Strona 1 z 1

Dziwne zachowanie silniczka amortyzatora - stuka sobie...

: 2007-04-26 20:06
autor: tarsar
No właśnie - puka tzn. ten trzpień , który wychodzi z silniczka elektr. sterującego a wchodzi w amorek (żeby go regulować) na wybojach stuka w niego :?:

Umacnia się to w trybie "sport", na sofcie prawie wcale tego nie ma, a na normal czasem.
Próbowałem podłożyć podkładki pod silniczek,żeby go podwyższyć i w ten sposób ograniczyć to dobijanie w amorek ,ale bez żadnego efektu.

Cisza jest dopiero po całkowitym ściągnięciu silniczka, więc ten sposób odpada.

Jakieś szalone pomysły na ten problem? :?

: 2007-04-27 11:04
autor: Robert
Może odbój się wyrobił? Obrazek Obrazek

(dodałem schemat tyłu)

: 2007-04-27 12:36
autor: tarsar
Masz na myśli Bump stopper z rysunku?

To raczej by stukało przy dobijaniu, a tu jest nawet na małych krótkich nierównościach. Dziś rozbiore to ponownie,może coś wykukam.

Następnym razem drugi post ulegnie autodestrukcji. Patrz :arrow: FAQ.
Robert


Chyba doszedłem co to. Jednak guma , ale ta w górnym mocowaniu amorka ma luz i cały amor trzęsie na dziurach i wtedy zaczyna pukać w silniczek. Bez silniczka więc też puka,tyle że tak głucho.

Wymieniał ktoś może tą gumę w górnym mocowaniu tylnego amorka? Można ją kupić samą czy wchodzi w skład całego mocowania?

Dzięx 8)

: 2007-04-27 17:47
autor: Bogdan9999
To stuka w amortyzatorze :( Też tak mam i ten stukot wydobywa sie wtedy jak amor wychodzi do końca. Jedyna rade wymienić amory :(

: 2007-04-27 23:54
autor: tarsar
[quote="tarsar"]

Następnym razem drugi post ulegnie autodestrukcji. Patrz :arrow: FAQ.
Robert


Nie widzę w tym nic dziwnego, ot analiza danej sytuacji...
Nie robie żadnych klonów itp, nie mówiąc o nabijaniu postów...

To lepiej nie odzywać się wcale tak?

: 2007-04-27 23:56
autor: davidlive
Tersar przyzwyczaj sie , musisz sie stosować do zasad , ja to juz odczułem :wink: :wink:
Jak coś to mas temat skorika , o "ale " do modelatorów.

: 2007-04-28 10:59
autor: tarsar
No masz rację davidlive.

Temat uważam za zamknięty - do wymiany nadaje sie górne mocowanie tylnego amorka prawego (na schemacie to MOUNTING BLOCK).

Tam był luz, który powodował skakanie (2-3mm) całego amorka i to powodowało to stukanie w strzpień silniczka do regulacji twardości.

Cena za sztukę od 100 do 300zł (np. Sachs).