Strona 4 z 10
					
				
				: 2005-08-08 02:10
				autor: pavoolon
				ja bym tych syfiastych spinek nigdy nie zalozyl, te piekne dlugie sruby rozwalaja sprezyne dobijajac do nastepnego zwoju na dziurach, mozna oczywiscie obciac ale jak wystrzeli w twarz przy montazu lub podczas jazdy to tylko raz. boczna czesc spinek tez potrafi charatac. latwy montaz? hehehe ciekawe jak scisnac sprezyne.
			 
			
					
				
				: 2005-08-08 09:40
				autor: Patrycjan
				Zdjęcia zrobię i zamieszczę, jak będę miał chwilkę czasu.
Jak już pisałem przód poszedł w dół o 3cm, a tył został seryjny, czyli jest na takiej wysokości, jak większość Waszych aut. Prowadzi się teraz o wiele lepiej niż przed wymianą, ale jeszcze nie jestem do końca zadowolony. Muszę jeszcze tylne amory zregenerować i spojrzeć czy z przodu wszystko OK.
			 
			
					
				
				: 2007-05-04 19:16
				autor: davidlive
				Anonymous pisze:561zł 
http://www.2fast.pl/index.php?dzial=sprez
Ale ponoć kiepskie te sprężyny są, najtańsze włoskie barachło.
Seryjne spręzyny mogą być ubite i najprawdopodobniej z tyłu masz ubite bo one się dość szybko ubijają. więc po założeniu takich sprężyn może nie być różnicy z tyłu. Na pewno będzie twardszy.
 
Sory panowie że odświeżam stary temat ale nie nie ma sensu zakładać nowego .
Chodzi mi o strone podana przez Anonymous'a .
dlaczego miedzy mazda 626 GD a probiakiem jest różnica cenowa i w obniżeniu ???
MAZDA 626 LIM+COUPE  	GD  	10/87-08/91  	40 mm  561ZL
FORD PROBE 4 CYL  	 	88-92  	35 mm  648 ZL
Czy to są jakies inne całkim spręzynki czy jak ??
 
			
					
				
				: 2007-05-05 01:24
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2007-05-05 16:20
				autor: davidlive
				No to ładnie sobie licza prawie 100 zeta róznicy to sporo . 
 
  
 
			
					
				
				: 2007-05-08 11:41
				autor: kollek
				jak na mój gust to 2 inne zestawy. Pierwszy - do mazdy obniża auto o 40 mm, a drugi do Probe o 35 mm.
			 
			
					
				
				: 2007-05-11 09:33
				autor: davidlive
				No to właśnie o to mi chodzi , czemu tu jest inny a ta inny ???
W końcu to samo zawieszenie .(powinno być to i to razem )
pozdro
			 
			
					
				
				: 2007-05-11 09:47
				autor: pablos11
				Ja sobie zafundowalem to
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-97-FO ... dZViewItem
teraz czekam na przesyłkę od bogusa.ciekawe jak to sie będzie sprawować.
 
			
					
				
				: 2007-05-11 13:05
				autor: Bogdan9999
				No fajna sprawa ale do 1 nie ma  
 
  
  A moze od 2 będą pasowały ??
 
			
					
				
				: 2007-05-15 20:40
				autor: bronson 2.2GT
				witam wszystkich czy ktos wie jakie maja byc sprezyny do probe 2.2 gt usa chodzi o wymiary albo firme z numerem katalogowym albo czy to sa te same co do mazdy 626 2.0 i jakies namiary na sklep z czesciami do probe we wroclawiu
			 
			
					
				
				: 2007-06-12 10:50
				autor: Flyke
				ma ktos  z was te sprezyny ??
http://www.allegro.pl/item205205322__ja ... obe_1.html
co mozecie o nich  powiedziec?? z checia bym je zalozyl ale nie chce rysowac podwozia za kazdym razem jak wjade do garazu 

 duzo obnizaja??niby 35mm ale jak jest w rzeczywistosci /?
 
			
					
				
				: 2007-06-12 11:10
				autor: Bartekk
				nie polecam jamexów.straszne dziadostwo  

 
			
					
				
				: 2007-06-12 11:12
				autor: Flyke
				o Bartekk a co z alu?
			 
			
					
				
				: 2007-06-12 12:14
				autor: Lukask
				Z tego co wiem to jest w klubie kilka aut którw na Jamexach latają i jest ok ja takie do siebie wkładam 

 
			
					
				
				: 2007-06-12 12:29
				autor: Drzymek
				Ja kupowałem sprężyny -40mm i auto faktycznie usiadło ok 20mm, bo fabryczne sprężyny zdążyły się uklepać z czasem...
			 
			
					
				
				: 2007-06-12 14:01
				autor: Bartekk
				flyke pisze:o Bartekk a co z alu?
witam Flyke. aluski jutro bedą gotowe po malowaniu więć jesli jesteś chętnyto będzie jutro prawdopodobnie ogłoszenie w giełdzie z fotkami :0
a jeśli chodzi o te jamexy to miałem tak samo jak Drzymek teżmi siadł ale nie 35 a okolo 20mm. ale jakoś Jamexy mi nei przypadły bo mi sie wydawało że bardziej....miękki  

 ale to może moje złe spostrzeżenia  
 
 
pozdrawiam
 
			
					
				
				: 2007-06-12 16:22
				autor: Flyke
				a powiedzcie mi jeszcze czy takie sprezyny utwardza mi troszke probka?
			 
			
					
				
				: 2007-06-12 17:38
				autor: Pluto
				Ja miałem wyrobione amorki to mi tak dziwnie podskakiwał ale da sie jechać 

 
			
					
				
				: 2007-06-12 18:02
				autor: Sqad
				flyke pisze:a powiedzcie mi jeszcze czy takie sprezyny utwardza mi troszke probka?
Nawet nie troszke, jak masz plomby w zębach to możesz pogubić  

 
			
					
				
				: 2007-06-12 18:16
				autor: pytlar
				a ja wam powiem, ze lepiej nie znizajcie probkow jak wam mila wasza konserwacja podwozia, lubicie normalnie jezdzic, plecy was jeszcze nie bola no i stuki zeby macie (od walenia w dziurach na drodze moga sie powybijac od stukania o siebie no i jak widzi sie koleiny moga sie pokruszyc od zaciskania ich 

 ) 
 
  
 
			
					
				
				: 2007-06-12 18:35
				autor: davidlive
				http://www.allegro.pl/item205205322__ja ... obe_1.html 
 
 Ford Probe 1 roczniki 87-93 - silnikami 2.0 / 2.2
 
 
   
 
To I wychodziły z silnikami 2.0 ???
Ciekawe , jeśli tak to prosze ,mnie porawic
 
			 
			
					
				
				: 2007-06-12 18:54
				autor: domo
				podobnie jak nie wychodziły w roczniku 87 ani w 93 

 są to lata kiedy wychodziła Mazda 626 GD 1987-1992 a w niej było 2.0 
z drugiej strony Robert-modek nie jeździ UFO a 1-ką z 2.0 ale to już inna bajka
 
			
					
				
				: 2007-06-12 21:03
				autor: Drzymek
				domownik pisze:
z drugiej strony Robert-modek nie jeździ UFO a 1-ką z 2.0 ale to już inna bajka
Bogdan 1111*9 też 

 
			
					
				
				: 2007-06-12 21:32
				autor: waluś
				ale promocja niezła hehe w zeszłym roku chłopcy od nas kupowali Jamexy z 10% rabatem po 350 zł za komplet a tu patrzcie promocja 490 za komplet  

 
			
					
				
				: 2007-06-12 21:40
				autor: RX
				Witam,
Faktycznie coś nie tak. 330zł za komplet do dwójki widziałem ostatnio.
Pzdr.