Strona 1 z 1
Dziwne zachowanie silniczka amortyzatora - stuka sobie...
: 2007-04-26 20:06
autor: tarsar
No właśnie - puka tzn. ten trzpień , który wychodzi z silniczka elektr. sterującego a wchodzi w amorek (żeby go regulować) na wybojach stuka w niego
Umacnia się to w trybie "sport", na sofcie prawie wcale tego nie ma, a na normal czasem.
Próbowałem podłożyć podkładki pod silniczek,żeby go podwyższyć i w ten sposób ograniczyć to dobijanie w amorek ,ale bez żadnego efektu.
Cisza jest dopiero po całkowitym ściągnięciu silniczka, więc ten sposób odpada.
Jakieś szalone pomysły na ten problem?
: 2007-04-27 11:04
autor: Robert
Może odbój się wyrobił?
(dodałem schemat tyłu)
: 2007-04-27 12:36
autor: tarsar
Masz na myśli Bump stopper z rysunku?
To raczej by stukało przy dobijaniu, a tu jest nawet na małych krótkich nierównościach. Dziś rozbiore to ponownie,może coś wykukam.
Następnym razem drugi post ulegnie autodestrukcji. Patrz FAQ.
Robert
Chyba doszedłem co to. Jednak guma , ale ta w górnym mocowaniu amorka ma luz i cały amor trzęsie na dziurach i wtedy zaczyna pukać w silniczek. Bez silniczka więc też puka,tyle że tak głucho.
Wymieniał ktoś może tą gumę w górnym mocowaniu tylnego amorka? Można ją kupić samą czy wchodzi w skład całego mocowania?
Dzięx
: 2007-04-27 17:47
autor: Bogdan9999
To stuka w amortyzatorze
Też tak mam i ten stukot wydobywa sie wtedy jak amor wychodzi do końca. Jedyna rade wymienić amory
: 2007-04-27 23:54
autor: tarsar
[quote="tarsar"]
Następnym razem drugi post ulegnie autodestrukcji. Patrz FAQ.
Robert
Nie widzę w tym nic dziwnego, ot analiza danej sytuacji...
Nie robie żadnych klonów itp, nie mówiąc o nabijaniu postów...
To lepiej nie odzywać się wcale tak?
: 2007-04-27 23:56
autor: davidlive
Tersar przyzwyczaj sie , musisz sie stosować do zasad , ja to juz odczułem
Jak coś to mas temat skorika , o "ale " do modelatorów.
: 2007-04-28 10:59
autor: tarsar
No masz rację davidlive.
Temat uważam za zamknięty - do wymiany nadaje sie górne mocowanie tylnego amorka prawego (na schemacie to MOUNTING BLOCK).
Tam był luz, który powodował skakanie (2-3mm) całego amorka i to powodowało to stukanie w strzpień silniczka do regulacji twardości.
Cena za sztukę od 100 do 300zł (np. Sachs).