Strona 4 z 11

: 2007-03-14 19:18
autor: Drzymek
radek1 pisze:Fotka jest po wyżej w linku Drzymka ten MBC ma tylko jedno wejście zobaczycie na fotce ,na gurze jest coś w rodzaju sitka ten trójnik chyba rozgałęzia przewód w którym mamy zwęrzke.
Jak to?

Wlot do tego MBC jest przez to sitko??? :shock: :shock: :shock:

: 2007-03-14 19:20
autor: radek1
Chyba nie no i właśnie dlatego nie moge tego rozpracować.Może jutro wkleje wam tą instrukcje po japońsku.

: 2007-03-14 19:23
autor: Drzymek
radek1 pisze:jutro wkleje wam tą instrukcje po japońsku.
te, ale krzaczków to ja jeszcze nie opanowałem :lol: :wink:

: 2007-03-14 19:31
autor: radek1
No to sobie bajer kupiłem ,chyba dalej zostanie zwężka.Tylko kasa na darmo wywalona.A może jednak ktoś wie jak to zamontować licze na was.Dzięki.

: 2007-03-14 21:17
autor: Drzymek
radek1 pisze:No to sobie bajer kupiłem ,chyba dalej zostanie zwężka.Tylko kasa na darmo wywalona.A może jednak ktoś wie jak to zamontować licze na was.Dzięki.
Musi być jakieś pokrętło do ustawiania wartości ciśnienia.
Przecież to urządzenie jest proste jak bat! Jedną rurką wchodzi a drugą wychodzi powietrze!

: 2007-03-15 07:54
autor: daniel
radek1 pisze:No to sobie bajer kupiłem ,chyba dalej zostanie zwężka.Tylko kasa na darmo wywalona.A może jednak ktoś wie jak to zamontować licze na was.Dzięki.
a nie możesz sie dowiedzieć u sprzedawcy jak to prawidłowo zamontować - przecież on powinien wiedzieć :wink:

: 2007-03-15 07:55
autor: radek1
Zobacz na zdjęciu w twoim linku śrubka do regulacji jest ale wejście tylko jedno i to jest właśnie zastanawiające.Pszypomne nazwe MBC FZ-1 od rpm.Czy tylko ja mam ten wynalazek?

: 2007-03-15 07:59
autor: Drzymek
radek1 pisze:Zobacz na zdjęciu w twoim linku śrubka do regulacji jest ale wejście tylko jedno i to jest właśnie zastanawiające.Pszypomne nazwe MBC FZ-1 od rpm.Czy tylko ja mam ten wynalazek?
To poluzuj trochę śrubę regulacyjną i dmuchnij albo przyłóż kompresor do tego jedynego wejścia i zobacz którędy będzie powietrze wychodzić!

: 2007-03-15 08:00
autor: radek1
Może zawracam głowe ale sprzedawca nie wie .Powiedział że według niego powinienem sobie poradzić,on tylko sprzedaje akcesoria tuningowe.Pozdrawiam klubowiczów.

: 2007-03-15 08:02
autor: Drzymek
radek1 pisze:Może zawracam głowe ale sprzedawca nie wie .Powiedział że według niego powinienem sobie poradzić,on tylko sprzedaje akcesoria tuningowe.Pozdrawiam klubowiczów.
To napisz tutaj:

info@rpmotorsport.pl

I powiedz że kupiłeś na tej aukcji.
http://www.allegro.pl/item162254214_man ... turbo.html
Powinni wszystko Ci wyjaśnić...

: 2007-03-15 08:05
autor: radek1
Dziękuję za pomoc jak sobie z tym poradzę to wam napiszę i wkleję fotkę.

: 2007-03-15 08:57
autor: Robert
Drzymek pisze:To poluzuj trochę śrubę regulacyjną i dmuchnij albo przyłóż kompresor do tego jedynego wejścia i zobacz którędy będzie powietrze wychodzić!
Przez drugi, większy otwór z siatką.
radek1 pisze:Może zawracam głowe ale sprzedawca nie wie .Powiedział że według niego powinienem sobie poradzić,on tylko sprzedaje akcesoria tuningowe.Pozdrawiam klubowiczów.
:arrow: Ustawa o języku polskim (~180kB PDF) pisze:
  1. Art. 7a.
  2. Obowiązek używania języka polskiego w zakresie, o którym mowa w art. 7, dotyczy w szczególności nazewnictwa towarów i usług, ofert, warunków gwarancji, faktur, rachunków i pokwitowań, jak również ostrzeżeń i informacji dla konsumentów wymaganych na podstawie innych przepisów, instrukcji obsługi oraz informacji o właściwościach towarów i usług, z zastrzeżeniem ust. 3. Obowiązek używania języka polskiego w informacjach o właściwościach towarów i usług dotyczy też reklam.
  3. Obcojęzyczne opisy towarów i usług oraz obcojęzyczne oferty, ostrzeżenia i informacje dla konsumentów wymagane na podstawie innych przepisów w zakresie, o którym mowa w art. 7, muszą być jednocześnie sporządzone w polskiej wersji językowej, z zastrzeżeniem ust. 3.
  4. Nie wymagają opisu w języku polskim ostrzeżenia i informacje dla konsumentów wymagane na podstawie innych przepisów, instrukcje obsługi oraz informacje o właściwościach towarów, jeżeli są wyrażone w powszechnie zrozumiałej formie graficznej; jeżeli formie graficznej towarzyszy opis, to opis ten powinien być sporządzony w języku polskim.
Nie sądzę, by chińskie ideogramy były "powszechnie zrozumiałą formą graficzną" :wink:

: 2007-03-16 08:17
autor: Drzymek
Radek - jakieś postępy?

: 2007-03-16 14:03
autor: radek1
W miejscu, z tej firmy którą mi podałeś dostałem odpowiedzi że montaż jest prosty rozdzielamy przewód od turbiny trójnikiem i podpinamy MBC i im bardziej wykręcamy śrubę regulacyjną tym większe doładowanie uzyskujemy. U nas im bardziej zwęrzymy przelot tym większe doładowanie,zgłupiałem chyba nic z tego nie będzie .

Skleiłem 2 razy (po raz pierwszy i ostatni).
Robert


Jeszcze jedno, dokładnie to co napisał mi ten człowiek że ten MBC zakładamy na przewód od sterowania akutatorem turbiny .Może ja się mylę i to nie jest ten w którym mamy zwężke?Pomocy!

: 2007-03-16 15:24
autor: Lukask
To jest dokładnie ten przewód jak nie wiesz jak to zrobić poczekaj za 2 tygodnie będziemy to wsadzać z kaliim do mojej jedynki :) to zrobię opis.

: 2007-03-16 21:06
autor: radek1
Czekam na wasz opis,dzięki i przepraszam za moje błędy.

: 2007-03-19 16:35
autor: davidlive
Anyszes pisze:mbc + silnik krokowy(20pln) +mikrokontroler(4pln) + płytka kondziorki rezystorki(5pln) + jakis ładny lcd (20-40pln) lub na wyswietlaczu diodowym (10pln) =mbc + 60pln (max) i masz ładnie zrobione ... chyba ze zrezygnujemy z wyswietlacza i załozymy np. 4 stany 0,6 0,7 0,8 0,9 to tylko 4 przyciski i o 20-40pln mniej : )
Zgadam sie z kolegą to można łatwo zrobić , sam jestem elektronikiem i wiem że to jest wykonalne .
wystarczy przysiąść na kilka godzin i łatwo można to zrobić , nawet zamiast LCD zamontować LED, to by była taka klasyka hehehe

: 2007-03-20 18:35
autor: Drzymek
davidlive pisze:
Anyszes pisze:mbc + silnik krokowy(20pln) +mikrokontroler(4pln) + płytka kondziorki rezystorki(5pln) + jakis ładny lcd (20-40pln) lub na wyswietlaczu diodowym (10pln) =mbc + 60pln (max) i masz ładnie zrobione ... chyba ze zrezygnujemy z wyswietlacza i załozymy np. 4 stany 0,6 0,7 0,8 0,9 to tylko 4 przyciski i o 20-40pln mniej : )
Zgadam sie z kolegą to można łatwo zrobić , sam jestem elektronikiem i wiem że to jest wykonalne .
wystarczy przysiąść na kilka godzin i łatwo można to zrobić , nawet zamiast LCD zamontować LED, to by była taka klasyka hehehe
No to zróbcie - chętnie od Was kupię nawet za 100zł :)

: 2007-03-21 10:42
autor: davidlive
to wiesz co ja takie coś zrobie ale wątpie żeby było za 100 , myśle że ponad 100 :x
To panowie kto sie pisze na takie coś , moge to zrobić ale jak zbytu nie bedzie to nie ma sensu :cry:

: 2007-03-21 10:44
autor: daniel
davidlive pisze:to wiesz co ja takie coś zrobie ale wątpie żeby było za 100 , myśle że ponad 100 :x
To panowie kto sie pisze na takie coś , moge to zrobić ale jak zbytu nie bedzie to nie ma sensu :cry:
no jakby to dobrze wyszło i co najważniejsze działało, to ja chyba bym sie też pisał....tylko zależy jaka cena 8)

: 2007-03-21 18:57
autor: davidlive
działało bedzie na 100% już wstępne projekty robie , zalezy jakie bajery chcecie ???

: 2007-03-21 19:21
autor: daniel
eee...tam bajery, najlepiej byłoby gdyby to miało tylko 2 ustawienia, jedno na ekonomiczna jazde a drugie typowo na wyścigi ( wydaje mi sie że wiecej nie jest potrzebne ) i jakoś specjalnie bajeranckie to nie musi być typu wyświetlacze itp.( chociaż na pewno by to fajnie wyglądało :lol: ) ale to ma mieć bardziej praktyczne zastosowanie niż robienie z wnetrza choinki - przynajmniej takie jest moje zdanie, a czym wiecej bajerow tym pewnie cena mniej atrakcyjna

: 2007-03-21 19:52
autor: davidlive
daniel pisze: a czym wiecej bajerow tym pewnie cena mniej atrakcyjna
masz racie cena na pewno sie zmieni .
Postaram sie to dostosowac do probka , i dam znać jak działa .
Ale mysle że to dopiero po maturce , a ustawienia to proponuje (SOFT(7psi), NORM(9psi), SPORT(max psi ) ) heheh można by nawet przełącznik od zawiechy dać , to by było coś :twisted: :twisted:

: 2007-03-21 19:59
autor: daniel
a powiedz po cholere to srodkowe ustawienie??...ja jak chce jezdzic oszczednie to faktycznie ledwo co gaz naciskam i nie przekraczam 120 w miescie, a jak juz ostra jazda ( jak jakis cwaniaczek chce sie scigać ) to gaz do oporu, więc dla mnie to środkowe ustawienie kompletnie nie potrzebne :wink:

ps. a co do maturki to witaj w klubie :lol: ...w maju to będzie żeźnia :twisted: , to jak by Ci sie udało coś takiego po maturce zrobić to ja sie pisze na 100% ( wakacje to będzie okres wielkich zmian w samochodzie więc na pewno taki bajerek sie przyda )

: 2007-03-22 07:26
autor: Drzymek
Ja mam w tej chwili bardzo dobry zaworek MBC (bo jeszcze tuningowany przez klubowicza).

Tak jak chłopaki mówią - 3 wartości są zbędne. Wystarczą 2 - normal i max. Z tym że ja mam max 16PSI. No i podstawą jest to, żeby to był typ pressure, a nie bleed. Czyli kulka na twardej sprężynce która przytrzymuje powietrze i dzięki temu turbo się dużo szybciej rozkręca.