Strona 1 z 1

MAM DOSC TURBO

: 2004-03-10 23:46
autor: JAZDA-PRZEMO
Witam mam problem z szarpaniem auta dalej ale wydaje mi sie ze to nie elektronika na wszelki wypadek dogaduje sie z gt odnosnie chipa do kompa zobaczymy co to da a jesli chodzi o to szarpanie to jest dziwne jak auto jest srednio cieple chodzi o 2.2gt mam dysze 09 auto po wcisnieciu gazu do konca zasowa az do momentu gdy osiagnie normalnom temp po daniu dechy boost idzie do gory i co ciekawe raz jest na koncu zielonego pola raz miedzy zielonym a czerwonym polem a czasami na srodku czerwonego pola wskaznika cisnienia psi i zaczyna sie rzecz tupu szarpniecia pare razy autem tak jak by odcinalo zaplon dzieje sie to przez jakies 2sekundy i potem autko zapier..normalnie jesli daje mu po woli gaz auto przyspiesza normalnie i nie szarpie wymienilem swiece .kable .kopulke .palec. sprawdzilem i wzmocnilem pompe paliwa i juz odchodze od zmyslow co z tym zrobic moze ktos ma lub wie w czym jest rzecz przekladalem rowniez od sprawnego gt czujniki turbiny i jest to samo dzieki pozdrawiam

: 2004-03-11 08:30
autor: Gość
A na jakich obrotach jest autko jak zaczyna szarpac, ponieważ jeżeli są zbyt wysokie obroty to jest normalne że odcina zapłon.
Pozdrawiam

: 2004-03-11 10:55
autor: diabolo
Miałem podobny problem z ciśnieniem doładowania. Raz dochodziło do końca, raz do połowy, czasem do 3/4 . Wywaliłem katalizator i problem zniknął (SPRAWDŹ !!!!!!!)-mogą to być też zatkane tłumiki.......
Co prawda mi nie szarpał ale warto to sprawdzić.......
PZDR

: 2004-03-11 10:57
autor: diabolo
P.S.
Oczywiście kat. był zatkany.....

: 2004-03-11 13:26
autor: Mr. Cynk
.

: 2004-03-11 22:57
autor: Gość
mialem to samo w aucie (choc bez turbo ) byl tak zamulony ze
max moment osiagal przy okolo 4000rmp a max predkosc 170 :oops: :lol: :lol:

stuknolem pare razy gumowym mlotkiem w kata i sprawa sie wyjasnila
dziwne dzwieki potuczoneko kroszywa upewnily mnie ze moj kat jest w czesciach i to on powodowal szarpanie i masakryczny spadek mocy

po zabiegu auto chodzi jak diabel i znowu ciesze sie z jazdy moim probem


lecz kata musze wstawic bo w szwecji grozi to zakazem uzywania auta

: 2004-03-11 23:06
autor: artix
Anonymous pisze:mialem to samo w aucie (choc bez turbo ) byl tak zamulony ze
max moment osiagal przy okolo 4000rmp a max predkosc 170 :oops: :lol: :lol:

stuknolem pare razy gumowym mlotkiem w kata i sprawa sie wyjasnila
dziwne dzwieki potuczoneko kroszywa upewnily mnie ze moj kat jest w czesciach i to on powodowal szarpanie i masakryczny spadek mocy

po zabiegu auto chodzi jak diabel i znowu ciesze sie z jazdy moim probem


lecz kata musze wstawic bo w szwecji grozi to zakazem uzywania auta
znowu gapa to ja :oops:

ODP

: 2004-03-12 08:56
autor: JAZDA-PRZEMO
wiec tak filtr paliwa nowy katali juz nie ma jest strumienica dalej to samo cewke zaplonowa tez wszdzilem druga dalej to samo juz zwariowalem nie wiem gdzie mam jeszcze grzebac co do obrotow kiedy to sie robi nie maja nic wspolnego bo to sie dzieje jak wciskam pedal do konca nie wazne na jakich obrotach

: 2004-03-12 12:44
autor: Gość
proponuje zrobienie testu na 5 biegu przy 80 /h daj deche
umniebyło tak ze po pierwsze turbo szło za czerwoną linie
nastepnie było bim odciecie paliwa po chwili wracało do normy
dlaczgo ten test wyeliminujesz przyczyne odciecia z uwagi na predkosc obrotową bo powinno odciąc juz przy jakis 3000 a turbo powinno juz pompowac jak szalone czyli symulujemy overbost
jestli beda te objawy to pada jakis czujnik cisnienia na turbo

jezeli nie to chip lub komputer

: 2004-03-13 11:17
autor: JAZDA-PRZEMO
auto watawiam do mechanika od turbo okazalo sie ze mam jakies eksplozje w silniku cos tam nie wiem dolkadnie o co chodzi ale trzeba mu zmienic ustawienia i cos tam jeszcze nareszcie znalazlem madrego czlowieka co sie tym zajmuje jak zrobi napisze wam jakie efekty juz mam zamowiony nowy kolektor i caly wydech filtr i nowy system zarzadzania paliwem i zaplonem a kolesie mi mowia ze mnie ...... tyle kasy pchac ale mam ptaka w glowie a pozatym probas mi sie podoba pozdrawiam

: 2004-03-13 11:29
autor: Tomi
tak trzymaj!! niewielu na tym forum za wyjatkiem "poszprejowania" kokpitu stara sie "ulepszyc" to autko - a jest w co pakowac kase - albo sie to auto kocha - albo sie nim tylko jezdzi...

: 2004-03-15 20:10
autor: Gość
A ja caly czas mowie ci ze ci kom odcina paliwo jak dostajesz wiencej boostu niz 12-13 psi. Jedyny sposob na to jest chip ktory ci moge zalatic tak jak mowilemi to jest taniej i lepiej ale jak chcesz wydac wiencej kasy to spoko. A wogule to wymien ten intercooler na wiekszy i to ci duzo da i obnizy temperature w silniku. To jest powinienes zrobic na 100% Ale jak chcesz. Bo w taki sposob nie zjesz tej Type-R

: 2004-05-19 11:09
autor: Mr. Cynk
.

: 2004-05-19 19:26
autor: mikolaj
a jak wytłumaczycie to że mam 2 probe 91 i 92 oba 2,2 gt - 92 szarpie a 91 nie!
jesli to jest wina tlumika to to moze byc to bo w 91 mam przestrzelony katalizator!

ODP

: 2004-05-24 14:30
autor: JAZDA-PRZEMO
wiec wszystko jest juz ustawionw te szarpanie byly spowodowane tym ze dalem zwezke i nie ustawilem elektroniki oraz nie dalem kopa pompie paliwa przy okazij zmienilem swiece i dalem lepsze kable auto zapier jak trzeba pamietajcie ze danie samej zwezki bez ustawien elektroniki i pompy moze tylko wam narozrabiac w silniku pozdrawiam