Strona 1 z 1
centralny nie zamyka ale otwiera !!! pomocy !!!
: 2003-12-29 19:49
autor: lajman
mam problem, bo centralnym otworze drzwi z piolota a nie zamkne, stalo sie tak po zmianie akumulatora, jak probuje zamknac drzwi od srodka door lockiem to tez nie dziala, prosze o pomoc
lajman@poczta.onet.pl
: 2003-12-30 20:57
autor: Quaki
aby ci pomoc to musisz napisac co to za auto?
czy sam ten aku wymieniales? czy cos jeszcze bylo przy autku robione ?
im wiecej informacji tym latwiej ci pomoc
a co do rad to sprawdz bezpieczniki tak na poczatek
pozdrawiam
: 2003-12-31 12:44
autor: lajman
sprawdzalem bezpieczniki i sa ok, auto to probe 2,5gt z 93 r. a akumulator sam zmienialem i cos musialem zepsuc
: 2003-12-31 17:44
autor: Gość
Tutaj masz schemat instalacji doorlock'a.
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=339
Prawdopodobnie problem jest w samym przekazniku (power door lock relay).
Zapomnialem dodac, ze bedzie sie to inaczej mialo, jesli masz podpiety alarm.
: 2004-01-02 15:48
autor: MiH
Musisz najprawdopodobniej zresetować alarm. Zależnie od modelu:
- przekręć 5x stacyjnę ON - OFF
- odłącz alumulator na 5s.
- znajdź wyłącznik awaryjny alarmu i wyłącz go i włącz
- oraz metoda "na desperata" - (działa zawsze, choć skutki uboczne nieustalone) - znajdź centralkę alarmu (szukaj pod kokpitem patrząc od dołu - nad pedałami, pudełko do którego dochodzi duża ilość kabli, które niekoniecznie wyglądają na fabryczne

), odłącz ją (znaczy się wtyczkę z kablami), odczekaj minutę, podłącz z powrotem.
Powodzenia
Zamek Centralny-świruje!
: 2004-01-30 12:52
autor: strober
Qrfa-Moj zamek coś nie tak jak powinien,działa.
Co mnie nie WQRFIA(niepokoi):
1.Nie zamyka sie na pilota.
2.Za pomocą kluczyka to musze zamykać kazde drzwi z osobna(a wczesniej oczywiscie sie zamykały za razem jedne i drugie)
3.Jak jade to słysze(a czasami i widze)jak siłowniki dają znać o tym jak slicznie potrafia podnosić te cycki do góry(próbują otworzyc zamek,który już wczesniej był otwarty)
4.Sam sie otwiera, i to jest najgorsze-dobrze ze mam alarm!
Co to może być?Czekam na uwagi!
: 2004-01-30 13:12
autor: Gość
Zapewne zwarcie na instalacji. Alarm masz dokladany, wiec gdzies jest wpiecie do niego. Zamykanie drzwi jest przy ok. 3V, natomiast otwieranie przy 12V. Jak nie znajdziesz zwarcia na przewodach, rozbierz przelaczniki w drzwiach i sprawdz styki. Otwieraniem steruje przekaznik umieszczony z prawej strony auta, tuz przy silniku od nawiewu. Jak potrzebujesz schemat to podesle na maila.
: 2004-02-03 15:36
autor: strober
Wielkie dzięki za podpowiedz!Poszukam i moze zanjde,juz jest sztab osób które to będa robiły tzn.Ja i Probert!
Rezultat musi być tylko jeden:Sprawny zameczek,bo jak nie to .....bedzie zameczek Niesprawny(ciekaw jestem jak ja to wydedukowałem

)-a to juz drugi bedzie rezultat

hmmmm no nic,dosc tych dewagacji!
Pozdrawiam i dzięki!
: 2004-02-03 17:41
autor: Raf
strober pisze:bo jak nie to .....bedzie zameczek Niesprawny...
... i plama na honorze

: 2004-02-03 21:38
autor: strober
Raf pisze:strober pisze:bo jak nie to .....bedzie zameczek Niesprawny...
... i plama na honorze

spokojnie,spokojnie.....Niech MOC bedzie z nami(tzn.stroberem i Mistrzem Probertem)!!!

Raf-mam nadzieje że pokładasz w nas nadzieje!
: 2004-02-03 21:44
autor: Raf
Pokładam, ale na razie MOC jest z zameczkiem !

Aż emanuje energią

Wręcz można by zaryzykować stwierdzenie że jakaś siła nieczysta weń wstąpiła

: 2004-02-04 07:18
autor: amra
no popatrzcie
u mnie po wymianie uszczelek pod glowicami problem ten sam tylko ze nie podnosza sie same jak u Strobera. wogole sie nie podnosza i alarm tez nie dziala.
pewnie jak paprak robil silnik to cos albo gdzies wypial. i teraz mnie wkurza zamykanie i otwieranie z klucza (i jak to wyglada z boku

)
: 2004-02-04 13:01
autor: Gość
no to i tak macie fajnie - ja nie mam zamków tylko zaslepki i jak wysiądzie bateria w pilocie to masakra
: 2004-02-04 18:34
autor: MiH
Konrad pisze:no to i tak macie fajnie - ja nie mam zamków tylko zaslepki i jak wysiądzie bateria w pilocie to masakra
Hehe.. włazisz przez bagażnik.
Skądś to znam... (mam zapieczone zamki od nieużywania. Niech Ci wtedy padnie aku

)
: 2004-02-04 18:56
autor: Wojtecki
taaak wlasnie mnie to spotkalo

pilot w dloni a on ani pik, pik... na szczescie zamek w drzwiach kierowcy okazal sie niepelno ale sprawny

i trzeba bedzie wymienic akumulator... i znow trzy stowki z kieszei poooplyna... ech... zycie

: 2004-02-04 19:21
autor: MiH
eeee tam ja dałem 180
: 2004-02-04 19:26
autor: Gość
pod tym linkiem w strefie zrzutu umiescilem schemat - powinien pomoc
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=393
: 2004-02-05 08:48
autor: Gość
dobrze by bylo - w bagazniku tez nie mam zamka.
moze to i dobre na mlodych złodzieji samochodow? podchodzi gosciu - chce wylamac - a tu nie ma zamka - hehehe
fakt ze trzeba dbac o aku ale mam nowke wiec wrazie czego tylko szukam baterii od pilota
: 2004-02-05 10:55
autor: nikosnikos
Cos widze, ze z tymi zamkami w probe w wielu przypadkach jest podobnie

U mnie tylko u kierowcy dziala, pasazera wkleilem na poxipol

(zeby tylko sie trzymal), a w bagazniku nie idzie ruszyc kluczem

Full wypasik!!!
: 2004-02-05 11:02
autor: strober
: 2004-02-05 11:10
autor: Raf
A u magika Proberta byłeś?

: 2004-02-05 18:28
autor: lajman
mi tylko dziala zamek od pasazera ale tez nie od razu, a w bagazniku to zlamalem kluczyk bo chcialem frajera na hama otworzyc (ale nie poszlo

)
: 2004-02-08 15:11
autor: strober
Raf pisze:A u magika Proberta byłeś?

Jeszcze nie ale w tym tygodniu będziemy walczyc z TĄ "Złą Mocą"-oby sie udało!
Dzięki greyg za schemat-ale tych kabli i kabelków

: 2004-02-08 15:17
autor: Gość
tak dla uzupelnienia...
zasilanie idzie z bloku bezpiecznikow do przelacznika prawych drzwiach, stamtad przewody ida przez srodek kabiny (pod fotelami), majac po drodze kilka laczen, ktore wygladaja jaby byly dorabiane (owiniete tradycyjnie tasma izolacyjna). Jak trzeba, to moge Ci podeslac jeszcze opis glownego gniazda w drzwich - latwiej wtedy zweryfikowac, gdzie jest problem.