Strona 4 z 9

: 2006-06-28 22:52
autor: ad81
A czy nie ma konfliktu jak orginalnie była podwójna końcówka a ja mam pojedyńczą??????????

: 2006-06-28 22:56
autor: Pelot
może masz tłumik od GL-a w Gt-kach były podwójne,
Konflikt może być, chyba gl-e miały innej budowy tłumiki :roll: ale mogę się mylić.
Zebyś nie miał sytuacji że Ci się zmuli autko....

: 2006-06-30 09:41
autor: ad81
i dlatego szukam komina końcowego bo mam odczucie że gorzej idzie niż probasek znajomego też 2,2 gt

wdech i wydech - potrzebne kilka informacji

: 2006-08-26 20:10
autor: megalith
Witam.

Mam takie pytania:

1. Jaka jest średnica rur wydechu przed końcowym tłumikiem?
2. Jaki maksymalnie tłumik można włożyć do Probe żeby nie wystawał poza obrys więcej jak 3-4 cm? Chodzi mi o wymiary całkowite WxLxH łącznie z końcówkami
3. Czy były jakieś wersje bez sond lambda?

4. Jaka jest średnica rur dolotowych w 2.0 i w 2.2 w miejscu montażu miksera?


Z góry dzięki za pomoc :)


Niestety "z innej beczki" nie mialo tu racji bytu.

: 2006-08-27 01:17
autor: york
zasadniczo srednica rur to 2'

jesli chodzi o tlumik to miejsca jest dosc sporo wiec jest pole do manewru

sonde pewnie znajdziesz we wszystkich modelach :lol:

pomijajac miejsce montazu miksera,2.0 i 2.2 to calkiem inne silniki,i w 1 gen raczej 2.0 nie uswiadczysz (a powracajac co ma wspolnego mikser z dolotem?)




jw.

: 2006-08-27 08:21
autor: megalith
york pisze:zasadniczo srednica rur to 2'
Wąsko, ale coś poradzim.
york pisze:jesli chodzi o tlumik to miejsca jest dosc sporo wiec jest pole do manewru
Tyle że mam wybitnie wielkiego potworka, więc dalej proszę o wymiary :)
york pisze:pomijajac miejsce montazu miksera,2.0 i 2.2 to calkiem inne silniki,i w 1 gen raczej 2.0 nie uswiadczysz (a powracajac co ma wspolnego mikser z dolotem?)
Ano już kombinuję jakby i gdzieby blosa włożyć, a te średnice są tu dość ważne.
york pisze: a jesli chodzi o bagaznik to w cm ci nie podam ale przy oparciu kanapy (tj.najwezszym miejscu) wchodzi w poprzek dosc dluga tuba z glosnikiem 30 cm i jeszcze ma z 10 cm luzu
Właśnie o to mi chodzi bo mam głośnik 15' :D

: 2007-03-29 15:01
autor: davidlive
a powiedzcie mi panowie dlaczego wudech jest podwójny ???
I nie chodzi mi o końcówkę tylko o samą rurę , jest poprosr\tu jedna w drugiej :shock: :shock: Gdzies słyszałem ze to jest po to żeby sie woda nie skraplała czy cos takiego .

Mam teraz sobie robic tak jak ma drzymek czyli wolny przelot , co o tym sądzicie ???Bo jak mi za dobra strumienice wołaja 140 zeta to ja dziekuje
:evil:

: 2007-03-29 15:16
autor: daniel
ja u siebie nie mam ani jednego tłumika 8) , ale mam katalizator i tak sie właśnie zastanawiam czy go nie wyrzucic ale.....pewnie samochód będzie jeszcze głośniej chodził :? i ciekawe czy osiągi sie poprawią, bo z tego co widze wyjęcie kata nie zawsze jest dobre

: 2007-03-29 16:04
autor: Drzymek
daniel pisze:bo z tego co widze wyjęcie kata nie zawsze jest dobre
W silnikach turbo jest dobre :twisted:

: 2007-03-29 16:07
autor: daniel
tylko ciekawe jak bedzie z hałasem 8)

: 2007-03-29 16:12
autor: Drzymek
daniel pisze:tylko ciekawe jak bedzie z hałasem 8)
Ja mam 2,5 cala na całej długości i 2,5 calowy przelotowy wydech z końcówką 10cm i do 2000obr da się przeżyć, a powyżej... :twisted: :twisted: :twisted:

: 2007-03-29 16:15
autor: daniel
u mnie to jest tak......katalizator, a jakieś 10cm. za nim jest wspawana rura i biegnie tak do samego końca( po drodze nawet chyba żadnych łączeń nie ma itp., jest w jednej całości) i do tego jest basowa końcówka owalna, więc Drzymek, myśle że poziom hałasu mamy podobny :wink: ja go sobie radiem zagłuszam 8)

: 2007-03-29 16:39
autor: Pluto
kupie 2,5 cala prostą rurę 6m, ale jak zrobić te wygięcia bo załamań przecież nie może być.

: 2007-03-29 16:47
autor: Bogdan9999
Do tego są kolanka które sztuka kosztuje jakies 25 - 35 zł Pozdro

: 2007-03-29 17:52
autor: davidlive
Pluto pisze:kupie 2,5 cala prostą rurę 6m, ale jak zrobić te wygięcia bo załamań przecież nie może być.
Gdzie to kupisz i za ile ????

: 2007-03-29 17:59
autor: wargawiesiek
Ale mnie to nikt nie przebije. Mam dwa tłumiki założone po jednym z prawej i z lewej strony. Sam spawałem z jawy 350TS jeszcze aby wyrzucę kata i cało tam reszta że będzie pusty przelot. Jeśli odbiorę probka od blacharza to zapodam foto.

: 2007-03-29 18:34
autor: Bogdan9999
wargawiesiek pisze:Ale mnie to nikt nie przebije. Mam dwa tłumiki założone po jednym z prawej i z lewej strony. Sam spawałem z jawy 350TS jeszcze aby wyrzucę kata i cało tam reszta że będzie pusty przelot. Jeśli odbiorę probka od blacharza to zapodam foto.
Ty a ni lepiej było od razu rynnę wspawać ?? Albo 2 ?? to by było to nie :D :wink: :lol:

: 2007-03-29 19:24
autor: daniel
Bogdan a wiesz jaki to by był przelot jakby zaraz za kolektorem rure obciąc :lol: 8)

: 2007-03-29 19:55
autor: wargawiesiek
Ty a ni lepiej było od razu rynnę wspawać ?? Albo 2 ?? to by było to nie
To już było mój kumpel miał przy dużym fiacie założono.
Się śmiejcie z tłumików ale wyglądają super a jeszcze lepiej buczą aż ludzie uciekają z drogi jak jadę po Mławie

: 2007-03-29 19:55
autor: pytlar
a co mnie ostatnio zdziwilo to to, ze zaraz na poczatku wydechu zaraz za turbina jest przelot az jedyne 45mm... :roll:

: 2007-07-05 17:28
autor: J@cekW
Po wywaleniu kata i tłumika środkowego jak dużo zwiększyło się wam spalanie? Z tego co zauważyłem to paliwa jakoś szybciej ubywa :evil: :evil: :evil:

: 2007-07-05 18:34
autor: Pelot
wargawiesiek pisze:a jeszcze lepiej buczą aż ludzie uciekają z drogi jak jadę po Mławie
super :!: hałas na pół miasta... :x pierwszy lepszy pałkarz zabierze ci dowód rejestracyjny... i wtedy będziesz szybko oddawał tłumiki zJawie :lol:

: 2007-07-05 19:18
autor: wargawiesiek
przy nowym pobku mam oryginalny tłumik jeszcze więc dowód zostaje

: 2007-07-05 21:29
autor: megalith
Jestem po 1 etapie remontu wydechu dzisiaj. I tak, miałem wsadzone rury od poldka :( Żenada.

W miejscu katalizatora włożona elastyczna łączówka, potem dłuugo długo rura 55mm z kolankami, i końcowy sport. Hałas? Ciszej niż z pękniętym katalizatorem :)

Do pełni szczęścia jeszcze brakuje mi wymiany uszczelek pod kolektorem i tej na trójniku. No i jeszcze dołożenia paru brakujących szpilek. Całość imprezy wyniesie mnie 390 zł - rury aluminiowe, łączówka z nierdzewki.

Pod koniec przyszłego tygodnia wszystko powinno być zrobione, opiszę efekty dokładniej, wraz ze zdjęciami. Na razie - autko zaczęło ładnie odpalać i mniej je przydusza.

: 2007-07-20 13:23
autor: Bendek
postanowiłem pokombinować z wydechem.
czy wywalenie kata i środkowego tłumika i zastąpienie tego rurą np z kwasówki to dobry pomysł? auto będzie bardzo głośne?