MAM DOSC TURBO

Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

MAM DOSC TURBO

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

Witam mam problem z szarpaniem auta dalej ale wydaje mi sie ze to nie elektronika na wszelki wypadek dogaduje sie z gt odnosnie chipa do kompa zobaczymy co to da a jesli chodzi o to szarpanie to jest dziwne jak auto jest srednio cieple chodzi o 2.2gt mam dysze 09 auto po wcisnieciu gazu do konca zasowa az do momentu gdy osiagnie normalnom temp po daniu dechy boost idzie do gory i co ciekawe raz jest na koncu zielonego pola raz miedzy zielonym a czerwonym polem a czasami na srodku czerwonego pola wskaznika cisnienia psi i zaczyna sie rzecz tupu szarpniecia pare razy autem tak jak by odcinalo zaplon dzieje sie to przez jakies 2sekundy i potem autko zapier..normalnie jesli daje mu po woli gaz auto przyspiesza normalnie i nie szarpie wymienilem swiece .kable .kopulke .palec. sprawdzilem i wzmocnilem pompe paliwa i juz odchodze od zmyslow co z tym zrobic moze ktos ma lub wie w czym jest rzecz przekladalem rowniez od sprawnego gt czujniki turbiny i jest to samo dzieki pozdrawiam
JAZDA NA MAXA IM BACK
Gość

Post autor: Gość »

A na jakich obrotach jest autko jak zaczyna szarpac, ponieważ jeżeli są zbyt wysokie obroty to jest normalne że odcina zapłon.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
diabolo
Posty: 20
Rejestracja: 2003-09-17 10:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz / Płońsk

Post autor: diabolo »

Miałem podobny problem z ciśnieniem doładowania. Raz dochodziło do końca, raz do połowy, czasem do 3/4 . Wywaliłem katalizator i problem zniknął (SPRAWDŹ !!!!!!!)-mogą to być też zatkane tłumiki.......
Co prawda mi nie szarpał ale warto to sprawdzić.......
PZDR
Probe GT 2.2 Turbo '89
Awatar użytkownika
diabolo
Posty: 20
Rejestracja: 2003-09-17 10:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz / Płońsk

Post autor: diabolo »

P.S.
Oczywiście kat. był zatkany.....
Probe GT 2.2 Turbo '89
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 12:44 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

mialem to samo w aucie (choc bez turbo ) byl tak zamulony ze
max moment osiagal przy okolo 4000rmp a max predkosc 170 :oops: :lol: :lol:

stuknolem pare razy gumowym mlotkiem w kata i sprawa sie wyjasnila
dziwne dzwieki potuczoneko kroszywa upewnily mnie ze moj kat jest w czesciach i to on powodowal szarpanie i masakryczny spadek mocy

po zabiegu auto chodzi jak diabel i znowu ciesze sie z jazdy moim probem


lecz kata musze wstawic bo w szwecji grozi to zakazem uzywania auta
Awatar użytkownika
artix
Posty: 77
Rejestracja: 2003-11-05 14:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Sweden Malmö

Post autor: artix »

Anonymous pisze:mialem to samo w aucie (choc bez turbo ) byl tak zamulony ze
max moment osiagal przy okolo 4000rmp a max predkosc 170 :oops: :lol: :lol:

stuknolem pare razy gumowym mlotkiem w kata i sprawa sie wyjasnila
dziwne dzwieki potuczoneko kroszywa upewnily mnie ze moj kat jest w czesciach i to on powodowal szarpanie i masakryczny spadek mocy

po zabiegu auto chodzi jak diabel i znowu ciesze sie z jazdy moim probem


lecz kata musze wstawic bo w szwecji grozi to zakazem uzywania auta
znowu gapa to ja :oops:
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

ODP

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

wiec tak filtr paliwa nowy katali juz nie ma jest strumienica dalej to samo cewke zaplonowa tez wszdzilem druga dalej to samo juz zwariowalem nie wiem gdzie mam jeszcze grzebac co do obrotow kiedy to sie robi nie maja nic wspolnego bo to sie dzieje jak wciskam pedal do konca nie wazne na jakich obrotach
JAZDA NA MAXA IM BACK
Gość

Post autor: Gość »

proponuje zrobienie testu na 5 biegu przy 80 /h daj deche
umniebyło tak ze po pierwsze turbo szło za czerwoną linie
nastepnie było bim odciecie paliwa po chwili wracało do normy
dlaczgo ten test wyeliminujesz przyczyne odciecia z uwagi na predkosc obrotową bo powinno odciąc juz przy jakis 3000 a turbo powinno juz pompowac jak szalone czyli symulujemy overbost
jestli beda te objawy to pada jakis czujnik cisnienia na turbo

jezeli nie to chip lub komputer
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

auto watawiam do mechanika od turbo okazalo sie ze mam jakies eksplozje w silniku cos tam nie wiem dolkadnie o co chodzi ale trzeba mu zmienic ustawienia i cos tam jeszcze nareszcie znalazlem madrego czlowieka co sie tym zajmuje jak zrobi napisze wam jakie efekty juz mam zamowiony nowy kolektor i caly wydech filtr i nowy system zarzadzania paliwem i zaplonem a kolesie mi mowia ze mnie ...... tyle kasy pchac ale mam ptaka w glowie a pozatym probas mi sie podoba pozdrawiam
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

tak trzymaj!! niewielu na tym forum za wyjatkiem "poszprejowania" kokpitu stara sie "ulepszyc" to autko - a jest w co pakowac kase - albo sie to auto kocha - albo sie nim tylko jezdzi...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Gość

Post autor: Gość »

A ja caly czas mowie ci ze ci kom odcina paliwo jak dostajesz wiencej boostu niz 12-13 psi. Jedyny sposob na to jest chip ktory ci moge zalatic tak jak mowilemi to jest taniej i lepiej ale jak chcesz wydac wiencej kasy to spoko. A wogule to wymien ten intercooler na wiekszy i to ci duzo da i obnizy temperature w silniku. To jest powinienes zrobic na 100% Ale jak chcesz. Bo w taki sposob nie zjesz tej Type-R
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 15:15 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

a jak wytłumaczycie to że mam 2 probe 91 i 92 oba 2,2 gt - 92 szarpie a 91 nie!
jesli to jest wina tlumika to to moze byc to bo w 91 mam przestrzelony katalizator!
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

ODP

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

wiec wszystko jest juz ustawionw te szarpanie byly spowodowane tym ze dalem zwezke i nie ustawilem elektroniki oraz nie dalem kopa pompie paliwa przy okazij zmienilem swiece i dalem lepsze kable auto zapier jak trzeba pamietajcie ze danie samej zwezki bez ustawien elektroniki i pompy moze tylko wam narozrabiac w silniku pozdrawiam
JAZDA NA MAXA IM BACK
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”