Falowanie wolnych obrotów
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
Bardzo możliwejagger pisze:ok dzieki sprawdze jutro,brakuje mi tez jednej klamry przy zamknieciu boxu filtra powietrza????moze to to??
Jak nie możesz czegoś znaleźć, to pisz, a to że ktoś tam walnie tekst "użyj opcji szukaj" nie bierz aż tak dosadnie. No chyba że problem jest naprawde błachy, ale od tego mamy móżdźki żeby rozgraniczać problemy błache i możliwe że omawiane od problemów ważnych. Za nim masz założyć temat albo spytać, poszukaj to nic nie kosztuje.Wito pisze:ja też dziękuję !! w sumie bałem sie zapytać bo bym dostał odpowiedz Użyj opcji Szukaj(w której nic konkretnego nie mogłem znaleźć) ale znalażł sie ktoś szlachetny "SQAD" HIPHIP HURA nara chłopaki do następnej ustaerki czyli za 2,5 godziny hahaha
max Wito już sprawdzał, nie wiem jak jagger, ale wypadało by to też zobaczyćmax pisze:Sprawdż poziom płynu chłodniczego ja miałem juz kilka lat tenu ten sam problem obrtoty wariowały ja też myslałem że jakis regulator a przyczyna była banalna nie miałem w układzie wystarczajaco płynu chłodniczego.
Wito pisze:(...)płynu chłodzącego też nalałem!
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
nie wiem jak w 2,0 ale w 2,5 trzeba odetkać korek (zatyczkę, zakrętkę) która jest najbliżej silnika, zaraz obok bagnetu do sprawdzania poziomu oleju i tam zapuścić oko czy płyn widać. jak nie widać - dolać. nie sugerujcie się wogóle zbiorniczkiem między akumulatorem a błotnikiem - tam się zbiera nadmiar płynu więc może być nawet pusty, chociaż lepiej żeby nie był
pozdro
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
płyn powinien wypełniać całkowicie obwód. W przypadku nieszczelności gorące powietrze zbiera się na wylocie z silnika i tworzy wsoistą poduszkę powietrzną, która wypycha płyn w kieruku zbiornika chłodnicy. Na zimnym silniku trzebo odkręcić oba korki i dolać płynu do pełna.
Druga sprawa. brak klamry na obudowie filtra nie ma znacznia. Przepływomierz jest na wylocie z obudowy filtra. Nieszczelności szuka się pomiędzu przepływomierzem a przepustnicą.
Trzecia sprawa - meritum. Falujące obroty raczej nie są zwizane z wodą ani z bocznym powietrzem. I rzeczywiście Wito - dostałbyś odpowiedż użyj opcji szukaj - gdyż jak wpiszesz falujące obroty to trafisz na np. moje posty z czego to wynika i co trzeba robić. A trzeba wyregulować obroty minimalne Być może przeczyścić obwód autossania? Lubi się zapieprzać nalotami oleju...
Lewe powietrze powoduje nieznaczne podniesienie obrotów minimalnych i efekt zdychania po naciśnięciu pedała gazu.
Druga sprawa. brak klamry na obudowie filtra nie ma znacznia. Przepływomierz jest na wylocie z obudowy filtra. Nieszczelności szuka się pomiędzu przepływomierzem a przepustnicą.
Trzecia sprawa - meritum. Falujące obroty raczej nie są zwizane z wodą ani z bocznym powietrzem. I rzeczywiście Wito - dostałbyś odpowiedż użyj opcji szukaj - gdyż jak wpiszesz falujące obroty to trafisz na np. moje posty z czego to wynika i co trzeba robić. A trzeba wyregulować obroty minimalne Być może przeczyścić obwód autossania? Lubi się zapieprzać nalotami oleju...
Lewe powietrze powoduje nieznaczne podniesienie obrotów minimalnych i efekt zdychania po naciśnięciu pedała gazu.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
WitaM JA MAM TEN SAM PROBLEM
Obroty mi faluja od 600 obrotów do 1000 tak sakacze wskazówka DRAZNI mnie to strasznie !!!
jak to wyregulować jak przeczyscic te ssanie czy jak jest wszytko wporzatku tez tak sie dzieje cz obroty na wolnych sa stałę ??
pomocy HELP me !!!
jak to wyregulować jak przeczyscic te ssanie czy jak jest wszytko wporzatku tez tak sie dzieje cz obroty na wolnych sa stałę ??
pomocy HELP me !!!
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Re: WitaM JA MAM TEN SAM PROBLEM
Mnie też coś drażni. Zgadnij cothebestcars pisze:DRAZNI mnie to strasznie !!!
Jest bardzo daleko od w porządku.thebestcars pisze:jest wszytko wporzatku
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
:]
"efekt zdychania po naciśnięciu pedała gazu"
z takim efektem mamy tez do czynienia jesli przeplywomierz jest lekko zapylony. Elektrody ktore tam sie znajduja mierza ile powietrza przeplywa poprzez niego rozgrzewajac jedna z elektrod do wzorca (drugiej). W momencie jak mamy nieszczelnosci na przednim odcinku dolotu (brak klamry) whatever... to zanieczyszczenia osadzaja sie na elektrodach i wtedy sa przekazywane bledne dane o ilosci przeplywajacego powietrza - co za tym idzie komputer mysli ze ma za duzo powietrza a znikome ilosci benzyny i wtedy wlasnie jest efekt zdychania czyli w identycznej sytuacji jak by nam brakowalo benzyny w baku i by zdychal. Ja tak mialem ostatnio ze daje mu obroty a on w dol zamiast do gory - milo nie...? na gazie ok a na benzine lipa sos. Trzeba wtedy wykrecic dwie srobki w przeplywomierzu od gory i wyciagnac go - potraktowac sprezonym powietrzem tylko nie za mocno... i dziala jak nowka. Wiecie co by powiedzieli w zwyklym warsztacie?
przeplywomierz do wymiany ( i to pewnie po 2tyg dochodzenia co...) a uzywka to jakies 300zl - bez gwarancji calkowitej sprawnosci. Pozdro
z takim efektem mamy tez do czynienia jesli przeplywomierz jest lekko zapylony. Elektrody ktore tam sie znajduja mierza ile powietrza przeplywa poprzez niego rozgrzewajac jedna z elektrod do wzorca (drugiej). W momencie jak mamy nieszczelnosci na przednim odcinku dolotu (brak klamry) whatever... to zanieczyszczenia osadzaja sie na elektrodach i wtedy sa przekazywane bledne dane o ilosci przeplywajacego powietrza - co za tym idzie komputer mysli ze ma za duzo powietrza a znikome ilosci benzyny i wtedy wlasnie jest efekt zdychania czyli w identycznej sytuacji jak by nam brakowalo benzyny w baku i by zdychal. Ja tak mialem ostatnio ze daje mu obroty a on w dol zamiast do gory - milo nie...? na gazie ok a na benzine lipa sos. Trzeba wtedy wykrecic dwie srobki w przeplywomierzu od gory i wyciagnac go - potraktowac sprezonym powietrzem tylko nie za mocno... i dziala jak nowka. Wiecie co by powiedzieli w zwyklym warsztacie?
przeplywomierz do wymiany ( i to pewnie po 2tyg dochodzenia co...) a uzywka to jakies 300zl - bez gwarancji calkowitej sprawnosci. Pozdro
/Roofio Probe II 1995 USA
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
problemik!!!!!!!!
Witam - zakupiłem probasa 2.0 16V i mam mały problem z obrotami - na wolnych obrotach zachowuje się tak jakby miał zaraz zgasnąć - fakt jest taki, że ma tylko (tak na oko 500, 600 obrotów) - poradźcie co powinienem zrobić i czy samemu coś zdziałam i jeszcze jedno może ktos wie jaki jest kod (jakiś uniwersalny) do oryginalnego radia fordowskiego bo coś wcisnąłem i teraz mam wprowadzić kod a nie znam i radio kaput
Pozdrowionka
Pozdrowionka
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Ciepły silnik - odpalam.
750 obrotów na jałowym.
Przejadę 100 metrów - sprzęgło - obroty stoją i nie spadną poniżej 1100.
Jak szybko zgaszę i od razu odpalę auto to łapie ładne 750 obrotów.
Mam dobre obroty do póki nie ruszę i nie przejadę się kawałek. Co do cholery?
Sprawdzałem płyn w chłodnicy - jest dużo w każdym zbiorniku. Śrubka na przepustce - okay (bo trzyma 750 po odpaleniu).
Lewe powietrze? Obroty nie falują... tylko spaść po ruszeniu później nie chcą
Pzdr.
Ciepły silnik - odpalam.
750 obrotów na jałowym.
Przejadę 100 metrów - sprzęgło - obroty stoją i nie spadną poniżej 1100.
Jak szybko zgaszę i od razu odpalę auto to łapie ładne 750 obrotów.
Mam dobre obroty do póki nie ruszę i nie przejadę się kawałek. Co do cholery?
Sprawdzałem płyn w chłodnicy - jest dużo w każdym zbiorniku. Śrubka na przepustce - okay (bo trzyma 750 po odpaleniu).
Lewe powietrze? Obroty nie falują... tylko spaść po ruszeniu później nie chcą
Pzdr.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa