 07dolega
Mody modami ale dowód trzeba mieć...
Jechałem sobie na przegląd i tak jak ostatnio koleś wnet dziękował mi za to że przyjechałem xD tak w tym roku walnął listę do zrobienia w 14dni... oczywiście chodzi o wersję USA i nie jeden z was się z tym borykał. Natrafiłem w necie na żarówki Led pomarańczowe z soczewką efekt tego jak świeca przedstawiam poniżej. JEDNAK mam jeden problem a jest nim oczywiście przerywacz. Ma ktoś może schemat jego podłączenia? w sensie gdzie są wejścia gdzie wyjścia itd. kupiłem uniwersalny przerywacz bo tu oczywiście jest "wyjątkowy" hehe przy czym jeden ma 7 wyjść drugi 3.

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-15 12:46
autor: karakan
Wsadź zieloną żarówkę i będziesz miał pomarańcz - Maxxum wie gdzie ich szukać

Co ci jeszcze zakwestionował? Do braku przeciwmgielnej tylnej też się przyczepił?

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-15 13:10
autor: 07dolega
Żarówek już nie zmienię bo po pierwsze te nie były tanie po drugie zielone nie dają takiego efektu i w dalszym ciągu można mieć problem.


Taaaaa przeciwmgielne tylne. Wsadziłem czerwoną soczewkową w miejsce jednego wstecznego. No oczywiście przednie też nie takie czyli standard :D

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-15 14:41
autor: Lukas007
Zielone żarówki w czerwonym kloszu nie dają pomarańczowego światła - przerabiane w wielu różnych lampach US.

Co do przerywacza, to do żarówek powinien być wpinany w instalację rezystor, który załatwia sprawę.

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-15 14:51
autor: 07dolega
tak jest taka opcja również. Jednak jest to hmmm.... przy 4 żarówkach biorąc pod uwagę że rezystor strasznie się nagrzewa, lekko mówiąc średnie rozwiązanie. Lepiej moim zdaniem wymienić cały przerywać dla tego proszę o schemat gdzie co przychodzi

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-15 15:09
autor: mysz
Rezystory do ledów są z radiatorem. Po co sobie życie utrudniać?

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-15 16:52
autor: Maxxum
Przerabiałem temat. Zielone żarówki nie dają takiego efektu. Ja mam ledy z tyłu ale muszą to być ledy srebrne. Mają inną dł. Wiązki światła która przebija czerwone klosze. Zwykłe żółte nie dają takiego efektu.

Z przodu też mam ledy ale podwójne. Na obrysówkach świecą na biało a jak włączysz kierunkowskaz - migają na pomarańczowo.

Te z przodu obchodziły CAN i nie migały przez to szybciej. Te drugie z tyłu obszedłem w ten sposób że kumpel mi przelutował rezystor w układzie sprawdzającym przepalenie się żarówek w kierunkach i migają teraz ok 😎 Minus - nie będą mi migały szybciej żarówki jak się któraś przepali, ale z drugiej strony mamy po dwie żarówki na jeden kierunkowskaz to zauważe z czasem 😉

Z tego co widziałem na allegro to są też dostępne przerywacze z regulacją oporności.

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-15 17:32
autor: 07dolega
Też spoko to rozwiązałeś. Właśnie tez mam takie żarówki z tylu. Muszę się jeszcze uporać z przerywaczem

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-17 21:00
autor: cuba27
Ja polecam rozwiązanie jakie przytoczył maxxum. U siebie mam dokładnie tak samo. Rezystor 8ohm równolegle wpięty do żarówki. Na allegro znajdziesz gotowe zestawy, że nawet nie trzeba lutować wystarczy wpinkami wpiąć się równolegle do żarówki. Poniżej nawet wrzucę link.
https://allegro.pl/oferta/rezystor-filt ... e=facebook

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-17 21:53
autor: Maxxum
Znaczy ja nie mam wpiętych rezystorów przed żarówkami, tylko coś pokombinowane z przerywaczem.

Nie wiem jak jest w dwójkach, ale w jedynkach LX każdy kierunkowskaz to 2 żarówki, czyli potrzeba by było 8 rezystorów wpinać, jeżeli liczymy przód i tył :roll:

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-18 08:31
autor: 07dolega
Maxxum pisze: 2019-11-17 21:53 Znaczy ja nie mam wpiętych rezystorów przed żarówkami, tylko coś pokombinowane z przerywaczem.

Nie wiem jak jest w dwójkach, ale w jedynkach LX każdy kierunkowskaz to 2 żarówki, czyli potrzeba by było 8 rezystorów wpinać, jeżeli liczymy przód i tył :roll:
A nie wiesz może dokładniej co jest przerobione w tym przerywaczu? Też chciałbym to rozwiązać bez jakiejś inwazyjności wielkiej i tak jak wpompowałeś auto obwieszone rezystorami jak choinka na święta też odpada

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-11-18 17:02
autor: Maxxum
Zapytam tego kumpla co mi to robił. Gdzieś mam zdjęcie nawet po przeróbce.

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-12-03 12:25
autor: Benet
Nie potrzeba wcale 8 rezystorów, wystarczą dwa. Jeden na lewą stronę a drugi na prawą, oczywiście o odpowiedniej oporności.

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-12-04 20:47
autor: Maxxum
Benet pisze: 2019-12-03 12:25 Nie potrzeba wcale 8 rezystorów, wystarczą dwa. Jeden na lewą stronę a drugi na prawą, oczywiście o odpowiedniej oporności.
Pewnie można - tylko ja pisałem o takim rozwiązaniu gdzie wpina się w instalację odpowiednie wtyczki z końcówkami bez ingerencji w nią i potem można wszystko odwrócić jakby się chciało mieć 100 % oryginał 8)

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-12-30 11:25
autor: 07dolega
Kto śledzi fejsa czy insta to wie że coś tam się dzieje choć nie rozwija się w takim tempie jak bym tego chciał, ale po kolei.

Przyszedł po ponad miesiącu czekania gwint D2 racing. Nie chciałem kombinować z KONI ponieważ nie czułem się na siłach mierzyć tego wszystkiego a Firma zajmująca się okuciami jest na drugim końcu polski
IMG_3425.JPG
IMG_3426.JPG
Aby umilić sobie czas czekania na gwint troszkę przygotowałem wnętrze a dokładniej umieściłem 5 wskaźnikowy zegar i wyszło to tak:
IMG_3315.jpg
IMG_3342.jpg

Wstępne przymiarki gwintu (jest tu mega różnica w wadze i rozmiarze amortyzatorów aż byłem w szoku jakie to wielkie hyhyhy). Kupiłem do tego jeszcze felgę żeby zobaczyć jak to siądzie 8J to minimum jakie chciałem uzyskać. Felga z kijanki 18" 8J ET 48 o ile dobrze pamiętam.
IMG_3461.jpg
IMG_3462.jpg
IMG_3466.jpg
Felgi 8J są okej można na nie naciągnąć już jakąś oponę żeby nie było balona, Jednak jak przyjdzie już zakuty gwint pomierzę dokładniej myślę że 9J jednak uda się wepchnąć do tyłu przy ET +-(20)
IMG_3473.JPG
Tak dla pewności że 18" będzie okej ponieważ w garażu gdzie mam niestety wąsko te 18" nie do końca mi leżało i wydawało się małe. Bałem się że po opuszczeniu auto będzie leżeć na ziemi a nie zgra się z nadkolem więc przymierzyłem tak na sucho 18 kumpla i chyba będzie okej. Są to zdjęcia do wzrokowego przypasowania wielkości felgi i wielkości nadkoli felga będzie inna ;p (raczej ;p choć pewności nigdy nie ma hehe)
IMG_3533.jpg
IMG_3535.jpg
IMG_3538.JPG

Niestety na okucia wstępnie czekać będę do marca. Felg szukałem już w całej Europie jak i Japonii i albo nie ma nic powalającego albo cena przekracza wartość samochodu.... Mam nadzieje że to tylko z powodu pory roku i za jakiś czas coś się ruszy :roll: :roll: . Do marca musi się coś znaleźć :D

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-12-30 12:17
autor: BomberMAX
Wygląda to smerfastycznie :D

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2019-12-30 22:45
autor: Lukasz
:1111_ok: własnie dzięki takim projektom ludzie będą chcieli takie samochody

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2020-01-05 18:17
autor: cuba27
Śledzę insta, dobra robota. Mam nadzieję że efekt końcowy pozamiata scenę jak Fierlow w 2k19.
Po roku jazdy na podobnym obniżeniu zaczynam się skłaniać również w kierunku aira.

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2020-01-28 13:24
autor: 07dolega
Eeeehhhh czekanie czekanie....

No ale przynajmniej jest czas na porobienie instalacji czy chociaż nietuzinkowego pilota do Aira
IMG_3634.jpg
IMG_3719.jpg
IMG_3739.jpg

Niestety nadal zostaje kwestia kół, która jak zawsze jest najbardziej problematyczna.. Na razie nie widziałem niczego ciekawego coraz częściej rozważam zrobienie customów

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2020-01-29 15:48
autor: Bogdan9999
Idziesz w 19 czy 18 "

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2020-01-30 08:44
autor: 07dolega
Bogdan9999 pisze: 2020-01-29 15:48 Idziesz w 19 czy 18 "
18 choć 17 też chodzi mi po głowie ale nie mam punktu zaczepienia. Jeżeli ktoś śmiga na 17 proszę o foto :)

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2020-01-30 10:20
autor: Romas
Moim zdaniem 18" to za dużo na 1gen. 17 najładniej wygląda i się dopasowuje. Zobacz u) Lukasa007

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2020-01-30 10:59
autor: karakan
Również uważam, ze 17' jest optymalne, 18 już źle wygląda

Re: Ford Probe LX from Detroit

: 2020-01-30 12:24
autor: 07dolega
Romas pisze: 2020-01-30 10:20 Moim zdaniem 18" to za dużo na 1gen. 17 najładniej wygląda i się dopasowuje. Zobacz u) Lukasa007
Nie jest to kwestia wyglądania a spasowania. Pewnie co pierwsze wpadnie w ręce ciekawego to kupie, najwyżej gdy 17 się nie sprawdzi to zamianie na 18 i odwrotnie