znaczek 16v

Probiacz2000
Posty: 256
Rejestracja: 2006-02-07 22:22

znaczek 16v

Post autor: Probiacz2000 »

Witam.
Chce zdjąć u siebie ten znaczek na tylnej klapie "16V", żeby mój silnik był tajemnicą dla innych... ;] I sie zastanawiam czy jest on naklejony i moge go spokojnie zdjąć, czy jest on na wpinki i zostaną dziury?
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Z tego co kiedyś widziałem na innym Probie to zostają dziury ;)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Piotrek (cien)
Posty: 175
Rejestracja: 2006-02-26 13:59
Galeria: viewtopic.php?t=8035
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Piotrek (cien) »

Jasne!!
O wiele lawiej jest walnac posta na forum, niz dobrze sie przygladnac jak jest zamocowany.
Sory ale to juz sie robi niepowazne. :twisted:


Ps. nie mam polskich znakow.
Było czarne 2,5 v6.
Będzie ..
Probiacz2000
Posty: 256
Rejestracja: 2006-02-07 22:22

Post autor: Probiacz2000 »

cienki pisze:Jasne!!
O wiele lawiej jest walnac posta na forum, niz dobrze sie przygladnac jak jest zamocowany.
Sory ale to juz sie robi niepowazne. :twisted:


Ps. nie mam polskich znakow.
No jasne, że łatwiej ;] pozatym sprawdzałem i ten plastik jest tak blisko, że nic nie widać... a nie chce zaczynać zrywać żeby sie pozniej okazalo ze dziury zostana... ale teraz juz wiem ze zostaja...
Awatar użytkownika
Piotrek (cien)
Posty: 175
Rejestracja: 2006-02-26 13:59
Galeria: viewtopic.php?t=8035
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Piotrek (cien) »

no popatrz, a u mnie nie zostaly :lol:
Było czarne 2,5 v6.
Będzie ..
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Na zlocie widziałem zdjęty znaczek i na pewno są dziury :)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Jest na zapinki i zostaną dziury. Zdejmij lampe... Jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze to wybrałeś najgorszą metodę tuningu.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Probiacz2000
Posty: 256
Rejestracja: 2006-02-07 22:22

Post autor: Probiacz2000 »

Basf_Wrocław pisze:Jest na zapinki i zostaną dziury. Zdejmij lampe... Jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze to wybrałeś najgorszą metodę tuningu.
Czemu najgorszą? Nie mam zamiaru tam naklejać znaczka "4.0 Turbo" tylko chciałbym żeby nic nie było...
pozdrawiam
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Co z tego że zdejmiesz znaczek 16V skoro i tak wszyscy będą wiedzieć że to 2.0 a nie 2.5 bo nie masz listw progowych :P
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ja tam nie zdejmuję oznaczeń - nie widzę sensu :) Mam pod machą co mam, nie muszę się wstydzić, jakbym miał 2.0 to też bym się nie wstydził... i uturbił.. ;)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Post autor: kocurro »

siema. wyczułem nutkę pogardy do 2.0. czy taka pojemność to mało?
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

W mojej wypowiedzi? Nie, nie o to chodzi. Ja po prostu uwielbiam modyfikacje aut i jakbym miał 2.0 to na pewno bym coś grzebał. W V6 wziąłem się za wolnossący no i teraz dołożę małego boosta jak silnik nie wybuchnie ;) W 2.0 projekt wolnossący miałby mniej sensu, bo ten silnik ma małą moc wyjściową. Tam turbina zdaje egzamin. Turbo w V6 to już wyższa szkoła jazdy. Probe 2.0 jak na 16v ma niestety małą moc i mimo agresywnego wyglądu nie może dorównać osiągami innym autom na drodze.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

RX pisze:Probe 2.0 jak na 16v ma niestety małą moc i mimo agresywnego wyglądu nie może dorównać osiągami innym autom na drodze.
Już tak nie przesadzaj i nie deklasuj mojego autka :P Jeszcze dobrze sobie ono radzi na drodze :D
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Okej, ale np. szkoda, że nie wsadzili do Probów 2.0 V6 144 konie a do 2.5 V6 KLZE jako standard... to miałoby sens na tle konkurencji.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Tak RX oczywiście, mamy wielkie problemy z innymi autami. Kurdę jak ja Ci zazdroszczę, te 2.5 to muszą być kozaki, szkoda że tak trudno osiągalne,bo pewnie bym sobię takiego sprawił :!: :lol: :lol: :lol:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

To już od 2.0 V6 wolałbym 2.0 R4 FS-ZE :P:P:P skromne 170KM ;)

A tak na marginesie, jakoś wcale się nie wstydzę tego, że mam znaczek 16v.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Nie napisałem, że 2.5 to kozaki, tylko, że lubię tuningować.

Podtrzymuje jednak swoje zdanie, że 2.0 niczego specjalnego nie objedziesz. Pewnie, że nie ma tragedii z osiągami, jednak mamy takie czasy, że Alfa Romeo 1.6 ma 115 koni, a pierwszy lepszy diesel kosmiczny moment i mocno trzeba się namęczyć, żeby coś zdziałać przy mniejszych lub większych zabawach autem na drodze. V6 ma problemy i to spore... dlatego dłubię bo mam kompleksy i spać po nocach nie mogę... tak to cały ja 8)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Nie ma co sie oszukiwac ! 2.0 kupuje sie z oszczednosci :) mozna tez kupic tanio 2.5 ktore pali wiecej oleju niz benzyny :D

Ale jesli ktos bardzo chce miec moc , piekny dziwiek i duzo lepszy komfort jazdy to musi za to zaplacic :)

Wlasciciele 2.0 moga uzyc miliona argumentow, od mniejszego spalania (moim zdaniem mala roznica) po koszty remontu silnika :D:D:D gdybym kupowal auto z mysla o remoncie silnika to bym nie kupil proba :P

Jak dla mnie to usuwanie znaczka 16v , przyklejanie listewek progowych lub najgorsze - naklejanie znaczkow GT to najwieksza wiocha !! smiac mi sie chce z takich ludzi i ich autek ;-))))

Respect dla tych ktorzy maja oryginalne znaczki :)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Ja napiszę tylko to:

Ford Probe 2.0 r4 16v 115km
calibera 2.0 r4 16v 150km.

Smutne ale prawdziwe... :(
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Cena 2.0 i 2.5 jest taka sama :lol: Moc,piękny dźwięk i komfort-to chyba w innych autach musisz szukać-najlepiej coś powyżej 200kucy i na miękkiej zawiesze :lol: Nie będę używał żadnych argumentów bo nie widzę potrzeby do niczego nikogo przekonywać,każdy to co chciał to sobie kupił i się cieszy,a tylko pacany się wywyższają i przedłużają sobie pisiorki jak staruszek co mu nie staje.
Co do Ugieteania aut przez znaczki to kupa,wiocha i przedłużanie pisiorka w innym wymiarze niż podany powyżej :!: :lol:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Tak jak Strober, nie zamierzam argumentować i nadganiać do jakże wspaniałych 2.5 ;) a jedyny argument dla jakiego zdecydowałem się akurat kupić 2.0 to to, że jego stan techniczny przewyższa nie jedno z aut jeżdżących w tym Klubie. :D
A jak bym chciał mieć moc, piękny dźwięk i komfort, to kupiłbym sobie zupełnie co innego niż Probas :P Bez fanatyzmu :twisted:
Ostatnio zmieniony 2007-04-03 12:28 przez Voodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Probiacz2000
Posty: 256
Rejestracja: 2006-02-07 22:22

Post autor: Probiacz2000 »

Afere panowie zrobiliscie... Mi sie tylko ten znaczek nie podoba, a nic na jego miejsce nie chcialem wklejac, ani listew, ani znaczkow GT...
Co do wyboru probe 2.0 czy 2.5. Mialem do wyboru przy kupnie i wybralem 2.0 ze wzgledu na spalanie... Wole miec 2.0 i jezdzic tylko i wylacznie na benzynie, niz 2.5 i go zaGAZowac...
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Voodoo pisze:Tak jak Strober, nie zamierzam argumentować i nadganiać do jakże wspaniałych 2.5 ;) a jedyny argument dla jakiego zdecydowałem się akurat kupić 2.0 to to, że jego stan techniczny przewyższa nie jedno z aut jeżdżących w tym Klubie. :D
A jak bym chciał mieć moc, piękny dźwięk i komfort, to kupiłbym sobie zupełnie co innego niż Probas :P Bez fanatyzmu :twisted:
:1111_ok:
To takie proste,a niektórzy to jak "grochem o ścianę"- kurdę, jak ładnie to ująłem :!: 8)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Skasowałem tamtego posta bo byśmy w trzeci off polecieli tylko 8)

Każdy lubi to co ma. To 2.0 zawsze atakuje mocno V6 więc z tym przedłużaniem to ostrożnie ;) Już nie jedna taka głupia dyskusja była, że V6 jest ble... ja tylko stwierdziłem fakty, że osiągi są takie sobie i od razu wielka dyskusja obronna wybuchła, co o czymś świadczy :P

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

MISIEK pisze: Jak dla mnie to przyklejanie listewek progowych to najwieksza wiocha !!
smiac mi sie chce z takich ludzi i ich autek ;-))))
Respect dla tych ktorzy maja oryginalne znaczki :)
Misiek ja nawet jak będę naklejać listwy progowe od GT to tylko i wyłącznie dlatego że ładniej wyglądają i pasują do oryginalnych zderzaków 2.0. A nie dlatego że chcę go przerobić na V6. Jakbym chciał 2.5 to bym kupił 2.5. Ale nie będę się porywał z motyką na księżyc. Więc mam 2.0 z którego jestem dumny bo jest ekonomiczne i elastyczne i go nie GAZuję. A znaczka 16V nie ruszam bo mi się podoba!
Więc dlaczego progi to wiocha ??
Poza tym to Pozdro:) a kiedyś sobie kupię V6 tylko w najlepszym stanie. Może fioletowe ze skórką, widziałem jedno w Wałbrzychu ale koleś jeszcze nie chce sprzedać bo dopiero co kupił:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”