Strona 4 z 8
					
				
				: 2008-05-16 15:48
				autor: Sqad
				A za probem się ktoś ogląda?? Po wawie to tyle tego jeździ że co to za różnica czy golf czy probe  

 
			
					
				
				: 2008-05-16 16:01
				autor: Drzymek
				Sorki, zapomniałem że za 2gen nikt się nie ogląda 
 
  
 
			
					
				
				: 2008-05-16 16:10
				autor: stingu
				Sqad pisze:A za probem się ktoś ogląda?? Po wawie to tyle tego jeździ że co to za różnica czy golf czy probe  

 
No nie wiem sqadzik, jak bylem w wawie, to widzialem tylko jedna padakowata Igen i kilka porshe, wiec probas rzadki jest 

 
			
					
				
				: 2008-05-25 22:38
				autor: Kocureq
				Dobra, na zlocie wszyscy widzieli, to mogę wrzucić fotki prawdziwego następcy  
 
 
Dla wyjaśnienia: Golfa nie było, nie ma i nie będzie. Ten fioletowy był pożyczony od kumpla, wyjeżdżał do Londynu na 2 tygodnie to się autem opiekowałem, a ładnie się zbiegło w czasie z zakupem nowego Probka.
VR6 faktycznie jeździ nieźle (6,9 do setki), ale wygląda tragicznie. Drugim autem jakiego zakup rozważałem był Trans Am IV generacji, po lifcie (1998+) z LS1.
 
			
					
				
				: 2008-05-25 22:50
				autor: szpagat
				No bo mnie krew zaleje z zazdrości... skąd ześ go wytrzasnął??? bo ja tyle czasu szukam proba i nic satysfakcjonującego znalezć nie mogę. Sprowadzony czy jak? I za ile? Wygląda też nie najgorzej, trochę pracy i będzie lalunia...
			 
			
					
				
				: 2008-05-25 22:55
				autor: HellHound
				To Klubowy  

  Słabo coś szukałeś, ze go w giełdzie nie zobaczyłeś. Kocie Gratki   

 
			
					
				
				: 2008-05-25 23:02
				autor: Kocureq
				szpagat pisze:No bo mnie krew zaleje z zazdrości... skąd ześ go wytrzasnął??? bo ja tyle czasu szukam proba i nic satysfakcjonującego znalezć nie mogę. Sprowadzony czy jak? I za ile? Wygląda też nie najgorzej, trochę pracy i będzie lalunia...
Jak to skąd? Klubowy, od GTurbo, który to przytachał go do Polski w 2001 roku.
Ile dałem? 
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 890#198890 
 
			
					
				
				: 2008-05-25 23:23
				autor: Pluto
				Gratuluje 

  wyboru
 
			
					
				
				: 2008-05-26 01:18
				autor: 2Ya
				Gratuluje i niech się super spisuje  

 Ładna sztuka z ciekawą historią 
 
 
mały szczegół  
 
 
"2,5 v6 turbo, 1995 rok, wersja kanadyjska. 85 000 km przebiegu"
a czy licznik w tej wersji nie powinien byc w milach i przebieg w milach 
 
  
 
			
					
				
				: 2008-05-26 01:58
				autor: Pluto
				nie powinien
			 
			
					
				
				: 2008-05-26 09:40
				autor: Kocureq
				Wersja USA ma w milach, Kanada w kilometrach. To jest chyba najlepsze połączenie - wygląd USA a liczniki po bożemu.
			 
			
					
				
				: 2008-05-26 12:22
				autor: Drzymek
				Zajefajny Probek. Dobrze wyposażony. Mnóstwo tuningu i ulepszeń. Tylko ten przedni zderzak krzywo poskładany...
Ale bryka I klasa!!! 
 
p.s. ciekawe jak długo wytrzyma silnik...
 
			
					
				
				: 2008-06-01 16:41
				autor: karolo
				autko wypas 

 az sie dziwie ze nie mialem okazji go ujrzec a tak blisko jezdzil 

 
			
					
				
				: 2008-06-01 18:25
				autor: Kocureq
				Raczej więcej stał niż jeździł, GTurbo od 20 lat w Stanach mieszka...
			 
			
					
				
				: 2008-06-01 22:40
				autor: Zolak
				Ale masz skompliowana sekwencje  
 
   
   
 
Nie naprawde fajne auto, ile to ma koni i w jakim czasie robi 100km/h ??  
 
 
Pozdro
 
			
					
				
				: 2008-06-01 22:59
				autor: Sqad
				Wartości bliżej nie określone 

 
			
					
				
				: 2008-06-02 19:55
				autor: Kędziorek
				Kocureq, gratuluję zakupu. Teraz pozostaje go wystroić i fruwać 

 
			
					
				
				: 2008-06-02 21:28
				autor: S_H_A_D_O_W
				Sliczna sztuka i w dodatku biała 

 
			
					
				
				: 2008-06-05 22:58
				autor: karolo
				dokladnie . bialy wyglada super
			 
			
					
				
				: 2008-06-06 03:05
				autor: 2Ya
				kocureq pisze:Wersja USA ma w milach, Kanada w kilometrach. To jest chyba najlepsze połączenie - wygląd USA a liczniki po bożemu.
nadal nie jestem przekonany co do tych km/h w tej wersji  
 
   
 
a tak poza tym z ciekawości jak tym autem po tych modach jeździ się po zatłoczonej wawie itd.? jak się ogółem to wszystko sprawuje w codziennej eksploatacji i jakie z ciekawości masz spalanie ..
Pzdr. & c ya.
 
			
					
				
				: 2008-06-06 09:36
				autor: Kocureq
				Spalanie... hm... Jak go kupiłem, to nie było seryjnego regulatora ciśnienia paliwa. Wyszło 23-24 l / 100 km, a jechałem nie przekraczając setki. Opary z wydechu spokojnie można było skraplać 

 Teraz (na zlocie) wyszło jakieś 13. Jeszcze przyda się AFPR założyć, bo z racji większej pompy i wtrysków i tak silnik jest zalewany.
Do jazdy po mieście się średnio nadaje - sprzęgło piszczy jak ruszamy na półsprzęgle, a jak ruszam ostro spod każdych świateł to wywołuje dziwne reakcje 

 Na szczęście autko na razie stoi sobie spokojnie u kumpla w garażu, a ja do pracy (zależnie od pogody i nastroju) jeżdżę tramwajem lub piechotą.
Wydech też daje się we znaki - wszyscy się gapią 

 
			
					
				
				: 2008-06-08 13:26
				autor: 2Ya
				nieźle te 25L to troszke ból 

 ale 13 to już dobry wynik,a zwłaszcza jak silnik jest po takich modach 

Tak też myślałem,że na miasto to może być troche porażka  

 ale na trasie i ćwiartki będziesz królował  
 
 
Powodzonka i udanego zestrojenia wszystkiego na tip top,bo aż żal żeby takie auto w garażu stało  
 
 
Pzdr. & c ya..
 
			
					
				Re: Kocureq
				: 2009-05-12 22:51
				autor: Kocureq
				
			 
			
					
				Re: Kocureq
				: 2009-05-12 22:55
				autor: Pelot
				Ej , może załóżymy nowy dział na forum pt. nasze zwierzęta 

 
			
					
				Re: Kocureq
				: 2009-05-12 22:56
				autor: TYGRYSEX
				Normalnie żywe Kocurqi  

  Śliczne kotki , chociaż trawię w domu tylko te wielkie i pręgowane  
