Falowanie wolnych obrotów

Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

moze kupimy sobie calibry hehehehhe
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Gość

Post autor: Gość »

Przejżyjcie swoje doloty powietrz dokładnie w poszukiwaniu najmniejszej szparki, może dostaje się gdzieś powietrze bokowcem. Zimne powietrze jest fajne ale jeśli nie dostaje się gdzieś bokiem.
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

gdzie sugerujesz??gdzie sa mozliwosci dostania sie zbednego powietrza?
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Gość

Post autor: Gość »

Sprawdź na odcinku od filtra powietrza do kolektora ssącego, każdy cybant, każde zagjęcie, w najbardziej błchym miejscu może być nieszczelność
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

ok dzieki sprawdze jutro,brakuje mi tez jednej klamry przy zamknieciu boxu filtra powietrza????moze to to??
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

ja też dziękuję !! w sumie bałem sie zapytać bo bym dostał odpowiedz Użyj opcji Szukaj(w której nic konkretnego nie mogłem znaleźć) ale znalażł sie ktoś szlachetny "SQAD" HIPHIP HURA nara chłopaki do następnej ustaerki czyli za 2,5 godziny hahaha
2.0 16v 1993r
USA
Gość

Post autor: Gość »

jagger pisze:ok dzieki sprawdze jutro,brakuje mi tez jednej klamry przy zamknieciu boxu filtra powietrza????moze to to??
Bardzo możliwe
Wito pisze:ja też dziękuję !! w sumie bałem sie zapytać bo bym dostał odpowiedz Użyj opcji Szukaj(w której nic konkretnego nie mogłem znaleźć) ale znalażł sie ktoś szlachetny "SQAD" HIPHIP HURA nara chłopaki do następnej ustaerki czyli za 2,5 godziny hahaha
Jak nie możesz czegoś znaleźć, to pisz, a to że ktoś tam walnie tekst "użyj opcji szukaj" nie bierz aż tak dosadnie. No chyba że problem jest naprawde błachy, ale od tego mamy móżdźki żeby rozgraniczać problemy błache i możliwe że omawiane od problemów ważnych. Za nim masz założyć temat albo spytać, poszukaj to nic nie kosztuje.
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: max »

Sprawdż poziom płynu chłodniczego ja miałem juz kilka lat tenu ten sam problem obrtoty wariowały ja też myslałem że jakis regulator a przyczyna była banalna nie miałem w układzie wystarczajaco płynu chłodniczego.
Gość

Post autor: Gość »

max pisze:Sprawdż poziom płynu chłodniczego ja miałem juz kilka lat tenu ten sam problem obrtoty wariowały ja też myslałem że jakis regulator a przyczyna była banalna nie miałem w układzie wystarczajaco płynu chłodniczego.
max Wito już sprawdzał, nie wiem jak jagger, ale wypadało by to też zobaczyć
Wito pisze:(...)płynu chłodzącego też nalałem!
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

Hmm może nalałem za mało tego płynu właściwie ile trzeba wlać?? czy sugierować sie tą miarka czy może macie jakiś inny wyznacznik? dzięki
2.0 16v 1993r
USA
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

nie wiem jak w 2,0 ale w 2,5 trzeba odetkać korek (zatyczkę, zakrętkę) która jest najbliżej silnika, zaraz obok bagnetu do sprawdzania poziomu oleju i tam zapuścić oko czy płyn widać. jak nie widać - dolać. nie sugerujcie się wogóle zbiorniczkiem między akumulatorem a błotnikiem - tam się zbiera nadmiar płynu więc może być nawet pusty, chociaż lepiej żeby nie był :wink:

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

płyn powinien wypełniać całkowicie obwód. W przypadku nieszczelności gorące powietrze zbiera się na wylocie z silnika i tworzy wsoistą poduszkę powietrzną, która wypycha płyn w kieruku zbiornika chłodnicy. Na zimnym silniku trzebo odkręcić oba korki i dolać płynu do pełna.

Druga sprawa. brak klamry na obudowie filtra nie ma znacznia. Przepływomierz jest na wylocie z obudowy filtra. Nieszczelności szuka się pomiędzu przepływomierzem a przepustnicą.

Trzecia sprawa - meritum. Falujące obroty raczej nie są zwizane z wodą ani z bocznym powietrzem. I rzeczywiście Wito - dostałbyś odpowiedż użyj opcji szukaj - gdyż jak wpiszesz falujące obroty to trafisz na np. moje posty z czego to wynika i co trzeba robić. A trzeba wyregulować obroty minimalne :P Być może przeczyścić obwód autossania? Lubi się zapieprzać nalotami oleju...

Lewe powietrze powoduje nieznaczne podniesienie obrotów minimalnych i efekt zdychania po naciśnięciu pedała gazu.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

Dzięki MiH tak mi coś to autossanie podpada raz jest dobrze a raz źle myśle że sie troche syfu tam zebrało jeszcze raz dzięki!
2.0 16v 1993r
USA
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

sorry ,ale gdzie miesci sie to auto ssanie? i jak sie czysci przeplywomierz
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
thebestcars
Posty: 227
Rejestracja: 2004-11-29 20:15
Galeria: viewtopic.php?t=6093
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

WitaM JA MAM TEN SAM PROBLEM

Post autor: thebestcars »

Obroty mi faluja od 600 obrotów do 1000 tak sakacze wskazówka DRAZNI mnie to strasznie !!!

jak to wyregulować jak przeczyscic te ssanie czy jak jest wszytko wporzatku tez tak sie dzieje cz obroty na wolnych sa stałę ??

pomocy HELP me !!!
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!! :)
Obrazek
:)
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Re: WitaM JA MAM TEN SAM PROBLEM

Post autor: Sh(.)(.)ters »

thebestcars pisze:DRAZNI mnie to strasznie !!!
Mnie też coś drażni. Zgadnij co :?:
thebestcars pisze:jest wszytko wporzatku
Jest bardzo daleko od w porządku.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
roofio
Posty: 102
Rejestracja: 2004-07-06 03:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

:]

Post autor: roofio »

"efekt zdychania po naciśnięciu pedała gazu"

z takim efektem mamy tez do czynienia jesli przeplywomierz jest lekko zapylony. Elektrody ktore tam sie znajduja mierza ile powietrza przeplywa poprzez niego rozgrzewajac jedna z elektrod do wzorca (drugiej). W momencie jak mamy nieszczelnosci na przednim odcinku dolotu (brak klamry) whatever... to zanieczyszczenia osadzaja sie na elektrodach i wtedy sa przekazywane bledne dane o ilosci przeplywajacego powietrza - co za tym idzie komputer mysli ze ma za duzo powietrza a znikome ilosci benzyny i wtedy wlasnie jest efekt zdychania czyli w identycznej sytuacji jak by nam brakowalo benzyny w baku i by zdychal. Ja tak mialem ostatnio ze daje mu obroty a on w dol zamiast do gory - milo nie...? na gazie ok a na benzine lipa sos. Trzeba wtedy wykrecic dwie srobki w przeplywomierzu od gory i wyciagnac go - potraktowac sprezonym powietrzem tylko nie za mocno... i dziala jak nowka. Wiecie co by powiedzieli w zwyklym warsztacie?
przeplywomierz do wymiany ( i to pewnie po 2tyg dochodzenia co...) a uzywka to jakies 300zl - bez gwarancji calkowitej sprawnosci. Pozdro
/Roofio Probe II 1995 USA
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

ShOOters jaki ty się teraz agresywny w ostatnim czasie zrobiłeś :):):)
Moze jakieś problemy z dziewczyna i musisz odreagować :lol: :lol: :lol:
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

ok dzieki.sprobuje tak
pozdro
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

problemik!!!!!!!!

Post autor: el_talerzos »

Witam - zakupiłem probasa 2.0 16V i mam mały problem z obrotami - na wolnych obrotach zachowuje się tak jakby miał zaraz zgasnąć - fakt jest taki, że ma tylko (tak na oko 500, 600 obrotów) - poradźcie co powinienem zrobić i czy samemu coś zdziałam i jeszcze jedno może ktos wie jaki jest kod (jakiś uniwersalny) do oryginalnego radia fordowskiego bo coś wcisnąłem i teraz mam wprowadzić kod a nie znam i radio kaput :evil:

Pozdrowionka
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Gdzieś w strefie zrzutu jest generator kodów do radia. Zresztą użyj opcji szukaj. Możesz też jej użyć w drugiej sprawie - szukaj falujące obroty. Jest to wina brudnego przepływomierza lub silnika krokowego. Powodzenia.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Cześć el_talerzos !
W sprawie radia próbowałeś u źródeł ??? :arrow: Gonera ew. Mieszek ??? - To oczywiście jeśli masz radio legal a generator kodów by nie zadziałał ... Nara
Damian
Posty: 58
Rejestracja: 2004-09-18 15:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Damian »

Witam.

Jeżeli wolne obroty Ci nie falują tylko są za niskie przy przepustnicy znajdziesz małą śrubkę na płaski śrubokręt i ustaw około 750 RPM..

Pozdrawiam
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ciepły silnik - odpalam.

750 obrotów na jałowym.

Przejadę 100 metrów - sprzęgło - obroty stoją i nie spadną poniżej 1100.
Jak szybko zgaszę i od razu odpalę auto to łapie ładne 750 obrotów.

Mam dobre obroty do póki nie ruszę i nie przejadę się kawałek. Co do cholery? :twisted:

Sprawdzałem płyn w chłodnicy - jest dużo w każdym zbiorniku. Śrubka na przepustce - okay (bo trzyma 750 po odpaleniu).

Lewe powietrze? Obroty nie falują... tylko spaść po ruszeniu później nie chcą :)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10623
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

A jak przejedziesz sie i masz 1100 to sprobuj stac chwile nie naciskajac niczego, nie krecac etc. jak jade w korkach to mam tak ze stane, 1100-1200, przestane dotykac czegokolwiek i po kilku sekundach spadaja na jakies 800.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”