Strona 1 z 1

PROBLEM Z MOCA

: 2004-02-05 20:37
autor: Robercik
WITAM WSZYSTKICH WŁASNIE KUPIŁEM PROBIAKA 2.5 24V JAK JEST ZIMNY TO JESZCZE JAKOS CHODZI ALE JAK JUZ SIE ROZGRZEJE TO DO 5 TYSIECY WRECZ CZUJE JAK BY GO COS TRZYMALO. ROBI DURZO CHALASU A NAPRAWDE IDZIE DOPIERO PO PRZEKROCZENIU 5 TYS OBROTOW . KATALIZATOR ZAMIENILEM NA STRUMIENICE ALE TO NIC NIE POMOGLOSONDY LAMBDA SA PONOC OKI FILTR PALIWA NOWY NA KOMPIE TEZ BYLEM PO WIELKICH TRUDACH ZNALAZLEM KOGOS, I WYSZLO ZE MAM USZKODZONY CZUJNIK STUKOWY ALBO GO WOGOLE BRAKUJE ALE NIKT NIE WIE GDZIE ON POWINIEN BYC ? PROSZE POMOZCIE MYSLALEM ZE SPELNIA SIE MOJE MARZENIA A TU JEDNA WIELKA CHALA MASZYNA GORZEJ WCZODZI NA OBROTY OD NIEJEDNEGO ESKORTA 1.6.

: 2004-02-05 21:12
autor: Raf
'Knock Sensor' znajduje się pod kolektorem ssącym, pomiędzy rzędami cylindrów.

PCM zgłasza ten błąd gdy napięcie z tego czujnika (mikrofonu) spadnie poniżej 1.25V lub wzrośnie ponad 3.75V. Gdy taka sytuacja ma miejsce PCM profilaktycznie opóźnia zapłon w niskim zakresie obrotowym, co by pasowało do twojego opisu.

Najprawdopodobniej masz uszkodzony kabelek, spróbuj go znaleźć ... powinien iść wraz z kablami do wtryskiwaczy.


Pozdrawiam Rafał

: 2004-02-08 00:33
autor: MiH
oby sam czójnik nie był uwalony - jest wklejony w blok. Jeśli będzziesz potrzebował - daj znać.

Aby się do niego dobrać kupa rozbierania- oprócz kolektora trzeba zdjąć rurkę od układu chłodzenia a żeby to zrobić to rzeba rozebrać coś co wg mnie jest dystrybutorem. robota na całego. oby to był jednak kabelek.

: 2004-02-08 14:12
autor: Robercik
bardzo dzieki za ta cenna podpowiedz, jeszcze tylko mam pytanko czy ten czujnik moze spowodowac taki efekcik ze maszyna nie chodzi?

: 2004-02-08 15:21
autor: Gość
Przy uszkodzonym czujniku probe chodzi w trybie awaryjnym, czyli powinien odpalac i jezdzic jako tako. Mialem u siebie tak i przyczyna byl urwany przewod tuz przy wtyczce.