Strona 4 z 16
					
				
				: 2007-01-22 22:23
				autor: Ronin
				Ja po regulacji zapłonu tak jak matka fabryka przykazała(zwora, diagno i lampa) mam w okolicy 650 obr. i trzymają się jak teściowa balkonu 
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-23 21:02
				autor: HellHound
				A ja nic nieruszałem jak mi się tak zrobiło i samo przeszło po 2 tygodniach.Najpierw myslałem że to napinacz rozrządu wysiada to go wymieniłem, przez dwa dni było normalnie a póżniej znowu to samo ale to olałem i samo zniknęło.
			 
			
					
				
				: 2007-01-23 22:46
				autor: RX
				Witam,
Patent - u mnie, żeby działał nawiew przy kolektorze KLZE musiałem zrobić własny patent na pewne podciśnienie... tam chyba łapie trochę lewego powietrza - tylko, czy to możliwe, że dopiero po ruszeniu zaczyna tam łapać? Ma to sens?
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-01-25 12:15
				autor: Ronin
				Może jak zwiększa się obciążenie,(przy ruszeniu) łapie więcej lewego?
			 
			
					
				
				: 2007-01-25 12:24
				autor: RX
				Witam,
Tak też myślałem, ale mam kilka nowych faktów...
Musi to byś coś z obiegami płynu chłodzącego... 
Dziś będę wiedział więcej.
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-01-25 20:52
				autor: HellHound
				Cos w tym może być, ja jakos w tym czasie kiedy przestały wariowac obrory zmieniłem płyn.
			 
			
					
				
				: 2007-01-28 16:37
				autor: ORZELwarka
				Witam!
Jestem nowym użytkownikiem 

 Szukam na razie Probe 2 gen. i wtedy będę mógł się poczuć jak prawowity uczetnik tego forum i klubu... gdzieś tam stoi i czeka na mnie mój proboszcz, ale musze go znaleść... Aha, mam na imie Paweł i jestem z Warki (tam gdzie rozlewają beer strong i warka 

 ) woj. mazowieckie.
Co do tematu o problemie z obotami... Spróbuj sprawdzić silnik krokowy, kiedyś miałem ten problem w innym Fordzie. Skakały obroty na biegu jałowym. Nie wiem jaka konstrukcja jest w Probe silnika krokowego, może nie jest to wadliw element. Ale ta część jest odpowiedzialna za wolne obroty silnika - warto sprawdzić!
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-28 18:43
				autor: OLEY
				Proponuję ( tak jak sugerował Wojtek) wpisać w wyszukiwarkę 
magiczne słowa " falujące obroty", a wiele może się wyjaśnić. 
 
Dodatkowo z tego, co mi się obiło o uszy, problemem oprócz lewego powietrza może być problem z płynem chłodzącym. Być może za mała ilość itp.
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-29 12:43
				autor: Ronin
				Z moich doświadczeń wynika że w Probku(przynajmniej moim) płyn chłodniczy nie rzutuje w istotny sposób na pracę silnika(mam na myśli obroty). Układ sam się odpowietrza a nawet jak miałem cieknącą pompę wody to obroty i tak były idealne. Ale Probek Probkowi nie równy więc nie ma co tego wykluczać.
			 
			
					
				
				: 2007-02-03 15:38
				autor: RX
				Witam,
Problem rozwiązany - nie wiadomo co było przyczyną... Kalii zalepił wszystkie możliwe drogi lewego powietrza, kręciliśmy trochę śrubką na przepustnicy, mieszaliśmy trochę z modułem zapłonowym... no i działa 

 Bite 750 obrotów na jałowym.
Pzdr.
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-04 10:24
				autor: Ronin
				750 to nie za dużo? Ja mam 650. Dobrze, że rozwiązaliście problem. 

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-04 12:42
				autor: RX
				Witam,
No jakoś w tych granicach staje wskazówka.. muszę zerknąć dziś na budzik by się upewnić 
Pzdr.
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-04 13:00
				autor: OLEY
				Moim zdaniem powinno być 750.
			 
			
					
				
				: 2007-02-05 09:19
				autor: Qki G
				JA też mam obroty na jałowym bliżej 750 niż 650 
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-05 10:15
				autor: Ronin
				Ja mam nie więcej niż 650, myślałem że w 2.0 obroty powinny oscylować w okolicach 700-800 obr. Ale co tam, jedna setka w tą lub w tamtą się nie liczy 
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-05 10:16
				autor: Qki G
				
			 
			
					
				
				: 2007-03-17 20:20
				autor: pablos11
				Wiem temat wałkowany dużo razy ale mam pytanie..zachciało mi sie stozka i przy montażu odkreciłem przepływkę i troche nia trząsałem przy naciąganiu elementu gumowego na niego. Przedtem miałem obroty na biegu jałowym  normalne ok 700 a teraz jak załącze auto i przejade troche to mam ok 1000-1200.Co jest grane czy mogłem zrypać przepływke tymi wstrząsami?
			 
			
					
				
				: 2007-03-17 22:49
				autor: Ronin
				Raczej nie. Przepływki mechaniczne w V-kach są naprawdę odporne. Sprawdz dolot pod kątem nieszczelności, ewentualnie zresetuj kompa, może przywróci wcześniejsze ustawienia.
			 
			
					
				
				: 2007-03-18 10:31
				autor: mayday23
				Ja mam podobnie też mi falują, Mam sekwencje na niej to dopiero wtedy jest dziwnie. Jak go odpalę to mam tak z 1,5tyś.(benzyna) a po przejechaniu paru kilometrów spadną. Spadają na 800 a potem znowu wskoczą na 1000, a na gazie mam zawsze o jakieś 150 obrotów więcej od benzyny. Myślałem nad zmianą przepływomierze w moim 2,5 ale czy to cos da?
			 
			
					
				
				: 2007-03-18 16:35
				autor: Kocureq
				Czekaj no, po zapaleniu zimnego masz 1500? To chyba normalnie, przecież wtedy są mapy ssania i komputer olewa wskazania przepływki, też tak mam - zanim się silnik nie nagrzeje to jakieś 1500 trzyma, potem spada.
			 
			
					
				
				: 2007-03-19 00:23
				autor: mayday23
				No maże i tak, a na klimie masz jakie u mnie na ciepłym przy włączeniu wskakują na 1800 i tak już zostają, chyba troche dużo??
			 
			
					
				obroty i takie tam...
				: 2007-03-20 10:40
				autor: roofio
				Obroty powinny byc miedzy 750-850 wg katalogu. Co do falowania obrotow to dostalem nowego newsa z forum mazdyspeed ze czesta usterka w silnikach mazdy jest zle dzialajace odpowietrzanie obiegu plynu chlodzacego, po czym robi sie gdzies "bombel" i nastepuja problemy z obrotami. Wtedy trzeba spuscic caly plyn i zalac spowrotem. Jest jeszcze cos takiego jak czujnik pod pedalem sprzegla, ktory w autach o duzym przebiegu moza pow 200kkm moze sie zuzyc. Dodam jeszcze ze od ponad roku mialem za niskie obroty  - nie walczylem z tym zbytnio ale miech temu postanowilem zmienic plyn w skrzyni biegow. Wykrecilem puche filtra i cala reszte zeby dostac sie do czujnika predkosciomierza w skrzyni. Zauwazylem jakas meska wtyczke - luzna... wiec zaczalem szukac zenskiej... no i znalazlem. Nie wiem co to bylo rozlaczone aczkolwiek po zlaczeniu problem znikl. Notabene wlasnie ponad rok temu zmienialem maglownice w jednym z najlepszych zakladow mechaniki pojazdowej w moim miescie no i widac ze chyba ktos niechcacy rozlaczyl. Wiec warto poswiecic godzinke i wnikliwie obejrzec autko z gory i zdolu czy czasem cos nie wisi w stosie kabelkow. Cheers.
			 
			
					
				
				: 2007-03-20 13:18
				autor: Indi
				mayday23 pisze:Myślałem nad zmianą przepływomierze w moim 2,5 ale czy to cos da?
roofio pisze:Obroty powinny byc miedzy 750-850 wg katalogu
A wiec problem, dotyczy 2.5l V6, gdzie obroty na jałowym powinny wynosić 650-+50
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-20 13:22
				autor: Kocureq
				A gdzie to jest na obrotomierzu? 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-20 18:23
				autor: OLEY
				Kocureq, musisz przeliczyć kreski i odpowiednio podzielić. 
  