Strona 4 z 7

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-14 22:59
autor: Romas
Ryfel pod nogi i będzie git :wink: :mrgreen:

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-14 23:00
autor: Dziki Beduin
Jak dla mnie to za ciężki ten kolor, biały dodał by elegancji i takiej lekkości :)

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-15 06:36
autor: wuka
-- oryginalny post 2016-04-15 06:35 --
MechanikCzasu pisze:-- oryginalny post 2016-04-14 21:10 --

Końcówki wymieniłem ale udało mi się górę obciąć i zmieniałem wahacze więc Dolnego nie musiałem ciąć że wszystkiego została Mo tylko zmiana gum :) a i ostatnie moje zmiany dotyczące oświetlenia stóp z żółtego na niebieski. Oceńcie czy wam się podoba :) bo mi tak :).
Żarówki Led niebieskie.

-- dodano 2016-04-14 21:58 --
Pasuje jak pięść do nosa. Nie rób z tego autka kolejnego odpustowego wozidła. Za chwilę pewnie wskoczą neony pod spód, naklejki pod lusterka i wielka ławka na tył. Nie rób tego.

-- dodano 2016-04-15 06:36 --
Romas pisze:Ryfel pod nogi i będzie git :wink: :mrgreen:
O właśnie o tym zapomniałem.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-15 09:41
autor: MechanikCzasu
-- oryginalny post 2016-04-15 09:04 --

Ogólnie nie mam zamiaru robić jakiegoś wiejskiego tuningu tylko tak dałem do wglądu jak będzie wyglądać ba niebieskich

-- dodano 2016-04-15 09:14 --

Czyli lepiej zmienić na białe?

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-15 09:49
autor: vitek
zdecydowanie - białe

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-15 12:02
autor: MechanikCzasu
-- oryginalny post 2016-04-15 11:43 --

Dziś leci zdjęcie z białymi Led :)

-- dodano 2016-04-15 11:58 --

Wgl jakiej firmy tłumik końcowy możecie polecić? Chciałbym żeby próbek chodził bardziej rasowo. Ale nie głośno może być delikatnie głośniej ale nie żeby ryczałt. Myślałem o magnaflow

-- dodano 2016-04-15 12:02 --

Czy jest to wcale nieopłacalne?

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-15 14:33
autor: DNF91
Romas, ryfel idealnie by się wpasował!
A co do neonow to jestem na tak, ale pod warunkiem że mogą pracować jako strobo :D

Jak ma chodzić rasowo, to śrubokręt w rękę i kilka zgrabnych dziurek w tłumiku wystarczy :D

Panie mechaniku. Niebieskie Ledy, rasowe tłumiki i spojlery wielkości stołu bilardowego pasują do calibry, a nie do proba.
Pozdrawiam

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-15 16:33
autor: MechanikCzasu
Rozumiem ledy już zmienione tłumik pospawany :) a lotka od GT :)

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-15 17:14
autor: DNF91
Ledy białe, a jeszcze lepiej cieple białe, dywaniki welur dopasowane dokładnie tylko do proba będą się komponować idealnie.
Lotka z proba II gen. Z wersji GT tez dodaje charakteru i pasuje bardzo dobrze. Bez tego wygląda auto średnio.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-19 18:55
autor: MechanikCzasu
Wracając do mojej probówki to od tygodnia nic się nie popsuło ! a w najbliższym czasie ( po wypłacie ) planuje zmianę rozrządu bo jeszcze 2k kilometrów i będzie 300k przebiegu i musiałbym zmienić rozrząd ! więc cena 500zł zaskoczyła mnie delikatnie :P

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-19 19:39
autor: KrecioPL
MechanikCzasu pisze:Wracając do mojej probówki to od tygodnia nic się nie popsuło ! a w najbliższym czasie ( po wypłacie ) planuje zmianę rozrządu bo jeszcze 2k kilometrów i będzie 300k przebiegu i musiałbym zmienić rozrząd ! więc cena 500zł zaskoczyła mnie delikatnie :P
A wiesz, że do tych 500zł należy doliczyć koszt pompy wody? Wypadałoby wymienić trochę więcej tych części od razu.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-19 20:21
autor: Spider33
MechanikCzasu pisze:Wracając do mojej probówki to od tygodnia nic się nie popsuło ! a w najbliższym czasie ( po wypłacie ) planuje zmianę rozrządu bo jeszcze 2k kilometrów i będzie 300k przebiegu i musiałbym zmienić rozrząd ! więc cena 500zł zaskoczyła mnie delikatnie :P
To ile ma km zrobione nie ma nic do rzeczy. Wazne jest to kiedy był wymieniany.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-19 20:55
autor: MechanikCzasu
Jak pyknie 300k to będzie miał 70k przebieg rozrządu :) niby tak jest na papierku ( mechanika ) który wcześniej się nim opiekował...

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-19 21:24
autor: DNF91
Z kosztami sprawa wygląda tak, że na oryginałach mazdy full komplet, tzn pasek, rolki, napinacz, sprężynka, 3 uszczelki wałków, pompa wody, uszczelka pokrywy to ok 800zł + u mnie za wymianę całości 400zł :wink:

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 11:40
autor: KrecioPL
DNF91 pisze:Z kosztami sprawa wygląda tak, że na oryginałach mazdy full komplet, tzn pasek, rolki, napinacz, sprężynka, 3 uszczelki wałków, pompa wody, uszczelka pokrywy to ok 800zł + u mnie za wymianę całości 400zł :wink:
Tak jest - jak kupować, to wszystko raz a porządnie.
Ja bym dorzucił jeszcze uszczelniacz wału od strony rozrządu, oring aparatu zapłonowego i zaworek zwrotny pompy oleju.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 11:49
autor: MechanikCzasu
Tak właśnie chcę cały rozrząd zaworek pompy oleju uszczelniacze wszystkie do tego jeszcze nowy olej i mam takie sprzęgło czy będzie dobre.? http://www.iparts.pl/czesc/sprzeglo-kom ... 53043.html

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 12:13
autor: KrecioPL
Twój link nie działa.
(już działa)

Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu



Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 12:59
autor: duracell
Łożysko oporowe :) i jeszcze jedno takie małe.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 13:46
autor: Prezes5G19
KrecioPL pisze:Twój link nie działa.

Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu



Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)
Napiszcie jeszcze chłopakowi żeby auto wymienił. Po co wymieniać uszczelniacz skoro nie cieknie ??? Jeśli coś jest dobre , ory i nie wykazuje zmęczenia to po co to rozgrzebywać??? Chłopak chce wymienić rozrząd a wy mu zara smarujecie listę 1000zł + . Jak już was posłucha to pewno kupi wszystkie części najtaniej i słabej jakości i później się dopiero zacznie że to cieknie , tamto piszczy itp. Mechanik czasu -przy wymianie rozrządu powinno się wymienić uszczelkę pokrywy zaworów , pompę wody no i oczywiście kmpl. rozrządu. Jeśli z pod żadnego elementu obrotowego nie wycieka olej to lepiej tego nie ruszać.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 14:06
autor: wuka
Dokładnie. Wymyśliłeś już jak odkręcisz śrubę na wale :D

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 14:48
autor: KrecioPL
Prezes5G19 pisze:
KrecioPL pisze:Twój link nie działa.

Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu



Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)
Napiszcie jeszcze chłopakowi żeby auto wymienił. Po co wymieniać uszczelniacz skoro nie cieknie ??? Jeśli coś jest dobre , ory i nie wykazuje zmęczenia to po co to rozgrzebywać??? Chłopak chce wymienić rozrząd a wy mu zara smarujecie listę 1000zł + . Jak już was posłucha to pewno kupi wszystkie części najtaniej i słabej jakości i później się dopiero zacznie że to cieknie , tamto piszczy itp. Mechanik czasu -przy wymianie rozrządu powinno się wymienić uszczelkę pokrywy zaworów , pompę wody no i oczywiście kmpl. rozrządu. Jeśli z pod żadnego elementu obrotowego nie wycieka olej to lepiej tego nie ruszać.
Panowie, Panowie - zmęczenie może być niewidoczne - ale swoje lata te części mają. Weźcie to pod uwagę.

Jeśli ktoś ma obiekcje, zalecam lekturę:
https://www.mazparts.pl/oferta-specjaln ... -82-0-fpfs
Na dole macie zalecenia co do wymiany.

I nie piszę tych rzeczy ot tak, co będzie jak chłopak złoży rozrząd, a mu zacznie ciec uszczelniacz wału od strony rozrządu? Znów ma wszystko do wymiany. A tak to raz, skutecznie i spokój.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 16:11
autor: MechanikCzasu
-- oryginalny post 2016-04-20 16:01 --

Raczej tu wam przyznam rację dlatego zbieram kasę żeby wszystko na raz wymienić :) więc i tak zamówienie będzie powyżej 1000zł :) ale to po wypłacie. A co do tego sprzęgła to będzie dobre?

-- dodano 2016-04-20 16:11 --

Dzisiejsza zabawa z podszybiem i wycieraczkami. Były strasznie pordzewiale i stare pióra a podszybie prawie białe :( a dziś wygląda tak!
Piaskowanie i malowanie wycieraczek i czernidlo do podszybia firmy K2 Bruno black

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 16:15
autor: KrecioPL
Podszybie wyszło zacnie, wycieraczki też.

Szkoda tylko, że to czernidło nie utrzyma się długo. Jak by co, polecam pomalować sprayem (tak jak ja). 12,99 i zainteresowanym mogę przekazać na Zlocie.

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 16:32
autor: MechanikCzasu
Właśnie zobaczę ile czasu najwyżej sprayem pomaluje :)

Re: MechanikCzasu

: 2016-04-20 20:18
autor: DNF91
Kecio, pisząc o 3 uszczelkach miałem na myśli dwa wałki + wał :)
Mechanik, świetnie wyszło :)