Strona 4 z 8
					
				
				: 2005-04-15 21:51
				autor: OLEY
				A co my ku...a sklep jesteśmy?????
Co Ci da,że Ci powiemy ile kosztuje.Jak padł, to musisz go kupić tak czy siak.
Niezależnie od ceny.
A swoją drogą to skąd wiesz,że Ci padł,jak nie wiesz,który to jest.
			 
			
					
				
				: 2005-04-15 21:55
				autor: Voodoo
				OLEY pisze:A swoją drogą to skąd wiesz, że Ci padł, jak nie wiesz, który to jest.
Też się nad tym zastanawiałem.  
 
 
Prorok, czy cuś.  
 
   
  
 
			
					
				
				: 2005-04-15 22:03
				autor: Bogdan9999
				A no powiem ci tak wszysto już sprawdziłem począwszy od silniczków po przełącznik w kokpicie i przewody. Na końcu sprawdiłem kable no i wyszło mi że jedem kabel do silniczka zamiast dawać + daje - i dlatego lamy mi się nie opuszczaja. A jak je opuszczę to po włączeniu lamp w kokpicie same się już podnoszą.
			 
			
					
				
				: 2005-04-15 22:06
				autor: Bogdan9999
				A co do ceny to muszę wiedzieć który to jest żeby nie kupić jakiegoś innego i  
chcę wiedzieć który to jest ! A i ile mi jest na to kasy potrzeba ???
			 
			
					
				
				: 2005-04-15 22:18
				autor: OLEY
				Poczekaj.Bo naprawdę ciężko jest skumać co Ty napisałeś.
Wiesz,że jest taka możliwość,że można zgasić światła nie opuszczając
lamp??Robisz to właśnie włącznikiem w kokpicie.Jeżeli dobrze zrozumiałem,to jak masz zamknięte lampy i włączasz światła,to lampy się otwierają,tak?
A jak masz otwarte i zapalone ,i jak je gasisz to się nie zamykają, tak?
Czy dobrze zrozumiałem???
			 
			
					
				
				: 2005-04-15 23:40
				autor: Bogdan9999
				Wiem o co ci chodzi włoncznik lamp wciskasz i przekręcasz od siebie i wtedy sie nie chowają. Ale u mnie nie o to chodzi ja moje lampy mogię opuścić tylko i wyłącznie na krótko bo w jednym przewodzie mi zgiął + a pojawił się - i przy normalnym wyłączeniu na OFF się nie opuszczją.
			 
			
					
				
				: 2005-04-16 10:15
				autor: Jedrek
				bogdan9999 pisze: i przy normalnym wyłączeniu na OFF się nie opuszczją.
Obydwie???
 
			
					
				
				: 2005-04-16 21:16
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2005-04-17 00:35
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2005-04-17 08:59
				autor: OLEY
				No to gratulacje.
Zwłaszcza,że doszedłeś co było przyczyną i rozwiązałeś problem sam. 

 
			
					
				
				: 2005-04-17 11:18
				autor: Mr. Cynk
				I w taki w łaśnie sposób Probe pomaga zdobyć kolejne fakultety.... 
 
 
ja powiem szczerze, bardzo lubie odkrywać jego  budowę... 
 
 
ostatnio nawet odkryłem że kiedy urwie się szpilka w kole z przodu to nie trzeba się mocno męczyć by ją wymienić.
natomiast pbracająca się z nakrętką szpilka w tylnym kole to już jazda z kompletem wierteł, przecinakiem, słownikiem zwrotów "kuchennych"  kilkoma browarami i spooooooooooorą ilością czasu. 
 
 
ale habilitacja z zawieszenia już prawie w kieszeni hiehiehie....
 
			
					
				
				: 2005-04-17 13:49
				autor: TOMEK
				Wiesz ja Cie tez uświadomie do jednej rzeczy,mianowicie do tego,ze silniczki mają przekażniki.To tak na przyszłość byś wiedział....Narka
			 
			
					
				
				: 2005-04-17 22:07
				autor: OLEY
				
			 
			
					
				Nie otwieraja sie lampy
				: 2005-11-10 18:50
				autor: Kay
				jak można się domyśleć chodzi mi o lampy ,po przyjechaniu z pracy wyłączyłem silnik zamknąłem lampy a po dziesięciu minutach kiedy zeszedłem do autka ,żeby pojechać do sklepu po zapomniane zakupy oczka się nie otworzyły. pewnie temat był już poruszany ale naprawdę próbowałem szukać i nie znalazłem, może ktoś wie dlaczego tak się stało albo powie mi jak ręcznie otworzyć oczka bo do poniedziałku będę uziemniony 

 
			
					
				
				: 2005-11-10 19:12
				autor: nerVous
				Jesli sie nie myle to po otworzeniu maski z tylu przy lampach powinny byc pokretla do recznego otwierania swiatel.
			 
			
					
				
				: 2005-11-10 20:20
				autor: Pelot
				mylisz się kolego 
 
 
tak jest w IIgeneracji
a w jedynce musisz sie schylić i pod zderzakiem są pokrętełka na końcu silniczka,którymi podniesiesz lampę
A ja obstawiam że przepalił się bezpiecznik,sprawdz go.
w razie jak by był dobry to po ręcznym podniesieniu lamp, wyjmij go żebyś nie musiał podnosic ich znowu jak znowu będą miały humory 

 
			
					
				Re: zamknęły się i już nie wstają
				: 2005-11-10 20:25
				autor: Robert
				Kay pisze:...pewnie temat był już poruszany ale naprawdę próbowałem szukać i nie znalazłem, może ktoś wie dlaczego tak się stało...
Też naprawdę nie wiem jak to się stało, że nic nie znalazłeś...
 
 http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6406
 http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6406 (wątek z przedwczoraj)
 
 http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6312
 http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6312 (wątek ciągnie się ostatnie 2 tygodnie)
...
 
			
					
				
				: 2005-11-10 21:21
				autor: Kay
				dzięki pelot za radę ale może mi jeszcze powiesz gdzie szukać tego bezpiecznika
			 
			
					
				
				: 2005-11-10 21:27
				autor: Pelot
				drugi od góry,(pod tą pokrywką  plastikową pod maską)
a nazywa się RETRA
			 
			
					
				
				: 2005-11-10 21:35
				autor: Kay
				a jeżeli sprawdzając go próbówką pokazuje że jest dobry(próbówka świeci),to co może być ?
			 
			
					
				
				: 2005-11-10 21:40
				autor: Pelot
				ale próbnikiem nie sprawdzisz bezpiecznika,
jak go wezmiesz w dłoń to będziesz widział czy jest przepalony,czy nie.
Najpierw wyeliminuj tą tezę,dalej się będziemy martwić...
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2005-11-10 21:53
				autor: Kay
				nie wiem czy się nie mylę ale mówimy o bezpiecznikach znajdujących się w komorze silnika i ten jest taki dziwny jakby pudełeczko 30 A
			 
			
					
				
				: 2005-11-11 02:45
				autor: spown
				No dokładnie ten, z szybką na górze pewnie. W środku widać blaszkę i jeśli jest przepalona, to bezpiecznik jest lipny... Może zamień z jakimś podobnym?
			 
			
					
				
				: 2005-11-11 10:44
				autor: raven
				No a potem sprawdź przekaźniki przy lewej lampie (powinny być w gumowych kondonikach), mógł zamoknąć jeden albo się zawiesił 

 
			
					
				
				: 2005-11-11 13:39
				autor: Kay
				dzięki za rady bezpiecznik napewno jest dobry a co do przekaźnika to jak go znajdę to zobaczę