Strona 1 z 2
znaczek 16v
: 2007-04-02 21:54
autor: Probiacz2000
Witam.
Chce zdjąć u siebie ten znaczek na tylnej klapie "16V", żeby mój silnik był tajemnicą dla innych... ;] I sie zastanawiam czy jest on naklejony i moge go spokojnie zdjąć, czy jest on na wpinki i zostaną dziury?
: 2007-04-02 21:58
autor: RX
Witam,
Z tego co kiedyś widziałem na innym Probie to zostają dziury
Pzdr.
: 2007-04-02 22:04
autor: Piotrek (cien)
Jasne!!
O wiele lawiej jest walnac posta na forum, niz dobrze sie przygladnac jak jest zamocowany.
Sory ale to juz sie robi niepowazne.
Ps. nie mam polskich znakow.
: 2007-04-02 22:31
autor: Probiacz2000
cienki pisze:Jasne!!
O wiele lawiej jest walnac posta na forum, niz dobrze sie przygladnac jak jest zamocowany.
Sory ale to juz sie robi niepowazne.
Ps. nie mam polskich znakow.
No jasne, że łatwiej ;] pozatym sprawdzałem i ten plastik jest tak blisko, że nic nie widać... a nie chce zaczynać zrywać żeby sie pozniej okazalo ze dziury zostana... ale teraz juz wiem ze zostaja...
: 2007-04-02 22:40
autor: Piotrek (cien)
no popatrz, a u mnie nie zostaly

: 2007-04-02 22:42
autor: RX
Witam,
Na zlocie widziałem zdjęty znaczek i na pewno są dziury
Pzdr.
: 2007-04-02 22:46
autor: Basf_Wrocław
Jest na zapinki i zostaną dziury. Zdejmij lampe... Jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze to wybrałeś najgorszą metodę tuningu.
: 2007-04-02 22:53
autor: Probiacz2000
Basf_Wrocław pisze:Jest na zapinki i zostaną dziury. Zdejmij lampe... Jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze to wybrałeś najgorszą metodę tuningu.
Czemu najgorszą? Nie mam zamiaru tam naklejać znaczka "4.0 Turbo" tylko chciałbym żeby nic nie było...
pozdrawiam
: 2007-04-03 08:57
autor: crupek
Co z tego że zdejmiesz znaczek 16V skoro i tak wszyscy będą wiedzieć że to 2.0 a nie 2.5 bo nie masz listw progowych

: 2007-04-03 09:42
autor: RX
Witam,
Ja tam nie zdejmuję oznaczeń - nie widzę sensu

Mam pod machą co mam, nie muszę się wstydzić, jakbym miał 2.0 to też bym się nie wstydził... i uturbił..
Pzdr.
: 2007-04-03 11:21
autor: kocurro
siema. wyczułem nutkę pogardy do 2.0. czy taka pojemność to mało?
: 2007-04-03 11:27
autor: RX
Witam,
W mojej wypowiedzi? Nie, nie o to chodzi. Ja po prostu uwielbiam modyfikacje aut i jakbym miał 2.0 to na pewno bym coś grzebał. W V6 wziąłem się za wolnossący no i teraz dołożę małego boosta jak silnik nie wybuchnie

W 2.0 projekt wolnossący miałby mniej sensu, bo ten silnik ma małą moc wyjściową. Tam turbina zdaje egzamin. Turbo w V6 to już wyższa szkoła jazdy. Probe 2.0 jak na 16v ma niestety małą moc i mimo agresywnego wyglądu nie może dorównać osiągami innym autom na drodze.
Pzdr.
: 2007-04-03 11:33
autor: Voodoo
RX pisze:Probe 2.0 jak na 16v ma niestety małą moc i mimo agresywnego wyglądu nie może dorównać osiągami innym autom na drodze.
Już tak nie przesadzaj i nie deklasuj mojego autka

Jeszcze dobrze sobie ono radzi na drodze

: 2007-04-03 11:36
autor: RX
Witam,
Okej, ale np. szkoda, że nie wsadzili do Probów 2.0 V6 144 konie a do 2.5 V6 KLZE jako standard... to miałoby sens na tle konkurencji.
Pzdr.
: 2007-04-03 11:38
autor: strober
: 2007-04-03 11:39
autor: Voodoo
To już od 2.0 V6 wolałbym 2.0 R4 FS-ZE

:P:P skromne 170KM
A tak na marginesie, jakoś wcale się nie wstydzę tego, że mam znaczek 16v.
: 2007-04-03 11:50
autor: RX
Witam,
Nie napisałem, że 2.5 to kozaki, tylko, że lubię tuningować.
Podtrzymuje jednak swoje zdanie, że 2.0 niczego specjalnego nie objedziesz. Pewnie, że nie ma tragedii z osiągami, jednak mamy takie czasy, że Alfa Romeo 1.6 ma 115 koni, a pierwszy lepszy diesel kosmiczny moment i mocno trzeba się namęczyć, żeby coś zdziałać przy mniejszych lub większych zabawach autem na drodze. V6 ma problemy i to spore... dlatego dłubię bo mam kompleksy i spać po nocach nie mogę... tak to cały ja
Pzdr.
: 2007-04-03 12:10
autor: MISIEK
Nie ma co sie oszukiwac ! 2.0 kupuje sie z oszczednosci

mozna tez kupic tanio 2.5 ktore pali wiecej oleju niz benzyny
Ale jesli ktos bardzo chce miec moc , piekny dziwiek i duzo lepszy komfort jazdy to musi za to zaplacic
Wlasciciele 2.0 moga uzyc miliona argumentow, od mniejszego spalania (moim zdaniem mala roznica) po koszty remontu silnika

:D:D gdybym kupowal auto z mysla o remoncie silnika to bym nie kupil proba
Jak dla mnie to usuwanie znaczka 16v , przyklejanie listewek progowych lub najgorsze - naklejanie znaczkow GT to najwieksza wiocha !! smiac mi sie chce z takich ludzi i ich autek

)))
Respect dla tych ktorzy maja oryginalne znaczki

: 2007-04-03 12:12
autor: Drzymek
Ja napiszę tylko to:
Ford Probe 2.0 r4 16v 115km
calibera 2.0 r4 16v 150km.
Smutne ale prawdziwe...

: 2007-04-03 12:16
autor: strober
Cena 2.0 i 2.5 jest taka sama

Moc,piękny dźwięk i komfort-to chyba w innych autach musisz szukać-najlepiej coś powyżej 200kucy i na miękkiej zawiesze

Nie będę używał żadnych argumentów bo nie widzę potrzeby do niczego nikogo przekonywać,każdy to co chciał to sobie kupił i się cieszy,a tylko pacany się wywyższają i przedłużają sobie pisiorki jak staruszek co mu nie staje.
Co do Ugieteania aut przez znaczki to kupa,wiocha i przedłużanie pisiorka w innym wymiarze niż podany powyżej

: 2007-04-03 12:26
autor: Voodoo
Tak jak Strober, nie zamierzam argumentować i nadganiać do jakże wspaniałych 2.5

a jedyny argument dla jakiego zdecydowałem się akurat kupić 2.0 to to, że jego stan techniczny przewyższa nie jedno z aut jeżdżących w tym Klubie.
A jak bym chciał mieć moc, piękny dźwięk i komfort, to kupiłbym sobie zupełnie co innego niż Probas

Bez fanatyzmu

: 2007-04-03 12:28
autor: Probiacz2000
Afere panowie zrobiliscie... Mi sie tylko ten znaczek nie podoba, a nic na jego miejsce nie chcialem wklejac, ani listew, ani znaczkow GT...
Co do wyboru probe 2.0 czy 2.5. Mialem do wyboru przy kupnie i wybralem 2.0 ze wzgledu na spalanie... Wole miec 2.0 i jezdzic tylko i wylacznie na benzynie, niz 2.5 i go zaGAZowac...
: 2007-04-03 12:28
autor: strober
Voodoo pisze:Tak jak Strober, nie zamierzam argumentować i nadganiać do jakże wspaniałych 2.5

a jedyny argument dla jakiego zdecydowałem się akurat kupić 2.0 to to, że jego stan techniczny przewyższa nie jedno z aut jeżdżących w tym Klubie.
A jak bym chciał mieć moc, piękny dźwięk i komfort, to kupiłbym sobie zupełnie co innego niż Probas

Bez fanatyzmu

To takie proste,a niektórzy to jak "grochem o ścianę"- kurdę, jak ładnie to ująłem

: 2007-04-03 12:52
autor: RX
Witam,
Skasowałem tamtego posta bo byśmy w trzeci off polecieli tylko
Każdy lubi to co ma. To 2.0 zawsze atakuje mocno V6 więc z tym przedłużaniem to ostrożnie

Już nie jedna taka głupia dyskusja była, że V6 jest ble... ja tylko stwierdziłem fakty, że osiągi są takie sobie i od razu wielka dyskusja obronna wybuchła, co o czymś świadczy
Pzdr.
: 2007-04-03 15:30
autor: crupek
MISIEK pisze:
Jak dla mnie to przyklejanie listewek progowych to najwieksza wiocha !!
smiac mi sie chce z takich ludzi i ich autek

)))
Respect dla tych ktorzy maja oryginalne znaczki

Misiek ja nawet jak będę naklejać listwy progowe od GT to tylko i wyłącznie dlatego że ładniej wyglądają i pasują do oryginalnych zderzaków 2.0. A nie dlatego że chcę go przerobić na V6. Jakbym chciał 2.5 to bym kupił 2.5. Ale nie będę się porywał z motyką na księżyc. Więc mam 2.0 z którego jestem dumny bo jest ekonomiczne i elastyczne i go nie GAZuję. A znaczka 16V nie ruszam bo mi się podoba!
Więc dlaczego progi to wiocha ??
Poza tym to Pozdro:) a kiedyś sobie kupię V6 tylko w najlepszym stanie. Może fioletowe ze skórką, widziałem jedno w Wałbrzychu ale koleś jeszcze nie chce sprzedać bo dopiero co kupił:)