Krzysio !Szlifir pisze:witam wszystkich
mam podobny problem jestem szczesliwym posiadaczem proba 2,5V6 podobno97rpo przekechaniu jakiejs trasy samochod po zgaszeniu czy zimny czy goracy(nie zawsze zdazylo mi sie tak z 5razy)nie moge go odpalic nie jestem zwolennikem chlechtania go wszystko co moge zrobic przy nim staram sie sam a moce wszystko procz elektryki jest to moja pieta achilesa:(i teraz pytanie czy to jest wina modolu(biorac pod uwage ze podczas jazdy nigdy mi nie zgasł)czy czegos innego??a problemmem jest to ze brakuje iskry na swiecy ktos mi powiedzial ze to moze byc wina czujnika połozenia waluprosze w tej sprawie o pomoc i z gory dziekuje za odpowiedzi:)
Witamy ponownie na forum !
Piętą Achillesową Probe jest i był zawsze moduł .
Voodoo swego czasu opracował prosty patent - nawet z minimalną wiedzą z zakresu elektroniki sam polutujesz ... wstawienie go (włączenie) to już inna bajka .



 przegłosowane jak mi tylko siadzie biore sie za modul:)dzieki:)Pozdrawiam
  przegłosowane jak mi tylko siadzie biore sie za modul:)dzieki:)Pozdrawiam 
  
 wcześniej czy później , i tak będziesz musiał to naprawić .  Taki jego urok
  wcześniej czy później , i tak będziesz musiał to naprawić .  Taki jego urok pisanie i tłumaczenie nie bylo moja mocna strona
 pisanie i tłumaczenie nie bylo moja mocna strona  Pozdrawiam
 Pozdrawiam
 
  












 a wracajac do tematu to moze aparat zaplonowy trafilo, a konkretnie cewke... Jak jest zimny to zapali a jak cieply to juz nie chce... Sprawdz czy masz iskre na swiecach a co do braku paliwa w przewodach to pierwsze wymien filtr paliwa, u mnie od nowosci nie byl wymieniany i od razu inaczej auto jezdzilo po wymianie, jezeli tez pompe masz na bank sprawna to mozliwe tak jak krzys pisze ze cos z tym wstrzasowym sie podzialo i nie kontaktuje i raz odcina a raz nie... A co do kontrolki to normalne ze ci sie swieci tyle ze na zaplonie, bo pozniej powinna zgasnac, mozesz tez mu bledy sprawdzic, moze cos pokaze...
 a wracajac do tematu to moze aparat zaplonowy trafilo, a konkretnie cewke... Jak jest zimny to zapali a jak cieply to juz nie chce... Sprawdz czy masz iskre na swiecach a co do braku paliwa w przewodach to pierwsze wymien filtr paliwa, u mnie od nowosci nie byl wymieniany i od razu inaczej auto jezdzilo po wymianie, jezeli tez pompe masz na bank sprawna to mozliwe tak jak krzys pisze ze cos z tym wstrzasowym sie podzialo i nie kontaktuje i raz odcina a raz nie... A co do kontrolki to normalne ze ci sie swieci tyle ze na zaplonie, bo pozniej powinna zgasnac, mozesz tez mu bledy sprawdzic, moze cos pokaze... 
  
 
 
 
 '89
'89 





