znaczek 16v
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
znaczek 16v
Witam.
Chce zdjąć u siebie ten znaczek na tylnej klapie "16V", żeby mój silnik był tajemnicą dla innych... ;] I sie zastanawiam czy jest on naklejony i moge go spokojnie zdjąć, czy jest on na wpinki i zostaną dziury?
Chce zdjąć u siebie ten znaczek na tylnej klapie "16V", żeby mój silnik był tajemnicą dla innych... ;] I sie zastanawiam czy jest on naklejony i moge go spokojnie zdjąć, czy jest on na wpinki i zostaną dziury?
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Piotrek (cien)
- Posty: 175
- Rejestracja: 2006-02-26 13:59
- Galeria: viewtopic.php?t=8035
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
No jasne, że łatwiej ;] pozatym sprawdzałem i ten plastik jest tak blisko, że nic nie widać... a nie chce zaczynać zrywać żeby sie pozniej okazalo ze dziury zostana... ale teraz juz wiem ze zostaja...cienki pisze:Jasne!!
O wiele lawiej jest walnac posta na forum, niz dobrze sie przygladnac jak jest zamocowany.
Sory ale to juz sie robi niepowazne.
Ps. nie mam polskich znakow.
- Piotrek (cien)
- Posty: 175
- Rejestracja: 2006-02-26 13:59
- Galeria: viewtopic.php?t=8035
- Lokalizacja: Tarnów
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
W mojej wypowiedzi? Nie, nie o to chodzi. Ja po prostu uwielbiam modyfikacje aut i jakbym miał 2.0 to na pewno bym coś grzebał. W V6 wziąłem się za wolnossący no i teraz dołożę małego boosta jak silnik nie wybuchnie W 2.0 projekt wolnossący miałby mniej sensu, bo ten silnik ma małą moc wyjściową. Tam turbina zdaje egzamin. Turbo w V6 to już wyższa szkoła jazdy. Probe 2.0 jak na 16v ma niestety małą moc i mimo agresywnego wyglądu nie może dorównać osiągami innym autom na drodze.
Pzdr.
W mojej wypowiedzi? Nie, nie o to chodzi. Ja po prostu uwielbiam modyfikacje aut i jakbym miał 2.0 to na pewno bym coś grzebał. W V6 wziąłem się za wolnossący no i teraz dołożę małego boosta jak silnik nie wybuchnie W 2.0 projekt wolnossący miałby mniej sensu, bo ten silnik ma małą moc wyjściową. Tam turbina zdaje egzamin. Turbo w V6 to już wyższa szkoła jazdy. Probe 2.0 jak na 16v ma niestety małą moc i mimo agresywnego wyglądu nie może dorównać osiągami innym autom na drodze.
Pzdr.
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Nie napisałem, że 2.5 to kozaki, tylko, że lubię tuningować.
Podtrzymuje jednak swoje zdanie, że 2.0 niczego specjalnego nie objedziesz. Pewnie, że nie ma tragedii z osiągami, jednak mamy takie czasy, że Alfa Romeo 1.6 ma 115 koni, a pierwszy lepszy diesel kosmiczny moment i mocno trzeba się namęczyć, żeby coś zdziałać przy mniejszych lub większych zabawach autem na drodze. V6 ma problemy i to spore... dlatego dłubię bo mam kompleksy i spać po nocach nie mogę... tak to cały ja
Pzdr.
Nie napisałem, że 2.5 to kozaki, tylko, że lubię tuningować.
Podtrzymuje jednak swoje zdanie, że 2.0 niczego specjalnego nie objedziesz. Pewnie, że nie ma tragedii z osiągami, jednak mamy takie czasy, że Alfa Romeo 1.6 ma 115 koni, a pierwszy lepszy diesel kosmiczny moment i mocno trzeba się namęczyć, żeby coś zdziałać przy mniejszych lub większych zabawach autem na drodze. V6 ma problemy i to spore... dlatego dłubię bo mam kompleksy i spać po nocach nie mogę... tak to cały ja
Pzdr.
Nie ma co sie oszukiwac ! 2.0 kupuje sie z oszczednosci mozna tez kupic tanio 2.5 ktore pali wiecej oleju niz benzyny
Ale jesli ktos bardzo chce miec moc , piekny dziwiek i duzo lepszy komfort jazdy to musi za to zaplacic
Wlasciciele 2.0 moga uzyc miliona argumentow, od mniejszego spalania (moim zdaniem mala roznica) po koszty remontu silnika :D:D gdybym kupowal auto z mysla o remoncie silnika to bym nie kupil proba
Jak dla mnie to usuwanie znaczka 16v , przyklejanie listewek progowych lub najgorsze - naklejanie znaczkow GT to najwieksza wiocha !! smiac mi sie chce z takich ludzi i ich autek )))
Respect dla tych ktorzy maja oryginalne znaczki
Ale jesli ktos bardzo chce miec moc , piekny dziwiek i duzo lepszy komfort jazdy to musi za to zaplacic
Wlasciciele 2.0 moga uzyc miliona argumentow, od mniejszego spalania (moim zdaniem mala roznica) po koszty remontu silnika :D:D gdybym kupowal auto z mysla o remoncie silnika to bym nie kupil proba
Jak dla mnie to usuwanie znaczka 16v , przyklejanie listewek progowych lub najgorsze - naklejanie znaczkow GT to najwieksza wiocha !! smiac mi sie chce z takich ludzi i ich autek )))
Respect dla tych ktorzy maja oryginalne znaczki
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Cena 2.0 i 2.5 jest taka sama Moc,piękny dźwięk i komfort-to chyba w innych autach musisz szukać-najlepiej coś powyżej 200kucy i na miękkiej zawiesze Nie będę używał żadnych argumentów bo nie widzę potrzeby do niczego nikogo przekonywać,każdy to co chciał to sobie kupił i się cieszy,a tylko pacany się wywyższają i przedłużają sobie pisiorki jak staruszek co mu nie staje.
Co do Ugieteania aut przez znaczki to kupa,wiocha i przedłużanie pisiorka w innym wymiarze niż podany powyżej
Co do Ugieteania aut przez znaczki to kupa,wiocha i przedłużanie pisiorka w innym wymiarze niż podany powyżej
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Tak jak Strober, nie zamierzam argumentować i nadganiać do jakże wspaniałych 2.5 a jedyny argument dla jakiego zdecydowałem się akurat kupić 2.0 to to, że jego stan techniczny przewyższa nie jedno z aut jeżdżących w tym Klubie.
A jak bym chciał mieć moc, piękny dźwięk i komfort, to kupiłbym sobie zupełnie co innego niż Probas Bez fanatyzmu
A jak bym chciał mieć moc, piękny dźwięk i komfort, to kupiłbym sobie zupełnie co innego niż Probas Bez fanatyzmu
Ostatnio zmieniony 2007-04-03 12:28 przez Voodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe 2.0 '94r.
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
Afere panowie zrobiliscie... Mi sie tylko ten znaczek nie podoba, a nic na jego miejsce nie chcialem wklejac, ani listew, ani znaczkow GT...
Co do wyboru probe 2.0 czy 2.5. Mialem do wyboru przy kupnie i wybralem 2.0 ze wzgledu na spalanie... Wole miec 2.0 i jezdzic tylko i wylacznie na benzynie, niz 2.5 i go zaGAZowac...
Co do wyboru probe 2.0 czy 2.5. Mialem do wyboru przy kupnie i wybralem 2.0 ze wzgledu na spalanie... Wole miec 2.0 i jezdzic tylko i wylacznie na benzynie, niz 2.5 i go zaGAZowac...
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Voodoo pisze:Tak jak Strober, nie zamierzam argumentować i nadganiać do jakże wspaniałych 2.5 a jedyny argument dla jakiego zdecydowałem się akurat kupić 2.0 to to, że jego stan techniczny przewyższa nie jedno z aut jeżdżących w tym Klubie.
A jak bym chciał mieć moc, piękny dźwięk i komfort, to kupiłbym sobie zupełnie co innego niż Probas Bez fanatyzmu
To takie proste,a niektórzy to jak "grochem o ścianę"- kurdę, jak ładnie to ująłem
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Skasowałem tamtego posta bo byśmy w trzeci off polecieli tylko
Każdy lubi to co ma. To 2.0 zawsze atakuje mocno V6 więc z tym przedłużaniem to ostrożnie Już nie jedna taka głupia dyskusja była, że V6 jest ble... ja tylko stwierdziłem fakty, że osiągi są takie sobie i od razu wielka dyskusja obronna wybuchła, co o czymś świadczy
Pzdr.
Skasowałem tamtego posta bo byśmy w trzeci off polecieli tylko
Każdy lubi to co ma. To 2.0 zawsze atakuje mocno V6 więc z tym przedłużaniem to ostrożnie Już nie jedna taka głupia dyskusja była, że V6 jest ble... ja tylko stwierdziłem fakty, że osiągi są takie sobie i od razu wielka dyskusja obronna wybuchła, co o czymś świadczy
Pzdr.
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Misiek ja nawet jak będę naklejać listwy progowe od GT to tylko i wyłącznie dlatego że ładniej wyglądają i pasują do oryginalnych zderzaków 2.0. A nie dlatego że chcę go przerobić na V6. Jakbym chciał 2.5 to bym kupił 2.5. Ale nie będę się porywał z motyką na księżyc. Więc mam 2.0 z którego jestem dumny bo jest ekonomiczne i elastyczne i go nie GAZuję. A znaczka 16V nie ruszam bo mi się podoba!MISIEK pisze: Jak dla mnie to przyklejanie listewek progowych to najwieksza wiocha !!
smiac mi sie chce z takich ludzi i ich autek )))
Respect dla tych ktorzy maja oryginalne znaczki
Więc dlaczego progi to wiocha ??
Poza tym to Pozdro:) a kiedyś sobie kupię V6 tylko w najlepszym stanie. Może fioletowe ze skórką, widziałem jedno w Wałbrzychu ale koleś jeszcze nie chce sprzedać bo dopiero co kupił:)