Strona 1 z 4

Adaptacja zacisków

: 2007-03-13 10:28
autor: RX
Witam,

Kupiłem sobie nowe tarcze i klocki (special thanx - Maciucha). Na przód wrzuciłem nacinane tarcze ATE z allegro. Wszystko ładnie pięknie - pomyślałem, że kupię również sportowe zaciski. Bez problemu dostępne są do Probe, firmy ATE - 3500zł za SZTUKĘ.

...

Może ktoś ma lepszy pomysł? Może od jakiegoś innego auta dałoby radę wsadzić? Nie wiem nawet, od czego mam zacząć poszukiwania - jakieś wskazówki? Zupełnie się nie znam na zaciskach, a nie daruje - Probe musi lepiej hamować.

Pzdr.

: 2007-03-13 10:30
autor: MISIEK
Moze US BRAKES ? takie ma Gturbo - 4 tloczkowe :)


Moj probek hamuje bardzo dobrze ale tylko jesli wcisne hamulec do polowy....
jak wcisne do oporu to ABS skutecznie utrudnia wyhamowanie auta :(
nie wiem czemu tak jest :( moze to dlatego ze za mocno zatrzymuje przednie tarcze ?

: 2007-03-13 11:06
autor: TYKWA
MISIEK pisze:

Moj probek hamuje bardzo dobrze ale tylko jesli wcisne hamulec do polowy....
jak wcisne do oporu to ABS skutecznie utrudnia wyhamowanie auta :(
nie wiem czemu tak jest :( moze to dlatego ze za mocno zatrzymuje przednie tarcze ?
Jak na Miska przystalo , masz za ciézká noge i Probka boli jak mocniej cisniesz , a wiadomo jak boli to juz nie mysli o hamowaniu :wink:

: 2007-03-13 11:09
autor: RX
Witam,

US Brakes, ani Wilwooda nie ma na ebayu :( Pomysł dobry, ale już kupiłem cały zestaw, oprócz zacisków. Myślę, żeby z jakiegoś rozbitka wyciągnąć, tylko czym się sugerować (żeby zacisk pasował ;) )? Można ew. zacisk jakoś przerobić?

Pzdr.

: 2007-03-13 11:32
autor: Drzymek

: 2007-03-13 11:50
autor: RX
Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.

: 2007-03-13 12:31
autor: Drzymek
RX pisze:Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
Wiem tylko tyle, że w kilku poważnych sklepach tuningowych (nie pan "X" z allegro) mają to w ofercie.

: 2007-03-13 12:39
autor: MISIEK
maja tez w tych sklepach zapewne zwykle zarowki H4 XENON :D:D:D:D:D

sprzedaja to bo malo kosztuje wytworzenie a duzo mozna przyciac :P

: 2007-03-13 12:53
autor: Sokół
RX pisze:Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.

: 2007-03-13 13:09
autor: TYKWA
Sokół pisze:
RX pisze:Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.
4 m , az mi sie wierzyc nie chce , to by byl znakomity wynik :shock:
Brzmi zbyt pieknie aby bylo prawdziwe. :cry:

: 2007-03-13 13:51
autor: Qki G
RX pokaż jakies zdjęcia swojego nowego zestawu, do wytracania prędkośći :)

: 2007-03-13 17:40
autor: totmes (gonciu)
Qki G pisze:RX pokaż jakies zdjęcia swojego nowego zestawu, do wytracania prędkośći :)
i ile dałes za komplet?

: 2007-03-13 18:13
autor: Kędziorek
Zarzuć jakieś foty :D

: 2007-03-13 21:36
autor: RX
Witam,

Dam fotki i info na dniach na 100%.

Pzdr.

: 2007-03-14 00:45
autor: Robert
Sokół pisze:
RX pisze:Witam,

Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?

Pzdr.
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.
:arrow: Obrazek :arrow: Obrazek

: 2007-03-14 05:45
autor: Eli
1,2 m za 155 zl to moim zdaniem wysmienity wynik.... zycia moze nie uratuje, ale blacharz jest drozszy... :wink:

: 2007-03-16 19:24
autor: RX
Witam,

Zrobiłbym fotki ale nie ma za bardzo czego - odsyłam tarcze, zaszła pomyłka i dostałem zwykłe, pełne... :evil: :evil: :evil:

Pzdr.

: 2007-03-16 19:44
autor: KALI
Obrazek Obrazek
:arrow: Rx a ja bym chciał zapodać taki zestaw z Mitsu Gt3000 po drobnych przeróbkach podejdzie do proba.Można np.z rozbitka.[no i cztery tłoczki na stronę] :wink:

: 2007-03-16 19:52
autor: RX
Witam,

No właśnie - o coś takiego mi chodziło. To póki nie mam tarcz na przód - rozejrzę się za czymś takim :-) Pewnie nacinane i nawiercane tarcze do 3KGT kosztują tyle co mój Probas, ale może damy rade ;)

Pzdr.

: 2007-03-16 20:27
autor: Sqad
Ta i od razu zmien na 17 bo minejsze fele nie wejda.

: 2007-03-16 22:51
autor: Ronin
Squad, seria w mitsu ma bodajże 16-17"? To czemu mają nie podejść pod Proba?(oczywiście po odpowiednich modach).

: 2007-03-16 22:57
autor: RX
Witam,

Znalazłem zaciski z Mitsu za 1 tyś - używane.

Pzdr.

: 2007-03-17 03:26
autor: Quaki
Ale 3000GT bylo 3 rodzaje najlepsze ale i najdrozsze sa od vr4 (twinturbo)
Pozatym uwaga taka konwersja pociaga za soba ciecie samego zacisku a to nie jest najbardziej pozadana rzecz na naszych polskich dziurach
Ogiolnie daloby sie zastosowac przejsciwki itp ale to nie bedzie latwe i trezba miec juz zaciski zeby z tym powalczyc
Popzdrawiam

: 2007-03-17 08:43
autor: KALI
Quaki jak byś się dobrze przyjrzał to te zaciski i tarcze są właśnie od czteropędnego gt twinturbo. :arrow: Sprawdzałem tydzień temu u Witka :wink:
Obrazek
Jest jeszcze taka opcja .

: 2007-03-17 12:12
autor: Quaki
W obu autkach wystepuje zacisk 4 tloczkowy rozni je tylko iwlkosc tarczy (a wiec i zacisk ja nie jestem po obrazku w stanie poznac jaka to srednica tarczy)
tutaj mozna przeczytac dokladnie jak zrobiono konwersje zacisku z vr4 do probe
http://www.mx6.com/forums/showthread.ph ... hlight=vr4 ale niestety z cieciem zacisku co ja osobiscie uwazam za malo bepieczne opcja nr2 (z przejsciwoka)zdecydowanie lepsza o czyms takim wlasnie myslem

Pozdrawiam