Komplet uszczelek

chajs
Posty: 73
Rejestracja: 2006-10-25 21:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Z Nad Sniardw

Komplet uszczelek

Post autor: chajs »

Witam. Przymierzam sie do wymiany praktycznie wszystkich uszczelek w silniku bo troche sie mi poci a chce go zrobic na cacy. Wiec moja prosba mogl by ktos napisac numery poszczegolnych uszczelek i uszczelniaczy bo u mnie to sa tak cudowne sklepy ze w zyciu nie znajde nic. Chodzi mi o uszczelki glowic, kolektora ssacego, kolektorow wydechowych, miski olejowej, uszczelniacz aparatu zaplonowego, uszczelniacz walu od strony skrzyni. I chyba tyle. Z gory dzieki za odpowiedz. POZDRAWIAM
Probe 2.5V6 94r USA MTX LPG SKÓRA KLIMA
Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 493
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ »

Witaj!
Wprawdzie jestem laikiem, ale wiem że pod miską olejową nie ma wymiennej uszcelki. Naprawia się to poprzez ściągnięcie miski nałożenie jakiejś mazi (pewnie klej) i ponownym nałożeniu+dokreceniu.
Pozdrawiam:)
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

tak dokładnie klej :twisted: Miska olejowa jest na silikon. Co do uszczelek to kupiłbym na Twoim miejscu oryginały.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

W pełni popieram :1111_ok: Sam już się o tym przekonałem :lol: Pozdr
Let The Galaxy Burn....
chajs
Posty: 73
Rejestracja: 2006-10-25 21:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Z Nad Sniardw

Post autor: chajs »

Dzieki jedno juz wiem. ale potrzebna mi jeszcze reszta. A tak jeszcze moze ktos ma gdzies osiągi katalogowe do probe automat 2.5 V6?
Probe 2.5V6 94r USA MTX LPG SKÓRA KLIMA
Awatar użytkownika