Strona 4 z 4
: 2007-05-30 10:03
autor: Drzymek
Nie wiem jakie są wtryski w FE3, ale w FE2 to jeszcze potrafią pociągnąć 16PSI, tak samo jak pompa paliwowa - tyle że to już jest górna granica wydajności układu.
: 2007-05-30 10:57
autor: Bogdan9999
Wtryski i reszta jest od F2T

: 2007-05-30 12:04
autor: KALI
Wtryski się zgodzę 330cc spokojnie dadzą radę ale pompa nie.Drzymku podepnę cię pod lambadę na którymś zlocie i udowodnię ci to na aucie.

: 2007-09-05 20:24
autor: davidlive
http://members.aol.com/solomiata/FE3.html
ciekawe wiadomości dla kogoś kto lubi podłubac .
http://www.mbxmotorsports.net/
a tu są całkiem ciekaw rzeczy i nie spotkałem sie z tym na forum
no i oczywiście pare informacji o naszym ( a bynajmniej moim)idolu
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... l%26sa%3DG
pozdro
Re: Bogdan9999 - FE3N Turbo.
: 2009-08-21 15:21
autor: pedro
Bogdan moglbys napisac cos o swoim autku?
jakie moce jak sie sprawuje silnik czy nie ma z nim zadnych problemow..
no i jezeli to nie tajemnica jakie sa koszta takiej przerobki
pozdrawiam

Re: Bogdan9999 - FE3N Turbo.
: 2009-08-21 16:05
autor: Bogdan9999
Siemka temat dalej jest kontynuowany w tym temacie
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 85&start=0
A co do kosztów to zależy jak chcesz go zrobić na kutych elementach i obróbce kompletnej silnika czy nie same włożenie tego silnika to pikuś i przystosowanie do turbo coś w granicach 3 tyś.
Re: Bogdan9999 - FE3N Turbo.
: 2009-08-21 16:24
autor: pedro
Tzn bardziej chodzilo mi o zakucie silnika.. moc ok 250 km
dzieki
Re: Bogdan9999 - FE3N Turbo.
: 2010-03-01 22:30
autor: Prezes
Znalazłem coś takiego na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=t4zH87YK ... re=related
Jak widac możliwości tego silnika są naprawdę spore. Bogdan jako znawca tematu może powiesz co tam gościu ma do tego motoru że mu tyle kucy wyszło bo strasznie mnie to interesuje. I po co dał taki kolektor w ''barany'' powywijany?

Re: Bogdan9999 - FE3N Turbo.
: 2010-03-02 16:18
autor: Bogdan9999
To co on tam dał to nie wiem trzeba było się jego spytać

A co do kolektora hmm w zależności od upodobań jedni chwalą takie włąsnie jak ten co podałeś a inni coś na podobę skrzynkowych czyli jak najkrótsza droga spalin do turbo.