pusher1
: 2008-09-17 23:28
				
				Witam. Przyszedł czas na mnie.Oto mój probal srebrne 2.2GT 92rok i kilka fotek z nim związanych.
Nowy sezon czas zacząć wiosna 2012 rozpoczyna się niestety wizytą u blacharza
  Podczas podnoszenia probka do góry lewa podłużnica odmówiła posłuszeństwa i pękła wiadomo przez kogo - ruda 
  
  Postanowiłem rozebrać w tym momencie cały środek , przejrzeć całość i reanimować probka bez względu na koszty  
  Autko idzie we wtorek do blacharza  
   Napewno dodam kilka fotek z przebiegu prac , niestety starość nie radość ale jeszcze będzie żył i będę miał spokój na kilka lat  
  
A oto kilka fotek jak wygląda podłoga przed pracami , ogromnej tragedii nie ma jak na te 20 lat
  
  
  
  
  
  
Po długiej nieobecności probek pomału wraca do życia, po odbiorze z warsztatu i koszcie ponad 2 tysiące złotych trzeba wszystko podopieszczać po swojemu przy okazji a oto kilka fotek z postępu prac które pomału zmierzają ku końcowi
  
  Na niektórych fotkach na czarnym widać jedynie pył rudej bo jeszcze nie poodkurzane z czyszczenia mówie żeby nie było jakiś niedomówień  
  
   Podłoga jest prawie jak nowa niebawem wrzuce fotki jak to się ma od spodu  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Tym razem kilka fotek od spodu od prawej strony którą właśnie skończyłem dopracowywać będzie i lewa
  
 
  
  
  
  
Noi jest i lewa strona , podłogę, nadkola i wszystko co jest związane z podwoziem mamy zakończone
 
  
  
  
  
Składanie wnętrza w trakcie, wszystko zostało pospinane a kable dokładnie zaizolowane:lol: Tak wygląda spód przed włożeniem wykładziny
 
   
   
Noi probek prawie poskładany
  Tapicerka wyprana , lekkie odświeżenie pod maską, wymienione klocki wraz z malowaniem zacisków, zrobiony prawy błotnik który miał lekką wgniotkę, odnowione koło zapasowe, nowe końcówki wydechu. Oto kilka fotek jak się to prezentuje. Całość jeszcze nie plakowana  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Błotnik przed zrobieniem i po
 Jeździłem z tym 6 lat nie było to z mojej winy z tym go kupiłem ,  nie rzucało się to tak bardzo w oczy zależało od światła ale zaczęło mi to przeszkadzać więc postanowiłem to odnowić  
 
  
Probe skończone
  Dodatkowo jak co roku po wymianie filtrów, płynów, olejów oraz końcówek drążków oczywiście firma 555 dla ciekawskich 
  
Wraz z niedawnym zakończeniem prac jesień 2012 zagościła u nas na dobre. Więc i w tym roku trzeba było uwiecznić probka w tym krajobrazie
  Oto kilka fotek.
    
  
    
  
I jesienny spocik zaliczony
 Listopad 2012 
 
  
  
  
  
  
  
  
W sezonie 2013 probek doczekał się regulowanych amorów na tył wprawdzie używanych ale w stanie bardzo dobrym skuteczność 89 procent- powód prawy słabo już trzymał lewy podobnie dodatkowo był wylany, Wymieniono kompletny układ paliwowy wraz z odpowietrzeniem i przewodami , wymienione zostały wszystkie łączniki stabilizatora przód i tył . Na jesień 2013 wymieniony został olej wszystkie filtry oraz tarcze przód wraz z klockami , zaciski zostały wyczyszczone nasmarowane i zabezpieczone
  
			Nowy sezon czas zacząć wiosna 2012 rozpoczyna się niestety wizytą u blacharza
A oto kilka fotek jak wygląda podłoga przed pracami , ogromnej tragedii nie ma jak na te 20 lat
  
  
  
  
  
  
Po długiej nieobecności probek pomału wraca do życia, po odbiorze z warsztatu i koszcie ponad 2 tysiące złotych trzeba wszystko podopieszczać po swojemu przy okazji a oto kilka fotek z postępu prac które pomału zmierzają ku końcowi
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Tym razem kilka fotek od spodu od prawej strony którą właśnie skończyłem dopracowywać będzie i lewa
  
  
  
  
Noi jest i lewa strona , podłogę, nadkola i wszystko co jest związane z podwoziem mamy zakończone
  
  
  
  
Składanie wnętrza w trakcie, wszystko zostało pospinane a kable dokładnie zaizolowane:lol: Tak wygląda spód przed włożeniem wykładziny
   
   
Noi probek prawie poskładany
  
  
  
  
  
  
  
  
Błotnik przed zrobieniem i po
  
Probe skończone
Wraz z niedawnym zakończeniem prac jesień 2012 zagościła u nas na dobre. Więc i w tym roku trzeba było uwiecznić probka w tym krajobrazie
    
  
    
  
I jesienny spocik zaliczony
  
  
  
  
  
  
  
W sezonie 2013 probek doczekał się regulowanych amorów na tył wprawdzie używanych ale w stanie bardzo dobrym skuteczność 89 procent- powód prawy słabo już trzymał lewy podobnie dodatkowo był wylany, Wymieniono kompletny układ paliwowy wraz z odpowietrzeniem i przewodami , wymienione zostały wszystkie łączniki stabilizatora przód i tył . Na jesień 2013 wymieniony został olej wszystkie filtry oraz tarcze przód wraz z klockami , zaciski zostały wyczyszczone nasmarowane i zabezpieczone
  