Strona 3 z 16
: 2005-03-03 15:46
autor: jagger
moze kupimy sobie calibry hehehehhe
: 2005-03-03 16:15
autor: Gość
Przejżyjcie swoje doloty powietrz dokładnie w poszukiwaniu najmniejszej szparki, może dostaje się gdzieś powietrze bokowcem. Zimne powietrze jest fajne ale jeśli nie dostaje się gdzieś bokiem.
: 2005-03-03 16:23
autor: jagger
gdzie sugerujesz??gdzie sa mozliwosci dostania sie zbednego powietrza?
: 2005-03-03 16:32
autor: Gość
Sprawdź na odcinku od filtra powietrza do kolektora ssącego, każdy cybant, każde zagjęcie, w najbardziej błchym miejscu może być nieszczelność
: 2005-03-03 16:34
autor: jagger
ok dzieki sprawdze jutro,brakuje mi tez jednej klamry przy zamknieciu boxu filtra powietrza????moze to to??
: 2005-03-03 16:44
autor: Wito
ja też dziękuję !! w sumie bałem sie zapytać bo bym dostał odpowiedz Użyj opcji Szukaj(w której nic konkretnego nie mogłem znaleźć) ale znalażł sie ktoś szlachetny "SQAD" HIPHIP HURA nara chłopaki do następnej ustaerki czyli za 2,5 godziny hahaha
: 2005-03-03 19:13
autor: Gość
jagger pisze:ok dzieki sprawdze jutro,brakuje mi tez jednej klamry przy zamknieciu boxu filtra powietrza????moze to to??
Bardzo możliwe
Wito pisze:ja też dziękuję !! w sumie bałem sie zapytać bo bym dostał odpowiedz Użyj opcji Szukaj(w której nic konkretnego nie mogłem znaleźć) ale znalażł sie ktoś szlachetny "SQAD" HIPHIP HURA nara chłopaki do następnej ustaerki czyli za 2,5 godziny hahaha
Jak nie możesz czegoś znaleźć, to pisz, a to że ktoś tam walnie tekst "użyj opcji szukaj" nie bierz aż tak dosadnie. No chyba że problem jest naprawde błachy, ale od tego mamy móżdźki żeby rozgraniczać problemy błache i możliwe że omawiane od problemów ważnych. Za nim masz założyć temat albo spytać, poszukaj to nic nie kosztuje.
: 2005-03-03 20:22
autor: max
Sprawdż poziom płynu chłodniczego ja miałem juz kilka lat tenu ten sam problem obrtoty wariowały ja też myslałem że jakis regulator a przyczyna była banalna nie miałem w układzie wystarczajaco płynu chłodniczego.
: 2005-03-03 21:11
autor: Gość
max pisze:Sprawdż poziom płynu chłodniczego ja miałem juz kilka lat tenu ten sam problem obrtoty wariowały ja też myslałem że jakis regulator a przyczyna była banalna nie miałem w układzie wystarczajaco płynu chłodniczego.
max Wito już sprawdzał, nie wiem jak jagger, ale wypadało by to też zobaczyć
Wito pisze:(...)płynu chłodzącego też nalałem!
: 2005-03-04 00:00
autor: Wito
Hmm może nalałem za mało tego płynu właściwie ile trzeba wlać?? czy sugierować sie tą miarka czy może macie jakiś inny wyznacznik? dzięki
: 2005-03-04 00:26
autor: P.I.M.P.O.
nie wiem jak w 2,0 ale w 2,5 trzeba odetkać korek (zatyczkę, zakrętkę) która jest najbliżej silnika, zaraz obok bagnetu do sprawdzania poziomu oleju i tam zapuścić oko czy płyn widać. jak nie widać - dolać. nie sugerujcie się wogóle zbiorniczkiem między akumulatorem a błotnikiem - tam się zbiera nadmiar płynu więc może być nawet pusty, chociaż lepiej żeby nie był
pozdro
: 2005-03-04 01:35
autor: MiH
płyn powinien wypełniać całkowicie obwód. W przypadku nieszczelności gorące powietrze zbiera się na wylocie z silnika i tworzy wsoistą poduszkę powietrzną, która wypycha płyn w kieruku zbiornika chłodnicy. Na zimnym silniku trzebo odkręcić oba korki i dolać płynu do pełna.
Druga sprawa. brak klamry na obudowie filtra nie ma znacznia. Przepływomierz jest na wylocie z obudowy filtra. Nieszczelności szuka się pomiędzu przepływomierzem a przepustnicą.
Trzecia sprawa - meritum. Falujące obroty raczej nie są zwizane z wodą ani z bocznym powietrzem. I rzeczywiście Wito - dostałbyś odpowiedż użyj opcji szukaj - gdyż jak wpiszesz falujące obroty to trafisz na np. moje posty z czego to wynika i co trzeba robić. A trzeba wyregulować obroty minimalne

Być może przeczyścić obwód autossania? Lubi się zapieprzać nalotami oleju...
Lewe powietrze powoduje nieznaczne podniesienie obrotów minimalnych i efekt zdychania po naciśnięciu pedała gazu.
: 2005-03-05 12:34
autor: Wito
Dzięki MiH tak mi coś to autossanie podpada raz jest dobrze a raz źle myśle że sie troche syfu tam zebrało jeszcze raz dzięki!
: 2005-03-06 01:36
autor: jagger
sorry ,ale gdzie miesci sie to auto ssanie? i jak sie czysci przeplywomierz
WitaM JA MAM TEN SAM PROBLEM
: 2005-03-06 14:30
autor: thebestcars
Obroty mi faluja od 600 obrotów do 1000 tak sakacze wskazówka DRAZNI mnie to strasznie !!!
jak to wyregulować jak przeczyscic te ssanie czy jak jest wszytko wporzatku tez tak sie dzieje cz obroty na wolnych sa stałę ??
pomocy HELP me !!!
Re: WitaM JA MAM TEN SAM PROBLEM
: 2005-03-06 23:10
autor: Sh(.)(.)ters
thebestcars pisze:DRAZNI mnie to strasznie !!!
Mnie też coś
drażni. Zgadnij co
thebestcars pisze:jest wszytko wporzatku
Jest bardzo daleko od
w porządku.
:]
: 2005-03-09 02:20
autor: roofio
"efekt zdychania po naciśnięciu pedała gazu"
z takim efektem mamy tez do czynienia jesli przeplywomierz jest lekko zapylony. Elektrody ktore tam sie znajduja mierza ile powietrza przeplywa poprzez niego rozgrzewajac jedna z elektrod do wzorca (drugiej). W momencie jak mamy nieszczelnosci na przednim odcinku dolotu (brak klamry) whatever... to zanieczyszczenia osadzaja sie na elektrodach i wtedy sa przekazywane bledne dane o ilosci przeplywajacego powietrza - co za tym idzie komputer mysli ze ma za duzo powietrza a znikome ilosci benzyny i wtedy wlasnie jest efekt zdychania czyli w identycznej sytuacji jak by nam brakowalo benzyny w baku i by zdychal. Ja tak mialem ostatnio ze daje mu obroty a on w dol zamiast do gory - milo nie...? na gazie ok a na benzine lipa sos. Trzeba wtedy wykrecic dwie srobki w przeplywomierzu od gory i wyciagnac go - potraktowac sprezonym powietrzem tylko nie za mocno... i dziala jak nowka. Wiecie co by powiedzieli w zwyklym warsztacie?
przeplywomierz do wymiany ( i to pewnie po 2tyg dochodzenia co...) a uzywka to jakies 300zl - bez gwarancji calkowitej sprawnosci. Pozdro
: 2005-03-09 09:04
autor: Qki G
ShOOters jaki ty się teraz agresywny w ostatnim czasie zrobiłeś

:):)
Moze jakieś problemy z dziewczyna i musisz odreagować

: 2005-03-09 09:24
autor: jagger
ok dzieki.sprobuje tak
pozdro
problemik!!!!!!!!
: 2005-08-13 18:01
autor: el_talerzos
Witam - zakupiłem probasa 2.0 16V i mam mały problem z obrotami - na wolnych obrotach zachowuje się tak jakby miał zaraz zgasnąć - fakt jest taki, że ma tylko (tak na oko 500, 600 obrotów) - poradźcie co powinienem zrobić i czy samemu coś zdziałam i jeszcze jedno może ktos wie jaki jest kod (jakiś uniwersalny) do oryginalnego radia fordowskiego bo coś wcisnąłem i teraz mam wprowadzić kod a nie znam i radio kaput
Pozdrowionka
: 2005-08-13 18:51
autor: Basf_Wrocław
Gdzieś w strefie zrzutu jest generator kodów do radia. Zresztą użyj opcji szukaj. Możesz też jej użyć w drugiej sprawie - szukaj falujące obroty. Jest to wina brudnego przepływomierza lub silnika krokowego. Powodzenia.
: 2005-08-14 20:30
autor: Tomasz S
Cześć el_talerzos !
W sprawie radia próbowałeś u źródeł ???

Gonera ew. Mieszek ??? - To oczywiście jeśli masz radio legal a generator kodów by nie zadziałał ... Nara
: 2005-08-15 11:17
autor: Damian
Witam.
Jeżeli wolne obroty Ci nie falują tylko są za niskie przy przepustnicy znajdziesz małą śrubkę na płaski śrubokręt i ustaw około 750 RPM..
Pozdrawiam
: 2007-01-22 15:37
autor: RX
Witam,
Ciepły silnik - odpalam.
750 obrotów na jałowym.
Przejadę 100 metrów - sprzęgło - obroty stoją i nie spadną poniżej 1100.
Jak szybko zgaszę i od razu odpalę auto to łapie ładne 750 obrotów.
Mam dobre obroty do póki nie ruszę i nie przejadę się kawałek. Co do cholery?
Sprawdzałem płyn w chłodnicy - jest dużo w każdym zbiorniku. Śrubka na przepustce - okay (bo trzyma 750 po odpaleniu).
Lewe powietrze? Obroty nie falują... tylko spaść po ruszeniu później nie chcą
Pzdr.
: 2007-01-22 16:42
autor: Kocureq
A jak przejedziesz sie i masz 1100 to sprobuj stac chwile nie naciskajac niczego, nie krecac etc. jak jade w korkach to mam tak ze stane, 1100-1200, przestane dotykac czegokolwiek i po kilku sekundach spadaja na jakies 800.