Strona 26 z 26
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2012-07-09 22:47
autor: waldii
jak dziala normalnie to znaczy,ze moze tez lepiej
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2014-04-12 12:55
autor: batigol67
Ja już sam nie wiem jak to ma być z tymi vrisami bo zrobiłem sobie te diody w środku w kabinie i niby na postoju jest otwarty 1 vris ale jak jade i dam mu nagle pedał w podłoge to 1 vris sie wyłącza.
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2014-04-12 14:32
autor: waldii
czyli dziala kijowo jak w kazdym prawie KLu heh.
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2014-04-12 17:19
autor: batigol67
Tak tylko czemu sie wyłącza po dodaniu gazu.
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2014-04-12 19:14
autor: waldii
Tez tak mialem i to wina ecu.Mialem 5roznych i w kazdym drugi chodzil git a pierwszy cuda na kiju
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2014-04-12 21:47
autor: batigol67
Moim zdaniem to nie wina ecu.jak bede miał czas to rozwiąże ten problem.
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2014-04-13 12:33
autor: waldii
Jak nie wina ecu to czego?Tuska?Akurat jestem elektronikiem i przekukalem temat,nic nie wykombinujesz.
A dwa vrisy razem spiete to tez slabo jedzie.
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2014-04-13 14:36
autor: batigol67
waldii pisze:Jak nie wina ecu to czego?Tuska?Akurat jestem elektronikiem i przekukalem temat,nic nie wykombinujesz.
A dwa vrisy razem spiete to tez slabo jedzie.
Jakbys był elektronikiem to byś naprawił ten bug.

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2014-04-13 18:31
autor: waldii
A myslisz,ze dokumentacja techniczna takich ecu lata sobie po calym necie? Heh
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1
: 2015-03-27 20:03
autor: pawlacz
W moim samochodzie jest VRIS Box. Jednak komputer pokazuje błąd obu VRIS-ów i tylko to. Dodatkowo świeci się check engine gdy jadę dłużej, w trasie, nie zmieniając prędkości; bez względu na to czy jest to 80km/h czy 160km/h, pojawia się check engine. Jednak check engine od razu gaśnie gdy dam gaz na full. Dodatkowo gdy zapala się kontrolka checka i chcę przyśpieszyć, powoli dodając gazu, to czuć jakby zdławienie, brak mocy; ale przechodzi to od razu gdy dam więcej gazu.
Czy to normalne z tym błędem?