Strona 1 z 3
					
				Sprzęgło metody tuningu.
				: 2007-09-02 23:53
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				Re: Sprzęgło metody tuningu.
				: 2007-09-03 05:13
				autor: Kocureq
				
			 
			
					
				
				: 2007-09-03 07:10
				autor: jarsonik
				400 km?? hm...........no ni ebardzo mi się usmiecha taki tuning 

 
			
					
				
				: 2007-09-03 08:08
				autor: Lisiu
				chyba gdzieś zero jedno Bodzio zgubiłes 

 
			
					
				
				: 2007-09-03 09:59
				autor: Drzymek
				Ja mam założone nowiutkie sprzęgło z firmy F1 racing i ma wytrzymać do 260KM i 400NM momentu obr. Wkrótce wstawię fotki z montażu.
			 
			
					
				
				: 2007-09-03 11:10
				autor: kollek
				Koledzy chyba źle zrozumieli Bogdana. Zapewne mu chodziło o konie mechaniczne (KM) a nie kilometry 

 
			
					
				
				: 2007-09-03 12:54
				autor: Robert
				Koledzy w delikatny sposób zwracali uwagę na różnicę między KM a km - szczególnie, jeśli się w 1 tekście sprowadza obie jednostki do jednego (patrz cytat Kocurqa).
			 
			
					
				
				: 2007-09-03 14:12
				autor: Kocureq
				kollek pisze:Koledzy chyba źle zrozumieli Bogdana. Zapewne mu chodziło o konie mechaniczne (KM) a nie kilometry 

 
Proszę nie przekręcać słów Bogdana, napisał km to km, a nie KM. Równie dobrze można by mówić, że jego sprzęgło ma trwałość 400 Kur.. Mać, czyli okrzyków które wznosisz jak ruszasz na wyścigach i nie dajesz rady  

 
			
					
				
				: 2007-09-03 14:42
				autor: kollek
				kocureq pisze:
Proszę nie przekręcać słów Bogdana, napisał km to km, a nie KM. Równie dobrze można by mówić, że jego sprzęgło ma trwałość 400 Kur.. Mać, czyli okrzyków które wznosisz jak ruszasz na wyścigach i nie dajesz rady  

 
no w sumie racja 

 
			
					
				
				: 2007-09-03 16:07
				autor: Bogdan9999
				Oj jacy wy skrupulatni 

 Już poprawiłem  
 
  
 
			
					
				
				: 2007-09-03 17:54
				autor: daniel
				Drzymek pisze:Ja mam założone nowiutkie sprzęgło z firmy F1 racing i ma wytrzymać do 260KM i 400NM momentu obr. Wkrótce wstawię fotki z montażu.
ile dałeś i gdzie można kupic 

 
			
					
				
				: 2007-09-03 20:06
				autor: davidlive
				no kolego a co to am znaczyć 

 , miałem sie pierwszy o tym dowiedzieć  
 
   
   
 
super robota boguś jak zawsze zresztą , skłądaj sprzęta , powodzenia życzę.
pozdro
 
			
					
				
				: 2007-09-04 23:13
				autor: qbass
				Bogdan, mógłbyś napisać jak to zrobić tak krok po kroku? 

 
			
					
				
				: 2007-09-04 23:41
				autor: Bogdan9999
				Trochę możesz domyśleć się ze zdjęć. A tak poza tym to potrzeba 2 dociski takie same od 2.2 GT turbo i je rozbierasz czyli tak aby nie uszkodzić przynajmniej w jednym tych zagiętych blaszek na słoneczku. Potem jak już będziesz mial je na wierzchu to jedno przycinasz w srodku o około 1,5 cm czy 2 juz dokładnie nie pamiętam te przyciete słoneczko wkładasz od środka i z powrotem zaginasz te blaski tak aby sie nie rozleciało wszystko czyli dokładnie i solidnie. Potem montujesz wszystko do kupy jak być powinno i gotowe około 8 godzin pracy i 1000 zł w kieszeni 

 A co do tego jak to sie spisuje w praktycze to napisze później jak juz będzie wszystko złożone i wypróbowane ale powiem tak że przykręcając docisk o koła zamachowego czułem różnice jaką siłą trzeba było kręcić śrubami aby dociągnąć docisk  Aż cały pracował 
 
 
 
			
					
				
				: 2007-09-04 23:42
				autor: davidlive
				Cały patent by poszedł dla publiki a tak to Bogus spokojnie czeka na orzeczenie urzędu patentowego i będzie kase na tym trzepał.
pozdro
			 
			
					
				
				: 2007-09-05 04:44
				autor: Gturbo
				Nie rozumiem czyli wymieniles tylko talez dociskowy i pomalowales caly docisk ? Jakie modifikacje zrobiles bo jakos nie lape ze te sprzeglo ma byc bobre na 400 KM.
			 
			
					
				
				: 2007-09-05 10:36
				autor: Bogdan9999
				Przypatrz sie fotkom dokładnie. W oryginalnym docisku masz jedno słoneczko odpowiadające za dociśniecie tarczy a w moim są teraz 2 takie słoneczka. Jak docisk z jednym wytrzyma 200km bo lukas tyle miał w probku i nie miał z nim problemów a jako on jedyny ma sprawdzoną moc w probku z tego co mi wiadomo seryjnym sprzęgle i nie narzekał więc teraz moje powinno do 400 km wystarczyć. A i tak wątpię abym miał kiedy kolwiek taką moc w swoim co prawda bym chciał ale wiecie jak to jest nie zawsze wychodzi to co sie chce. Pozdro
			 
			
					
				
				: 2007-09-05 11:23
				autor: Lukask
				Bogdan wszystko sie zgadza ale z tego co ja wiem to w jedynce nie docisk jest problemem a tarcza, która nie daje rady.
			 
			
					
				
				: 2007-09-05 12:34
				autor: Lisiu
				ale tarcza sie pali dla tego że jest za słaba siła dociskowa na seryjnym docisku
Bogdan zwiększył tą siłę przez co tarczy trudniej będzie sie przypalić
			 
			
					
				
				: 2007-09-05 12:56
				autor: Mr. Cynk
				coś w tym jest, bodzio nieźle kombinuje szczerze mówiąc i zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że to będzie nieźle się sprawdzać.
nie wiem jak zniosą te siły dwie rzeczy:   łożysko i te końcówki słoneczka niepodciętego...   czy to tam się nie będzie jakoś odkształcać...    ale ogólnie pomysł jest megacwany i piątka za to! 

 
			
					
				
				: 2007-10-05 13:36
				autor: szerszeń
				Witam skoro jest mowa o sprzęgłach planuje u siebie wymienić co sądzicie o tym ? 
http://moto.allegro.pl/item252066140_sp ... probe.html 
			
					
				
				: 2007-10-05 15:41
				autor: Bogdan9999
				cos mi mówi że to pasuje ale do GL
			 
			
					
				
				: 2007-10-05 16:49
				autor: KALI
				Kiepska tarcza bez nacięć.Ja bym jej nie wkładał.
			 
			
					
				
				: 2007-10-05 16:55
				autor: szerszeń
				Ok dzięki chłopaki a możecie coś polecić dobrego ?
			 
			
					
				
				: 2007-10-05 17:39
				autor: Bogdan9999
				tarcza NKK docisk sachs albo Valeo a łozysko to aby nie Valeo jakies japonskie i będzie git 

 Ale to tanio nie będzie cie kosztowało sama tarcza 300 zł + łozysko 70 a docisk to nawet nie wiem po ile chodzą. Pozdro