Strona 3 z 28
: 2008-09-01 18:17
autor: Dee Jay
Bodzio przebiłeś drzymka pod względem ilości zegarów.

I powiem że razem z tymi zegarami fajnie to wygląda a znając ciebie to raczej zbyteczne tam nie jest.

: 2008-09-01 19:54
autor: karolo
widok wnetrza jak dla mnie REWELKA

ogolnie w auto wlozona masa pracy i gotowki
podziwiam zapał

: 2008-09-03 01:57
autor: 2Ya
Bogdan9999 pisze:
Wydajność około 320 l/h koszt operacji 200 zł. Co o tym myślicie ? sam osobiście jestem bardzo ciekaw jak to będzie pracowało

A wy jak tuningujecie uklad paliwowy ?? Pozdrawiam
Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu.
Rozwiązanie ciekawe choć nie wiem czy nie lepiej byłoby "przeciąć "magistrale paliwową np. pod maska i wstawić tam zewnętrznej pompy paliwa ,czyli szeregowo i wtedy nie byłoby korzystniej w takiej konwencji liniowej.
Super autko,szacunek za "robote"
Pzdr. & c ya..
: 2008-09-03 08:39
autor: Drzymek
2Ya pisze:
Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu
Uwierz mi że sprawdza się to bardzo dobrze. Mam ten sam patent u siebie (nota bene zrobiony przez Bogdana) i był testowany ze wskaźnikiem regulatora paliwa w kabinie. ABSOLUTNIE NIE MA ŻADNYCH SPADKÓW na listwie paliwowej przy jeździe, nawet przy ciśnieniu 4-5 bar. W okolicach 5 bar przy zmianie biegu auto mi zgasło (zalało je).
: 2008-09-03 18:16
autor: Bogdan9999
2Ya pisze:Bogdan9999 pisze:
Wydajność około 320 l/h koszt operacji 200 zł. Co o tym myślicie ? sam osobiście jestem bardzo ciekaw jak to będzie pracowało

A wy jak tuningujecie uklad paliwowy ?? Pozdrawiam
Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu.
Rozwiązanie ciekawe choć nie wiem czy nie lepiej byłoby "przeciąć "magistrale paliwową np. pod maska i wstawić tam zewnętrznej pompy paliwa ,czyli szeregowo i wtedy nie byłoby korzystniej w takiej konwencji liniowej.
Super autko,szacunek za "robote"
Pzdr. & c ya..
Jak byś znał konstrukcje pomp paliwowych tych co są u nas w probkach to byś wiedział że szeregowo nie da rady ich podpiąć. A za ocenę wam dziękuje. Choć szykuje mi sie kolejne rozbieranie silnika, a wszystko przez małe niedopatrzenie a moze zlekceważenie problemu. Ale cóż za błędy człowiek płaci

Pozdrawiam
: 2008-09-03 22:24
autor: 2Ya
Drzymek pisze:2Ya pisze:
Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu
Uwierz mi że sprawdza się to bardzo dobrze. Mam ten sam patent u siebie (nota bene zrobiony przez Bogdana) i był testowany ze wskaźnikiem regulatora paliwa w kabinie. ABSOLUTNIE NIE MA ŻADNYCH SPADKÓW na listwie paliwowej przy jeździe, nawet przy ciśnieniu 4-5 bar. W okolicach 5 bar przy zmianie biegu auto mi zgasło (zalało je).
no to super ,rozwiałeś moje wątpliwości
Bogdan9999 pisze:Jak byś znał konstrukcje pomp paliwowych tych co są u nas w probkach to byś wiedział że szeregowo nie da rady ich podpiąć.
a gdzie ja napisałem,żeby te pompy "wewnętrzne" spiąć szeregowo
Są różne konstrukcje i to nawet fabryczne,np: pompa wewnętrzna + pompa zewnętrzna lub 2 zewnętrzne łączone szeregowo itp.
A jeśli twoje rozwiązanie daje taki efekt jak pisze Drzymek to super i gratuluje
Pzdr. & c ya..
: 2008-09-24 17:18
autor: Bogdan9999
: 2008-09-24 23:30
autor: wojtas89

wygląda rewelacyjnie, jak zamontujesz ją w Probku to koniecznie zrób zdjęcie

: 2008-09-25 08:30
autor: Drzymek
No wygląda bardzo ciekawie, ale ma jedną wadę - wciąż jest duża.
: 2008-09-25 11:03
autor: wargawiesiek
jest ok. co oryginał to oryginał. fajnie ci wyszła. pozdro
: 2008-09-25 21:47
autor: Bogdan9999
Drzymku nie chcę tej ala sportowej i tak ja mówi przedmowca oryginał o oryginał

: 2008-09-25 22:32
autor: Bendek
kierownica bardzo ładnie teraz wygląda...tak samo jak lampy i reszta probka

: 2008-09-25 22:49
autor: Bogdan9999
Niedługo pojawią się fotki całego auta to zobaczycie

: 2008-09-25 23:04
autor: Sqad
Bogdan9999 pisze:Drzymku nie chcę tej ala sportowej i tak ja mówi przedmowca oryginał o oryginał

Tylko jest wielka jak w tirze

: 2008-09-26 14:12
autor: mardan_pl
piekna bestia nic dodac nic ując
Re: Bogdan9999
: 2008-10-04 23:37
autor: Bogdan9999
Re: Bogdan9999
: 2008-10-05 00:13
autor: Kocureq
Zaraz, jak to było...
Wyciąłeś podłogę bagażnika? A gdzie sztywność nadwozia?!
Re: Bogdan9999
: 2008-10-05 01:02
autor: Bogdan9999
O to sie nie przejmuj będzie mocniejsze niż seryjnie

Choć trochę cięższe

Re: Bogdan9999
: 2008-10-05 18:17
autor: fireman
Muszę przyznać że kawał dobrej robotki, może podeśle Ci mój silniczek..
Re: Bogdan9999
: 2008-10-06 00:07
autor: Bogdan9999
Re: Bogdan9999
: 2008-10-10 08:37
autor: Drzymek
Chłopie masz zdrowie tak dłubać przy tym aucie...
Ty nim w ogóle coś jeździsz?
Re: Bogdan9999
: 2008-10-10 12:00
autor: Kędziorek
Re: Bogdan9999
: 2008-10-13 00:44
autor: Bogdan9999
Re: Bogdan9999
: 2008-10-13 14:47
autor: davidlive
Bodzio siedzi juz sporo przy swoim probku, ale z tego co wqiem gdyby nie praca i szkoła juz dawno by go ukończył .
Nie cel jest najważniejszy lecz droga do niego .
Super robota kolego gratki za robote , musze kiedyś wpaść oblukać na żywo .
Mam nadzieje że w 200* roku go skończysz.
tylko jedno pytanie mam
Jak juz go ukończysz to co ty będziesz robił???
Re: Bogdan9999
: 2008-10-13 15:36
autor: Bogdan9999
hmm nie wiem może zacznę łowić rybki lub kupie 3000GT VR4
