Re: ET przy felgach
: 2009-09-03 10:15
				
				Wzrost masy nieresorowanej to coś złego? 
			

 Tyle tylko że na zakrętach masa się nie liczy bo koła są na jezdni i amortyzatory nie muszą nic tam stabilizować.
 Tyle tylko że na zakrętach masa się nie liczy bo koła są na jezdni i amortyzatory nie muszą nic tam stabilizować.
Pewnie już masz te pierścienie, ale jak by kto na przyszłość szukał to ja zamawiałem akurat takie same jak kolega poszukiwał: 59,6 tylko koniecznie 70,2 (wziełem 70,1 i troche za dużo luzu jest) ze stali. To było do Azev'ów 7,5x16".fazario pisze:No i znów jest kłopot...póki co to nie znam dokładnie wymiarów. Mam problem z dobraniem odpowiednich pierścieni centrujących.
Wczoraj pisałem że wg mojego pomiaru piasta w Igen GT z 1992 ma 59,6 mm.
Lecz na żadnej ofercie na allegro nie ma takiego rozmiaru. Są np 72,6 na 60,1 (takie mam ale jest mały luz) i są 72,6 na 59,1 i mniejsze.
Ten 59,1 jest najbardziej zbliżony do potrzebnego rozmiaru.
Czy ktoś jeździ z tymi pierścieniami i jeśli tak to jaki rozmiar u Was pasuje?
Chodzi oczywiście o IGen GT z 1992
z tworzywa też zdają egzamin, te pierścienie są tylko po to, żeby w momencie zakładania felgi na piastę równo ją osadzić, jak już tak osadzoną felgę się przykręci śrubami, to trzyma się ona na śrubach, i w tym momencie te pierścienie w niczym nie pomagają... a to, czy są one plastikowe czy aluminiowe, to nie ma znaczenia.joktryb pisze: ze stali.
 Sam pracuje w serwisie oponiarskim i mówi że tylko plastiki zakładają. Dopiero jak sprawdził że akurat takich nie mają i ciężko je dostać to powiedział że w takim wypadku dotoczyć to jedyne rozwiązanie. Szybsze na pewno niż szukać po całej Polsce.
 Sam pracuje w serwisie oponiarskim i mówi że tylko plastiki zakładają. Dopiero jak sprawdził że akurat takich nie mają i ciężko je dostać to powiedział że w takim wypadku dotoczyć to jedyne rozwiązanie. Szybsze na pewno niż szukać po całej Polsce.