Strona 3 z 28

: 2008-09-01 18:17
autor: Dee Jay
Bodzio przebiłeś drzymka pod względem ilości zegarów. :D
I powiem że razem z tymi zegarami fajnie to wygląda a znając ciebie to raczej zbyteczne tam nie jest. :P

: 2008-09-01 19:54
autor: karolo
widok wnetrza jak dla mnie REWELKA :)
ogolnie w auto wlozona masa pracy i gotowki
podziwiam zapał :)

: 2008-09-03 01:57
autor: 2Ya
Bogdan9999 pisze: Wydajność około 320 l/h koszt operacji 200 zł. Co o tym myślicie ? sam osobiście jestem bardzo ciekaw jak to będzie pracowało :) A wy jak tuningujecie uklad paliwowy ?? Pozdrawiam
Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu.
Rozwiązanie ciekawe choć nie wiem czy nie lepiej byłoby "przeciąć "magistrale paliwową np. pod maska i wstawić tam zewnętrznej pompy paliwa ,czyli szeregowo i wtedy nie byłoby korzystniej w takiej konwencji liniowej.

Super autko,szacunek za "robote" :1111_ok:

Pzdr. & c ya..

: 2008-09-03 08:39
autor: Drzymek
2Ya pisze: Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu

Uwierz mi że sprawdza się to bardzo dobrze. Mam ten sam patent u siebie (nota bene zrobiony przez Bogdana) i był testowany ze wskaźnikiem regulatora paliwa w kabinie. ABSOLUTNIE NIE MA ŻADNYCH SPADKÓW na listwie paliwowej przy jeździe, nawet przy ciśnieniu 4-5 bar. W okolicach 5 bar przy zmianie biegu auto mi zgasło (zalało je).

: 2008-09-03 18:16
autor: Bogdan9999
2Ya pisze:
Bogdan9999 pisze: Wydajność około 320 l/h koszt operacji 200 zł. Co o tym myślicie ? sam osobiście jestem bardzo ciekaw jak to będzie pracowało :) A wy jak tuningujecie uklad paliwowy ?? Pozdrawiam
Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu.
Rozwiązanie ciekawe choć nie wiem czy nie lepiej byłoby "przeciąć "magistrale paliwową np. pod maska i wstawić tam zewnętrznej pompy paliwa ,czyli szeregowo i wtedy nie byłoby korzystniej w takiej konwencji liniowej.

Super autko,szacunek za "robote" :1111_ok:

Pzdr. & c ya..
Jak byś znał konstrukcje pomp paliwowych tych co są u nas w probkach to byś wiedział że szeregowo nie da rady ich podpiąć. A za ocenę wam dziękuje. Choć szykuje mi sie kolejne rozbieranie silnika, a wszystko przez małe niedopatrzenie a moze zlekceważenie problemu. Ale cóż za błędy człowiek płaci :( Pozdrawiam

: 2008-09-03 22:24
autor: 2Ya
Drzymek pisze:
2Ya pisze: Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu

Uwierz mi że sprawdza się to bardzo dobrze. Mam ten sam patent u siebie (nota bene zrobiony przez Bogdana) i był testowany ze wskaźnikiem regulatora paliwa w kabinie. ABSOLUTNIE NIE MA ŻADNYCH SPADKÓW na listwie paliwowej przy jeździe, nawet przy ciśnieniu 4-5 bar. W okolicach 5 bar przy zmianie biegu auto mi zgasło (zalało je).
no to super ,rozwiałeś moje wątpliwości :wink:


Bogdan9999 pisze:Jak byś znał konstrukcje pomp paliwowych tych co są u nas w probkach to byś wiedział że szeregowo nie da rady ich podpiąć.
a gdzie ja napisałem,żeby te pompy "wewnętrzne" spiąć szeregowo :roll: ;)

Są różne konstrukcje i to nawet fabryczne,np: pompa wewnętrzna + pompa zewnętrzna lub 2 zewnętrzne łączone szeregowo itp.
A jeśli twoje rozwiązanie daje taki efekt jak pisze Drzymek to super i gratuluje :D

Pzdr. & c ya..

: 2008-09-24 17:18
autor: Bogdan9999
Kiera po odświeżeniu :)
ObrazekObrazek

: 2008-09-24 23:30
autor: wojtas89
:shock: wygląda rewelacyjnie, jak zamontujesz ją w Probku to koniecznie zrób zdjęcie :!:

: 2008-09-25 08:30
autor: Drzymek
No wygląda bardzo ciekawie, ale ma jedną wadę - wciąż jest duża.

: 2008-09-25 11:03
autor: wargawiesiek
jest ok. co oryginał to oryginał. fajnie ci wyszła. pozdro

: 2008-09-25 21:47
autor: Bogdan9999
Drzymku nie chcę tej ala sportowej i tak ja mówi przedmowca oryginał o oryginał ;)

: 2008-09-25 22:32
autor: Bendek
kierownica bardzo ładnie teraz wygląda...tak samo jak lampy i reszta probka ;)

: 2008-09-25 22:49
autor: Bogdan9999
Niedługo pojawią się fotki całego auta to zobaczycie :wink:

: 2008-09-25 23:04
autor: Sqad
Bogdan9999 pisze:Drzymku nie chcę tej ala sportowej i tak ja mówi przedmowca oryginał o oryginał ;)
Tylko jest wielka jak w tirze :P

: 2008-09-26 14:12
autor: mardan_pl
piekna bestia nic dodac nic ując

Re: Bogdan9999

: 2008-10-04 23:37
autor: Bogdan9999
Następna mała przeróbka :) Wydech od dawna chciałem przerobić ale wiele rzeczy mi to uniemożliwiało.
Najpierw opracowałem plan jak mój wydech ma wyglądać i stanęło na przelot 2.5 cala z dwoma przelotowymi tłumikami, nie lubię gdy jest zbyt głośno. Zakończony 2 końcówkami po 2 stronach auta. Co do kształtu końcówek wypadło na BUZZER ZZ250XL+XR będą wkomponowane w zderzak :) Kształt całego wydechu jeśli patrzymy od spodu ma wyglądać mniej więcej tak:
ObrazekObrazek

Ale aby tak można było zrobić trzeba wprowadzić parę zmian w podwoziu prace rozpoczęte :)
A to fotki z postępu prac. :)

ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Re: Bogdan9999

: 2008-10-05 00:13
autor: Kocureq
Zaraz, jak to było...

Wyciąłeś podłogę bagażnika? A gdzie sztywność nadwozia?!

Re: Bogdan9999

: 2008-10-05 01:02
autor: Bogdan9999
O to sie nie przejmuj będzie mocniejsze niż seryjnie ;) Choć trochę cięższe :twisted:

Re: Bogdan9999

: 2008-10-05 18:17
autor: fireman
Muszę przyznać że kawał dobrej robotki, może podeśle Ci mój silniczek..

Re: Bogdan9999

: 2008-10-06 00:07
autor: Bogdan9999
Dzieki ;) Co do silniczka nie ma nic przeciwko temu ;)

Następna porcja fotek z postępu prac :)

ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

A to fotka któta jakoś mi sie spoobała :)
ObrazekObrazek


Dziś skończyłem przerabiać rurki wlewowe i przelewowe paliwa z odpowietrzeniem baku. Na fotkach są już zamontowane i zakonserwowane podkładem akrylowym i barankiem do konserwacji podwozi. Dziś też przyszła paczuszka z nowym zbiornikiem paliwa. Jutro zajmą sie zrobieniem uchwytów do niego i jak czas pozwoli przespawam mocowanie pomp z seryjnego zbiornika.

ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Re: Bogdan9999

: 2008-10-10 08:37
autor: Drzymek
Chłopie masz zdrowie tak dłubać przy tym aucie...

Ty nim w ogóle coś jeździsz?

Re: Bogdan9999

: 2008-10-10 12:00
autor: Kędziorek
Bodzio, :1111_ok: =D> :1111_ok: =D> :1111_ok: =D> :1111_worthy: :1111_worthy:

Re: Bogdan9999

: 2008-10-13 00:44
autor: Bogdan9999
Witam ponownie :) w weekend skończyłem mój zbiorniczek nowy :) Oto jego fotki, troche było problemów aby wyspawać to szczelnie ale dałem rade. Wszystko zostało spawane drutem kwasowym :) Miałem małe 2 wybuchy tz. jeden mały a drugi troszkę większy :oops: :twisted: Jak wycinałem mocowanie pomp z seryjnego zbiornika. Na fotkach zbiornik jest zapodkładowany ale teraz jest juz zakonserwowany. Zostało mi jeszcze przedłużenie wiązki elektrycznej i przewodów paliwowych i montuje zbiorniczek potem wyspawam wydech i postaram sie wkleić jakiś filmik z dźwiękiem wydechu :)
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Drzymku odpowiedź na twoje pytanie mój probek w odnowie i przebudowie jest juz od prawie 1.5 roku na szczęście ma sie wszystko ku końcowi. Pozdrawiam

Re: Bogdan9999

: 2008-10-13 14:47
autor: davidlive
Bodzio siedzi juz sporo przy swoim probku, ale z tego co wqiem gdyby nie praca i szkoła juz dawno by go ukończył .

Nie cel jest najważniejszy lecz droga do niego .

Super robota kolego gratki za robote , musze kiedyś wpaść oblukać na żywo .

Mam nadzieje że w 200* roku go skończysz.

tylko jedno pytanie mam

Jak juz go ukończysz to co ty będziesz robił???

Re: Bogdan9999

: 2008-10-13 15:36
autor: Bogdan9999
hmm nie wiem może zacznę łowić rybki lub kupie 3000GT VR4 ;)