Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
Ale kolega mam madzie i raczej się z nią nie rozstanie, jak mam bdb stan , a swap na np KLZE to znakomite i w miarę oryginalne wyjście.
Pomyśl podjeżdżasz na światła a tam staje MX3 obok i myślisz "Pewnie 1.6 albo 1.8V6 , dam radę" a tu zonk KLZE pod maską i wąchasz tylko spaliny
Pomyśl podjeżdżasz na światła a tam staje MX3 obok i myślisz "Pewnie 1.6 albo 1.8V6 , dam radę" a tu zonk KLZE pod maską i wąchasz tylko spaliny
Ford Probe 2.2GT 1991
Przelot 2,5" + mugen
Bov Properfect typ1
Przelot 2,5" + mugen
Bov Properfect typ1
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
Ale zwróć uwagę, że to nie jest porada, ale pytanie - zadał je założyciel wątku
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
A tak nie zauważyłem
Co do kupienia jedyneczki GT. No niby wyjście tańsze, bo sprzedaż mx3 i kupisz Probe z w miarę dobrymi osiągami.
Zresztą zrobisz jak chcesz, ja bym pozostał przy mx3 i planie swapa , a co do silnika to kwestia głębszego zastanowienia się i zajrzenia do portfela.
Co do kupienia jedyneczki GT. No niby wyjście tańsze, bo sprzedaż mx3 i kupisz Probe z w miarę dobrymi osiągami.
Zresztą zrobisz jak chcesz, ja bym pozostał przy mx3 i planie swapa , a co do silnika to kwestia głębszego zastanowienia się i zajrzenia do portfela.
Ford Probe 2.2GT 1991
Przelot 2,5" + mugen
Bov Properfect typ1
Przelot 2,5" + mugen
Bov Properfect typ1
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
No właśnie o to sprawa pęka - ile chcesz/możesz na to przeznaczyć.
KLZE to takie Yeti wśród silników- każdego kręci, ale mało kto widział. Poza znalezieniem takiego silnika trzeba jeszcze liczyć się z ewentualnymi awariami i dostępnością części. Nie jestem specem w tej dziedzinie, ale wnioskuję, że jeżeli jest problem z dostaniem silnika, to i z częściami nie jest wesoło.
Oczywiście najfajniej byłoby mieć duży zapas mocy bez grzebania w silniku, ale pytanie czy faktycznie cena silnika+swapa nie przekroczy ceny montażu kompresora? Zależy jeszcze w jakim stanie jest twój silnik i w jaką moc celujesz.
Ja cały czas waham się między kompresorkiem, a zmianą auta (ciągle malejące ceny kuszą ).
Oczywiście szkoda by było rozstawać się z Probkiem
KLZE to takie Yeti wśród silników- każdego kręci, ale mało kto widział. Poza znalezieniem takiego silnika trzeba jeszcze liczyć się z ewentualnymi awariami i dostępnością części. Nie jestem specem w tej dziedzinie, ale wnioskuję, że jeżeli jest problem z dostaniem silnika, to i z częściami nie jest wesoło.
Oczywiście najfajniej byłoby mieć duży zapas mocy bez grzebania w silniku, ale pytanie czy faktycznie cena silnika+swapa nie przekroczy ceny montażu kompresora? Zależy jeszcze w jakim stanie jest twój silnik i w jaką moc celujesz.
Ja cały czas waham się między kompresorkiem, a zmianą auta (ciągle malejące ceny kuszą ).
Oczywiście szkoda by było rozstawać się z Probkiem
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
ja tam swapuje w styczniu h22a do prelusi i narazie mi wystaczy mocy
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
Witam,
To jednak nie turbo do Pralki?
5,
To jednak nie turbo do Pralki?
5,
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
za duzo roboty, szczerze mowiac a tak sporo mniej kasy + swap na miejscu tego samego dnia tam gdzie kupuje silnik
jedyne nad czym sie zastanawiam to czy swapowac tez skrzynie
pozatym jak mi sie znudzi i bedzie malo to do h22 znacznie latwiej o turbo, bo gratow do tego juz pelno
jedyne nad czym sie zastanawiam to czy swapowac tez skrzynie
pozatym jak mi sie znudzi i bedzie malo to do h22 znacznie latwiej o turbo, bo gratow do tego juz pelno
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
jak tak myślisz to od razu swapuj też i skrzynię....
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-08-10 11:27
- Galeria: viewtopic.php?t=14779
Re: Swap na 2,5v6 czy kompresor do MX3 1,8v6
hmm Taxon dobrze napisałeś samo KL-ZE to jeszcze nie pełen sukces a jak z częściami poxniej do takiego KL-ZE??