Strona 4 z 4

: 2007-06-11 14:30
autor: domo
no i z tego powodu tym razem go popieram, co :?: też źle :?

: 2007-06-12 07:52
autor: emce
W poradach dla nowych użytkowników forum podane jest jedynie (pkt. 4), że dobrze mieć podany model samochodu dla dobrej komunikacji, no i to davidlive ma, o fotkach nic nie piszą więc dawać można co się chce z tego wynika :P

: 2007-09-10 15:14
autor: davidlive
nowe fotki :D :D

pozdro

: 2007-09-10 17:49
autor: emce
Gdzieś Ty człowieku tak furę zmasakrował :?: Naprawiaj, i przyjeżdżaj :)

: 2007-09-10 22:30
autor: davidlive
Całymi nocami sie robi hehe

:wink: :lol: :lol: :lol:

pozdro

: 2007-09-28 12:10
autor: Destroyer
Ciekawie pomalowany srebrzanką :D Wyróżnia się :D

: 2007-09-28 15:33
autor: davidlive
nowe 4 fotki panowie na nowych felach :lol: :lol:

pozdro

: 2007-09-30 11:56
autor: Dee Jay
Mnie się podoba :)

: 2007-10-24 11:20
autor: davidlive
Troszke nowych fot do galerii wpadło :D :D

pozdro

: 2007-10-25 07:44
autor: Drzymek
Wszystko spoko, tylko pomaluj ten srebrny pasek pod lampami na czarno, bo ni cholery tam nie pasuje.

: 2007-10-25 12:42
autor: davidlive
Hehe nigdy :twisted: :twisted:

chyba że mi shadow da lamki to zostanie na czarno ale na zywo to rewelka :twisted: :twisted:

pozdro

: 2007-10-25 18:55
autor: Dee Jay
Na felach od shadowa wygląda dużo lepiej niż wcześniej. :wink:

Na żywo całkiem fajnie się prezentuje bo widziałem nieraz

: 2007-10-25 21:27
autor: davidlive
Heheh to jeszcze mało widziałeś :twisted: :twisted:

pozdro

: 2007-10-25 21:33
autor: Dee Jay
więc wpadnij w odwiedziny :)

: 2008-02-24 11:04
autor: davidlive
może ty wpadniesz???




troszke nowych fotek :twisted: :twisted:

: 2008-02-24 12:41
autor: OLEY
No to teraz tylko czekać, kiedy urwiesz kolanko od chłodzenia oleju w skrzyni. :wink:

: 2008-02-24 13:15
autor: radek1
Fajna gleba ja też tak chcę bo ciągle jeżdżę pod górkę.

: 2008-02-24 15:14
autor: davidlive
OLEY pisze:No to teraz tylko czekać, kiedy urwiesz kolanko od chłodzenia oleju w skrzyni. :wink:
spoko spoko dziś zmierzyłem jest 11cm

: 2008-05-03 09:14
autor: weteran
Tyle się napracowałeś, a nowy właściciel od razu zmienił sprężyny i wrócił do fabrycznych.

: 2008-05-03 14:49
autor: davidlive
no mi kuba gadał że na razie na nich pobryka dopiero na zime zmieni.

no ale cóż to juz nie moje autko, wiem ze nie jest idealne ale ten kto zna mnie i historie tego autka na pewno przyzna mi ze włozyłem w niego naprawde duzo serca.

pozdro

: 2008-05-04 15:58
autor: Kuba
Fedry zmieniłem bo robotę podłapałem w firmie, która wynajmuje halę
w dawnych zakładach naprawy taboru kolejowego (pisałem o tym w innym
temacie) - a tam nie mogłem przejechać przez te wszystkie torowiska!

Zmieniłem też felgi i opony, mam węższe i o mniejszej średnicy zewnętrz-
nej. Autko straciło trochę (dla niektórych - dużo) na wyglądzie, ale za to
zdecydowanie zyskało na trakcyjności i ekonomice!
Po pierwsze - mogę dojechać teraz wszędzie, dziury mi nie straszne.
A po drugie - nie kolebam się teraz w koleinach, te szerokie opony same
prowadziły auto; na węższych to ja jestem kierowcą, nie opony.

I po trzecie wreszcie - mam namacalny dowód na to, aby nie wstawiać do
auta opon o średnicy zewnętrznej większej niż to producent określił. Na
tych większych średnie spalanie wynosiło 10,7...11,5 litra na sto, a teraz
8,7...9,7. A przy ruszaniu spod świateł nikt mnie już teraz nie przegoni,
moment obrotowy nie idzie teraz na pokonywanie większej dźwigni, ale
na rozpędzanie auta. Panowie, wywalcie te kapcie i załóżcie sandały.
Fele większe, ale opony niskoprofilowe - tak, aby nie przekroczyć nomi-
nalnej średnicy zewnętrznej koła wraz z oponą - to ma sens. Ale zakła-
dać gigantyczne fele i giga-opony po to, aby fajnie tylko wyglądało - nie
widzę sensu. Gdyby moment obrotowy autka był na poziomie 500...600
Nm to mnie walą osiągi - mam zapas. Ale nasze autko jest wynalazkiem
sprzed dwudziestu lat, na dodatek już trochę zużytym - a więc to
wszystko czym ono dysponuje powinniśmy wykorzystać do maksimum;
Wydawać by się mogło, iż większa średnica zewn. koła spowoduje szyb-
szą jazdę. Guzik prawda. Cały znikomy moment obrotowy tracony jest
na pokonywanie wszelkich oporów i na rozpędzanie; nawet jak auto już
się toczy to i tak część mocy/momentu tracona jest dalej na to samo!
Nie jestem fizykiem-teoretykiem i nie chce mi się robić jakichś obliczeń -
- zresztą po co? Ja to już sprawdziłem doświadczalnie - mam mniejsze
zużycie paliwa (komputer), mam też większy moment obrotowy (rusza-
nie z miejsca).

: 2008-05-05 08:02
autor: OLEY
Popieram Kubę.
Tylko widzisz Kubo, chłopcy są jeszcze młodzi i jak to się mówi:
"czego to nie robi się dla szpanu". :wink:

: 2008-05-05 08:32
autor: davidlive
no nie bądzcie juz tacy konserwatywni :lol: :lol: :lol: